en die middendraf ziet er super uit.vraagje: wat voor frontriem heb je? gaaf hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en die middendraf ziet er super uit.
jarrah schreef:Zalvador schreef:Hij ziet er in super conditie uit! Onder het zadel zet je hem wel flink onder druk, heb liever ook dat het neusje op de loodlijn zit, dan komt de achterhand er ook beter bij en is hij meer ontspannen in de rug. Eerste foto vind ik verder wel een fijne foto, de rest vind ik gewoon wat te gespannen.
Je hebt wel een mooi paard en met de wedstrijden komt t vast helemaal goed!
Dat heb je nou eenmaal in de PAVO, dan is het in een kwartier het onderste uit de kan halen...soms heb je dan wat meer druk nodig
Maar ik ben het op zich wel met je eens dat het een iets gespannen beeld geeft, maar ik heb ze in het echt gezien op het losrijterrein (zonder dat ik wist dat zij het waren) en neem maar van mij aan...dat zag er fijn uit![]()
Ik vind het er eerlijk gezegd niet gespannen uit zien, maar ik weet ook hoe het aanvoelde en dat was niet gespannen. En ja op de Pavo (of sowieso op wedstrijd) moet je er meer aanrijden om wat te laten zien. En dat gaat niet door hem met een los teugeltje vw-nw te rijden. Had ook niet veel druk in mijn handen die dag, maar goed meningen verschillen hierin. Ben altijd dan wel benieuwd hoe die mensen zelf hun paarden voorstellen op een wedstrijd 
sunnymay schreef:Wat glimt Valar onwijs zeg! Zit super glad en strak in zijn velletje!
Vind dat je het niet verkeerd gedaan hebt hoor! Dit is pas de 2de keer dat je een PAVO rijdt en de punten zijn ook niet ontevreden!
Op naar volgend jaar!
Vind zijn snuitje zo lief...

Nathalie84 schreef:wauw wat ziet die er mooi uiten die middendraf ziet er super uit.
vraagje: wat voor frontriem heb je? gaaf hoor
Citaat:vraagje: wat voor frontriem heb je? gaaf hoor
en was het niet sterk genoeg om door te gaan naar de volgende ronde. Ga zo door, enkom maar op met die foto's. Vind het een prettig dier om naar te kijken

)

Venetia schreef:heel mooi gezegd.Ik zie dat er meer mensen zijn die denken dat dit dier niet ontspannen loopt, ik denk dat dat echt door het verkeerd lezen van de foto's komt. Zijn tanden zijn soms te zien omdat dit dier lekker knabbelt op het bit en zijn lippen lekker ontspannen heeft en daar wat mee speelt (met behoud van stille aanleuning uiteraard). Dat is alleen maar toe te juichen. Van de foto's kan je een verkeerd beeld krijgen, maar dit dier heeft juist een erg fijne aanleuning en er wordt absoluut niet aan getrokken (dat kan bij hem niet eens!)
Oren zijn idd puur concentratie, juist goed! Als ie zijn oren strak naar voren heeft zou ie weinig geconcentreerd op zijn ruiter zijn.
Zeabiscuit schreef:Jeetje Superhit (e.a. die het over spanning hebben). Waarschijnlijk heeft ie nét éven zn mond open gehad bij he maken van die foto. Ik zie Valar elke dag op stal lopen en hij loopt altijd erg goed. Nooit met zijn mond op en of zo. Vvalar heeft hem gewoon netjes voorgesteld en ze heeft goed gereden. Als Valar spanning o.i.d. zou hebben zou die niet zo lopen. En ik kan het weten, want ik zie hem dagelijks. In de pavo rij je nou eenmaal ook even anders dan in een normale proef, zoals iemand ook al eerder aangaf.
Sorry voor mijn reactie, niet banketstaaf bedoeld of zo, maar zou wel eens willen weten hoe iemand anders zijn paard dan zou voorstellen. Denk niet dat veel mensen het VValar nadoen om deze score te behalen, inclusief mezelf.
Kortom, ik vind dat ze het goed gedaan hebben, en ga vooral zo door.
Bedankt zeepaard!Katja schreef:Ik vind het er fijn uitzien afgezien wat dingetjes die Vvalar zelf ook wel weet.
Nog zat dingetjes te verbeteren! Bedankt! Citaat:@ Wendy; ik ben denk ik woensdagavond op stal. Hoe laat wilde jij komen?

Nou hopelijk gaat het een beetje goed op de regio en mogen we alsnog een keertje naar Ermelo toe
Maar dat is omdat ik merries leuker vindt om mee te kunnen fokken en dat kan niet met een ruin he.ponyparadijs schreef:Ik vind het wel knap wat al die mensen van een paar foto's kunnen aflezen. Wel ontspannen niet ontspannen. En dat van die paar moment op names? Heel knap.
Maar wat nog knapper is is dat VValar het toch niet verkeerd heeft gedaan op de Pavo Cup. En dan vraag ik me af of er echt geen ontspanning was zo als sommigen zeggen. Bij een compleet gespannen paard krijg je niet die punten hoor.
En zoals ik hem ken van de wedstrijden loopt hij over het algemeen heel fijn en ontspannen. Heb hem natrrulijk niet gezien met de Pavo maar daar oordeel ik ook niet over nu.

Verder ben ik blij met de foto's, die vind ik persoonlijk toch een fijn beeld geven.