Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ericaa schreef:Sorry hoor, even tussen de menigte door..
Ik ben het met Nati en WiDri eens. Verder ziet het er netjes uit, maar het mag gezegt worden. Waarschijnlijk bedoelen ze het wel goed, maar jullie moeten je er niet zo op aangevallen voelen. Jullie zeggen dat hun zich aangevallen voelen, maar hun hebben hun woordje waarschijnlijk gewoon klaar, en snappen jullie het punt niet dat het alleen om de SPOREN gaat en niet om de HOUDING zelf, of het paard idem.
Groetjes Ericaa
Verder leuk dier hoor!
Piietjuh schreef:kimmie ik ben het met je eens jij bent zijn baasje en wie kent maestro n0uw beter dan jij??????op de foto ziet hij er heel lekker ontspannen uit!en hij lijkt er geen last van te hebben dat ze hem prikt!!!!!!!!!!!!
kimmie261 schreef:nee op de fries zijn ze eraf gehaald,die is zwaar allergies voor alles wat haar buik aanraakt,en om het leuk te houden voor iemand die daar de eerste keer op gaat zitten,heb ik die sporen eraf gehaald,zelf rij ik haar wel met sporen..
andafries schreef:Wat weer lekkere negatieve penny reactie widri ! Als zo'n paard lek zou worden geprikt zou hij haar er gelijk af gooien. Ik vindt het leuke foto's en niet iedereen kan perfect zitten . Het ziet er leuk ontspannen uit . Gewoon lekker door gaan komt wel goed !!!
Widri waar zijn rijfoto's van jou!