Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) in de proef (op dit nieveau) zonder s&t rijdt! Ilzas schreef:Don't you just LOVE Wellingtons? I DO!
Fantastisch paard, ik hou erg van Wellington's en zeker ook van dat type.
Nogmaals: super om alleen op een trens te rijden, ik vind dat je daar een voorbeeld voor anderen mee zet. Waarom een bek vol staal als het zonder ook gaat of zelfs beter gaat.
Een hoedje zou ik de elegante combinatie dan wel weer af vinden maken....

haike schreef:Ilzas schreef:Don't you just LOVE Wellingtons? I DO!
Fantastisch paard, ik hou erg van Wellington's en zeker ook van dat type.
Nogmaals: super om alleen op een trens te rijden, ik vind dat je daar een voorbeeld voor anderen mee zet. Waarom een bek vol staal als het zonder ook gaat of zelfs beter gaat.
Een hoedje zou ik de elegante combinatie dan wel weer af vinden maken....
Ben ook helemaal gek van wellington, van deze dan iig
Over dat hoedje, toevallig gisteren toch even gekeken, maar na de prijzen gezien te hebben ben weer genezen.

haike schreef:Lorette: we zijn bezig met de spanning, dit wil ik er zelf ook helemaal uit hebben. Verder bedankt
Jel: ben zaterdag bij drunen geweest, en daar was de goedkoopste toch echt boven de 200 euro. Heb jij er geen die ik mag lenen (voor viertal kur dan)
LoveJessie: in de Z mag iedereen nog met trens en cap rijden hoor, ongeacht de leeftijd van de ruiter. Maar ben zelf geboren 9 mei '87, nu dus 20.