Esther_V schreef:Ziet er echt super uit.
Met welk zadel rij je ziet er me een echt fijn uit
Dankje, ik rijd met de euroriding diamant.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Esther_V schreef:Ziet er echt super uit.
Met welk zadel rij je ziet er me een echt fijn uit
Simba_ schreef:Ik vind hem voor een Z2 paard niet erg gedragen lopen...
, want het is in de Z2 nog niet de bedoeling om in passage door de baan te gaan
.
) Mimpje schreef:Ik ben nooit zo'n fan van commentaar op foto's geven (je ziet er zo weinig beweging in he) maar die filmpjes zien er goed uit! Lijkt me heerlijk zitten, zo'n swingend paard. Daarmee ook meteen mijn tip: ga lekker zitten! Je 'hangt' nu een beetje naar achteren, en het lijkt alsof je zit niet zo onafhankelijk is, ik zou wat meer meegaan met het paard willen zien. Maar het is maar een tip, hoop dat je er iets mee kunt!
Veel succes in de toekomst in het Z2 (en verder)
Remember schreef:Shine heeft lekker vakantie, ga d'r van de week weer oppakken, rustig aan weer aan de gang zetten en dan zien we wel weer hoe of wat!

Remember schreef:Simba_ schreef:Ik vind hem voor een Z2 paard niet erg gedragen lopen...
Ik heb Cleo en Maiko (meerdere keren) op concours gezien en hij loopt méér dan gedragen genoeg, want het is in de Z2 nog niet de bedoeling om in passage door de baan te gaan
.
Ik vind dat je er toch maar super op rond stuurt hoor, aanleuning en verbinding is idd een aandachtspuntje, maar dat komt wel goed!
Citaat:Of is het een verkeerde foto-timing
hèhè