Het rijden ziet er ook erg netjes uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fuego3 schreef:geen comentaar ziet er heel netjes uit en bij beschik over een zeer moie draf naar mijn idee , mooi geheel groeten fuego
kissielover schreef:Wat een leuke pony!! Ze heeft echt zo'n lieve uitstraling, geweldig!
Het rijden ziet er ook erg netjes uit!

Succes op wedstrijden. Renee__ schreef:Moeilijk hoor, een fjord die over het algemeen niet de makkelijkste zijn én ze is manegepony geweest.
Petje af.Succes op wedstrijden.

lufpatries schreef:Ziet er goed uit!
Heel wat beter dan toen ik er in de manegelessen opzat!
ga zo door!
Kus mij

Lusitana schreef:Lekker voorwaarts gereden, handen mogen inderdaad wat meer dragen, maar ik heb het idee dat ze niet echt vast staan, de armen zijn niet stijf en de lijn van de teugels is niet gebroken.
het lijkt wel alsof je in galop uit het zadel komt, probeer beter je kruis aan te trekken.
Wel jammer dat je denkt dat een pony van dergelijk kaliber bij dit werk beenbescherming nodig heeft.
Hat kan zijn dat je het " voor de mooi" doet ivm met "setje" maar je zit wel onnodig de pezen te verwarmen en daarmee te verzwakken. Ik hoop dat je, als je de beenbescherming gebruikt hebt, de benen na het werk langdurig met ijskoud water afspuit.
Maar dat heeft verder niets met je rijden te maken.