Succes verder, ga zo door
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
adnariM schreef:Wat zijn jullie een leuk duo! Hoe groot is Jolly?
Succes verder, ga zo door

viola schreef:Je heb hem weer heel leuk aan het lopen. Net als sanex al zei ziet het er in het hoofd/hals gedeelte niet altijd helemaal ontspannen uit, maar daar word aan gewerkt zei je al. Er blijft altijd wel wat te verbeteren he.
Zijn voetenwerk ziet er wel echt heel goed uit, zeker voor een shet die daar meestal van nature niet zo mee gezegend zijn.
Maar toch, je ben heel serieus met hem bezig, wat weerhoud je ervan om hem voor een wagentje te zetten en net zo met hem te trainen?
Je ben niet mega te groot, maar zeg nou zelf. Je heb een dik dekje en een bontje onder het zadel, dan steken idd je benen er niet zo ver onderuit. Het ziet er niet slecht uit maar denk je zelf nou ook niet dat hij voor een wagentje met jou erachter veel beter zou passen.
Ik snap niet dat je dat niet wil zien terwijl je toch overkomt alsof je erg serieus bezig ben en echt wel weet wat je doet.
Ik bedoel het echt niet rot hoor, want je ben gewoon goed bezig. Maar het kan nog beter naar mijn mening.

flamejessy schreef:dan kan je net zo goed de vraag stellen, wat is der nou zo leuk aan paardrijden?

Mulan schreef:Wat is er nou zo leuk aan rijden op een shet?
(En nee, deze vraag is serieus en niet sarcastisch bedoeld)
Verder vind ik jullie een leuke combi. Je shet lijkt er plezier in te hebben en je hebt hem echt fijn aan het lopen.