Ik @ work op super stoere Meastro [Andalusier]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MsMarit

Re: Ik @ work op super stoere Meastro [Andalusier]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:01

Dat heb je lekker voor elkaar hoor.. Ik vind dat je hem lekker aan het wandelen hebt... Ziet er goed uit...

Meastro ziet er ook super uit.. gaat weer helemaal goed met hem he Fem..

Widri: Volgens mij is het wel duidelijk wat je probeerd te zeggen maar je moet ook lezen wat er word gezegt en dan niet je zin door drijven.. Op de foto's zou je indd zeggen dat ze hem wel eens prikt Maar ook IK ken maestro en Kimmie261.. en weet heel erg goed dat je bij dit paard duidelijk een grens kan begrijken en als je hem heel de tijd irriteerd dan heb je die snel berijkt.. daarnaast laat Kimmie niet iedereen opder paard rijden als ze denkt dat je hem niet aan zou kunnen of op wat voor manier dan ook in de weg zou zitten!!!
JIJ hebt je punt nu wel gemaakt, LAat het daarbij!!
Laatst bijgewerkt door MsMarit op 30-07-07 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:01

Bij wijze van spreken! Goh wat voelen wij ons snel aangevallen zeg!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:02

Nati, doe dit via PB. Het is niet leuk voor de TS als haar hele topic volgezeurd word met onzin.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:02

Mensen.........................

commetaar geven mag toch.........
niet meteen aangesproken voelen

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:06

commentaar mag gegeven worden,zeker,maar....als ik zeg,en ik vind dat ik het best mag zeggen daar het MIJN paard is en ik er zelfs bij was,en dat ik echt wel zie of ik iemand op mijn paard wil laten rijden ja/nee,dat het echt heel erg meevalt,en dat dat ook te zien is,aan de ontspannenheid van het paard,dan zul je dat ook moeten accepteren...

maestro reageerd echt heel goed op je been,en met veel prikken wordt ie boos,en heel heftig en dribbelig,en als jullie DAT op deze foto's hier zien,dan is jullie commentaar zeker terecht!
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 30-07-07 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Ericaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:07

Sorry hoor, even tussen de menigte door..

Ik ben het met Nati en WiDri eens. Verder ziet het er netjes uit, maar het mag gezegt worden. Waarschijnlijk bedoelen ze het wel goed, maar jullie moeten je er niet zo op aangevallen voelen. Jullie zeggen dat hun zich aangevallen voelen, maar hun hebben hun woordje waarschijnlijk gewoon klaar, en snappen jullie het punt niet dat het alleen om de SPOREN gaat en niet om de HOUDING zelf, of het paard idem.

Groetjes Ericaa

Verder leuk dier hoor!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:09

*negeert al het domme commentaar*
Dit paard is een stukkie hoger opgeleid dan het gemiddelde boktpaard, en daarbij gewoon een hartstikke gevoelig dier.. dus als ze werkelijk zo zat te prikken denk ik dat je dat a. heel duidelijk op de foto's zou zien en b. geen foto's zou zien omdat femke haar dan al eraf gesleurd zou hebben Haha!

Ik vind het het hartstikke netjes uit ziet, wat is het toch een heerlijk propje paard onder het zadel, en je zit er netjes op Lachen je kunt zien dat je het erg naar je zin hebt gehad!

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:12

Ericaa schreef:
Sorry hoor, even tussen de menigte door..

Ik ben het met Nati en WiDri eens. Verder ziet het er netjes uit, maar het mag gezegt worden. Waarschijnlijk bedoelen ze het wel goed, maar jullie moeten je er niet zo op aangevallen voelen. Jullie zeggen dat hun zich aangevallen voelen, maar hun hebben hun woordje waarschijnlijk gewoon klaar, en snappen jullie het punt niet dat het alleen om de SPOREN gaat en niet om de HOUDING zelf, of het paard idem.

Groetjes Ericaa

Verder leuk dier hoor!

Volgens mij begrijpen wij het heel erg goed hoor dat het om de sporen gaat en niet om de houding..... der is alleen wat RUIS op de lijn met het tegencommentaar dat Kimmie geeft *en daar 100% gelijk in heeft*

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:12

kimmie ik ben het met je eens jij bent zijn baasje en wie kent maestro n0uw beter dan jij??????op de foto ziet hij er heel lekker ontspannen uit!en hij lijkt er geen last van te hebben dat ze hem prikt!!!!!!!!!!!!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:15

Piietjuh schreef:
kimmie ik ben het met je eens jij bent zijn baasje en wie kent maestro n0uw beter dan jij??????op de foto ziet hij er heel lekker ontspannen uit!en hij lijkt er geen last van te hebben dat ze hem prikt!!!!!!!!!!!!

dus..............hier nog 1 die vind dat ze hem prikt....

