S&T maakt me niet zoveel uit, als je er maar mee kán rijden!
Ziet er goed uit, mooi paard, mooie combi, mooie foto's!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joscaa schreef:Dank jeVind het een super mooi paard!
S&T maakt me niet zoveel uit, als je er maar mee kán rijden!
Ziet er goed uit, mooi paard, mooie combi, mooie foto's!
daantjuhhh schreef:Hij geeft idd een super goed gevoel en meestal is hij heel werkwillig. Soms vind hij dat hij wel genoeg zijn best doet je dat je niet moet zeuren om het nog beter te hebben.WOW wat een glimbom!
Je zou echt niet zeggen dat hij al 19 is, als je zegt hij is 10 geloof ik je ook.
Dat komt vast ook door die wakkere ogen van hem.
Beeldschoon paard en een knappe kop!
Lijkt mij echt een heerlijk paard om te rijden, volgens mij is hij heel erg werkwillig en voeld hij super fijn aan!
Zo ziet het beeld er wel uit tenminste.
Nou ja geniet nog maar lekker van dat glimbommetje!
mondriaan schreef:Hij is best braaf hoor.He Marieke,
Top paard heb je!
Maar na al jouw verhalen ga ik er nog steeds niet op! Haha.
Hoop dat je snel weer te paard kan en dan kom ik weer eens bij je langs als je moet starter!!
Liefs Tamara

minnie_muis schreef:En ik tref het maar dat ik er een tijdje op mag rondsturen.Ziet er goed uit! Je zou idd niet zeggen dat hij al 19 is! Die eerste foto is ook mooi! Marieke je treft het maar met zo'n paard!
yulan schreef:Mooie foto's!
Hij glimt wel erg mooi, loopt ook netjes.
Alleen zei je dat hij in België niveau S loopt, maar euhm... dat bestaat dus niet hoor.
getup schreef:Dat zeg ik. Hij loopt S proeven.hij loopt niveau 5,is in principe de zelfde proef als de Prix St Georges. In de S4 proef zitten 3 wissels om de 4 en om de 3, in de PSG 5. Dat is het verschil
Bets schreef:Dank je. Hij kan zeker goed bewegen vandaag was hij op het einde heel erg fijn en toen gaf hij zoooooo'n waanzinnig goed gevoel.Dit paard word goed gereden en kan goed bewegen. Amazone weet van wanten!!! En erg mooie foto als eerste van hoofd!!!
Ilse_C schreef:BedanktTziet er echt uit als een leuk beesie en hij loopt ook super!!
)
CocoChanel schreef:Zijn al die paarden goed te combineren met de F.A.? ()

Furia schreef:Soms valt het mee als je een topic opent.Wat een knap koppie zeg!
Zo'n paard had ik zeker niet verwacht nav de titel

)
Floortje2002 schreef:het is gewoon een wijze oude man aan het worden.hij kijkt zooooo wijs! istie waarschijnlijk ook!!!!! heeeeeeeeeerlijk!
netam12 schreef:Hij heeft nog genoeg plezier in het leven.Wat een knappert zeg ziet er nog goed uit .Leuk hoor dat hij nog van die uit spatjes heb ondanks dat hij al 19 is

Sweet_Kiwi schreef:Lekker koppie, heerlijk beest!

Up_to_Date schreef:Ik heb de foto een beetje groter bekeken en hij heeft wel gewoon 4 benen van de grond. Lijkt waarschijnlijk zo door opvliegend zand.Hey gave foto's! Je ziet het er niet aan af dat ie 19 jaar is!
Foto 14 is erg mooi!
3 beentjes van de grond![]()
Succes verder!
VivaLaVida schreef:Bedankt voor je opmerkingen. Je pikt precies de dingen eruit die mij ook al opgevallen zijn.Vind het plaatje heel mooi en het ziet er echt fijn uit, met name omdat je je stangteugel niet te strak hebt zoals ik steeds vaker zie.
Wel mogen je teugels iets korter (maar dat had je zelf al aangegeven, iig iets over hand-houding)
Iets rechterop blijven in je appuyementen en je rechterbeen niet teveel afsteken als je hem iets naar voren houdt, geeft een iets netter plaatje
Volgens mij hebben jullie er veel plezier in, dat straalt er duidelijk af van je fotos.
Soniador schreef:BedanktHelemaal mijn type paard!
Lekker koppie,en ziet er netjes uit!
getup schreef:_Skess_ schreef:heel stiekem zie je dat hij wat ouder is aan de kuiltjes boven zijn ogen
Katja schreef:VivaLaVida schreef:Vind het plaatje heel mooi en het ziet er echt fijn uit, met name omdat je je stangteugel niet te strak hebt zoals ik steeds vaker zie.
Wel mogen je teugels iets korter (maar dat had je zelf al aangegeven, iig iets over hand-houding)
Iets rechterop blijven in je appuyementen en je rechterbeen niet teveel afsteken als je hem iets naar voren houdt, geeft een iets netter plaatje
Volgens mij hebben jullie er veel plezier in, dat straalt er duidelijk af van je fotos.
Bedankt voor je opmerkingen. Je pikt precies de dingen eruit die mij ook al opgevallen zijn.
imposantje schreef:Hij kan nog beter bewegen dan hij hier laat zien. Maar eens kijken of ik hem binnenkort weer eens op de foto kan zetten.Ontzettend mooi dier!
Kan lekker bewegen.
Ziet er netjes uit!
lisaamor schreef:Maar die worden steeds dieper naarmate ze ouder worden._Skess_ schreef:heel stiekem zie je dat hij wat ouder is aan de kuiltjes boven zijn ogen
een veulen heeft ook wel kluiltjes boven zen oogen
1natascha schreef:Dank jeje zou m echt niet zn leeftijd geven zeg! je rijd m erg mooi
VivaLaVida schreef:De kleine dingetjes moet ook altijd weer beter worden.Dat zijn maar kleine dingetjes vergeleken bij de dingen die wél goed zijn, tegenwoordig lijkt het steeds meer een uitzondering te worden om mensen met deze verhouding stang/trens teugel te zien rijden.. Het word steeds vaker omgekeerd!
echt toppie