Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Talonius schreef:Irene2 schreef:Dit is nog eens een paard!
Ik kan me wel herkennen in je verhaal..
kom ik de springring binnen, hóor ik gewoon iemand zeggen : 'check die tuiger'.
kan me dus voorstellen dat je met een groninger ook geweldige reacties krijgt..
Ik vind het een prachtidier, heel erg veel succes op wedstrijd!
Volgens mij is die Nescio van jou wel een bewegingswonder, vooral die foto met de staart op de rug...echt geweldig!
dankje! 
kimftNinja schreef:Ik vind hem heel gaaf..ziet er goed uit!
Is dit op een stal in Zuid-Holland, want volgens mij komt ons paard Thyra bij jullie vandaan?
netam12 schreef:Ziet er goed uit nog even oefenen en dan haal je de Z wel volgend jaar hoor
vermeulen04 schreef:Ja, sinds februari les ik ook bij haar en ben zeer tevreden.
, jullie zijn een plaatje samen

) kimftNinja schreef:Ja klopt ..donkere merrie van rond de 1,60.
Gaat heel goed..op het begin was ze vrij nerveus maar nu voelt ze zich aardig op haar gemak. Ik zal even gaan zoeken voor foto's
driebergen schreef:Wat leuk!
Bij groningers had ik echt een tuiger-idee, maar Talonius is een heel mooi chique type!!
Mooi paard hoor!
abcde schreef:ik ken dit paard, iemand heeft hem een tijdje op de molenkamp in nootdorp gereden, ze had toen nog 2 hengsten vd eigenaar staan.
bij jouw ziet het er goed uit!
succes ermee
driebergen schreef:Wat leuk!
Bij groningers had ik echt een tuiger-idee, maar Talonius is een heel mooi chique type!!
Mooi paard hoor!
Super mooi paardje heb je lopen avaluna schreef:Ik vind het een prachtig paard en jullie zijn een heel mooie combinatie.
Van mijn paard werd ook wel eens gevraagd of er Groninger in zat.
Zou best kunnen, ik heb er niet zo'n verstand van, maar ik vond het ook altijd een compliment omdat ik in het begin echt moeite moest doen om hem mooi gevuld te houden.
(ik houd wel van wat steviger).
Dat met die hals herken ik trouwens ook wel bij die van mij...
Heel veel plezier en succes nog!
Die Z komen jullie ook wel door!