Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elaine schreef:Voor de negatievelingen, volgens mij is dit dezelfde combinatie: viewtopic.php?f=10&t=809592&hilit=
Bij sommige lag ik bijna slap van het lachen.
..
. Zoals het naar beneden kijken, naja, doet ze wel, maar daardoor gaat ze totaal niet voorover gaan zitten (ofwel zie ik zo school). En ik zie het paard toch wel nergens op de voorhand, zoals hier toch beweert wordt..
Elaine schreef:Ziet er heerlijk ontspannen uit. Zie weinig spanningspunten.
Als je me had gezegd dat ik M training was had ik je ook geloofd, maar daarbij vind ik het juist goed dat het paard ook op deze manier getraind word.
@ Be_Gentle, kinuh &Simba: Denken jullie dat paarden die op Z-nivo lopen, alleen maar wissels springen en eruit zien alsof ze in de ring lopen?
Petje af voor de ruiters op z-nivo die hun paarden ook nog relaxed kunne rijden zoals bovenstaand!
Ik vind het er héérlijk uit zien, sterker nog ik geniet als ik deze foto's bekijk. Paard die netjes loopt, zelf ook plezier heeft aan het rijden (zie de oortjes) mooi bergopwaarts galoppeert, neus er mooi uit, fijne aanleuning, en ja: raar maar waar, ik geniet meer van dit soort foto's dan foto's met een super mooi setje in, maar minder ontspanning!
Het enige wat ik kan zeggen: Veel succes op wedstrijd, maar ik heb een gevoel dat het hélemaal goed komt met jullie! 
Suziej schreef:Ik vind het knap wat je tot nu toe al hebt bereikt met deze merrie. Het lijkt me niet echt de makkelijkste. (qua bouw van 't paard dan) Verder vind ik de foto's er ontspannend uitzien, maar soms met het allemaal wel wat actiever, het ziet er soms wat té relaxed uit.
En wat sommige mensen verwachten te zien, het is maar een training! Denk je dat Gerco Schroder elke dag met zn paarden parcoursen van 1.50 springt? Dream on. En net wat DebbieY zegt, het hoeft niet allemaal super deluxe als je M/Z rijdt! Voor mensen als Chouke heb ik veel meer respect voor wat ze bereiken dan voor sommige verwende truthola's.
Ga zo door!
lucifertje schreef:Daar heb je gelijk in is hetzelfde paard.
Maar zeg zelf wat een verschil ertussen zitten.
Toen ik deze foto's van dit topic zag dacht ik mmm niet zo heel veel uitstraling. Toen opende ik die link en dacht ik wat een stoere bink.. Zo zie je maar wat een moment opnames foto's zijn!
Sammie schreef:Kan het iets minder ienna? Dat is toch niet nodig. Lucifertje geeft zelf toe dat d'r eerste indruk verkeerd was. Dat is toch alleen maar goed!
ienna schreef:Sammie schreef:Kan het iets minder ienna? Dat is toch niet nodig. Lucifertje geeft zelf toe dat d'r eerste indruk verkeerd was. Dat is toch alleen maar goed!
Heb het toch niet alleen tegen haar, maar iedereen die gelijk het paard en de combinatie de grond in drukt omdat ze niet aan het boktZplaatje voldoet!
er zijn maar weinig mensen (ook in andere klasses) die hun paard zo lekker rustig en ontspannen kunnen rijden. Je moet niet altijd het beste naar boven willen halen wat daar op die bodem ligt onder nog een putdeksel want denk je dan dat je paardje er nog zin in heeft? Ik denk het niet als die iedere dag maar moet ploeteren totdat die ze allerbeste prestatie heeft gehaald..
ga zo door en veel succes in de toekomst