op de fries doet ze het beter...geen spoor te zien!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:17

nee op de fries zijn ze eraf gehaald,die is zwaar allergies voor alles wat haar buik aanraakt,en om het leuk te houden voor iemand die daar de eerste keer op gaat zitten,heb ik die sporen eraf gehaald,zelf rij ik haar wel met sporen.. Lachen

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:23

kimmie261 schreef:
nee op de fries zijn ze eraf gehaald,die is zwaar allergies voor alles wat haar buik aanraakt,en om het leuk te houden voor iemand die daar de eerste keer op gaat zitten,heb ik die sporen eraf gehaald,zelf rij ik haar wel met sporen.. Lachen

ff by the way.......heb ff in je profiel gekeken....maare die lazlo die ken ik volgens mij......die hebt volgens mij heeeeel wat jaren terug bij ons op stal gestaan???????

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:27

ja zou kunnen... Lachen

ik weet niet wat jou stal is....maar hij heeft meerdere huizen gehad,voor mij,dat weet ik wel Lachen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:29

leuk dier Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 18:51

Nog even een berichtje van mijn kant.

Commentaar mag, maar het mag ook verantwoord worden toch... Maar het punt van de sporen is nu wel gemaakt en ik zou het leuk vinden als er verder ook andere reacties komen en hier niet verder op door gebreid wordt. Het verpest namelijk een beetje hoeveel plezier ik heb gehad met het rijden op Meastro.

Op Friesje heb ik inderdaad zonder sporen gereden. Maar ik heb Meastro echt niet lopen prikken, dat was ook niet nodig. Je zet hem in beweging en hij loopt zelf wel Lachen

Grietje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 19:18

Aan de foto's te zien ziet het er wel ontspannen uit Bloos
En wat een nek jonge, Vingers aflikken

Wel mooi maar soms wel lastig heb je vaak te kort in de hals, maar super!

xxx Grietjuh

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 19:20

En mijn mening is dat het erg leuke plaatjes zijn. Je rijdt hem goed en hij ziet er erg ontspannen uit!
Uch, ik heb gezegd... Nagelbijten / Gniffelen

Alle gekheid op een stokje, het ziet er goed uit, hoor. Femke weet echt wel wat ze doet met haar paarden en ik twijfel er geen seconde aan dat het bij Maestro nodig zal zijn geweest met spoor te rijden. En zoals vaker wordt aangegeven als je hem ermee gehindert had had hij er echt niet zo ontspannen bij gelopen, dus dat valt echt wel mee.... Knipoog

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 20:18

andafries schreef:
Wat weer lekkere negatieve penny reactie widri ! Als zo'n paard lek zou worden geprikt zou hij haar er gelijk af gooien. Ik vindt het leuke foto's en niet iedereen kan perfect zitten . Het ziet er leuk ontspannen uit . Gewoon lekker door gaan komt wel goed !!!

Widri waar zijn rijfoto's van jou!

Mijn rijfoto's? helaas zal jij, of ik, die nooit te zienkrijgen ..

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 20:36

Ik vind het nog steeds een heel mooi paard Vingers aflikken

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 20:44

Ik vind het altijd geweldig om foto's te zien van Maestro, net als van je andere paarden. Ja
Ik vind dat het er goed uitziet, en ik denk dat Femke zeker wel weet hoe haar paard is en wat hij nodig heeft ohz. Knipoog

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:09

zasread leuke foto's,ziet er leuk uit hoor. Haha!

Jammer van het commentaar in het topic, ik denk dat femke en zasread heel goed weten wat ze doen, en hoe het eruit zag, en voelde

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:09

kimmie261 je bent niet verplicht een discussie aan te gaan, ik (en vele meerdere) weten dat een foto een moment opname is, wanneer ik knipper kunnen zo je ogen dicht staan op de foto bij wijze van, een camera klikt zo snel. vervelend dat ze er zo op doordrammen en er staat een zeer kinderachtige reactie op de vorige pagina, maar wat wil je dan ook, menig mens is jarloers op deze prachtige paarden, meas blijft absoluut me favo! zo'n lekkerding! die nek! Bloos!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 22:51

Haha! bedankt nog allemaal voor de positieve reacties.

Meastro liep ook heel ontspannen, echt een heel prettig dier om op te rijden. Femke mag trots op hem zijn.

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:38

Ik vind het een mooi beeld geven van en ontspannen paard en hij loopt lekker te sjouwen en idd het zijn momentsopnames en misschien toevallig van iedere keer dat je hem een hulp gaf.
Lange benen en sporen geven nu eenmaal dat beeld!!

Ik kan je nog maar 1 ding zeggen ga heerlijk nagenieten van je ritje op die knappe meastro!!

Rowtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 01:40

wat een mooierd zeg! lekkere dikke nek. Clown
commentaar geef je zelf al, ziet er verder goed uit. Haha!