Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zie dat jullie echt voor uit gaan hoor
ben trots op jullie!!!!
_Karel_ schreef:Leuk beestje probeer haar alleen iets meer bergop te rijden en meer aan elkaar te houden.
Andere mogelijkheid is om veel meer zonder beugels te rijden dan met, dan ben je bewuster van je beugels en voethouding als je wel met beugels rijdt.
) maar daarmee moet het hoofd ook wat omhoog komen, ander onderbreek je die rechte lijn van bit naar elleboog die je nu wel hebt. Dit is iets dat met verdere africhting vanzelf komt als het gewicht meer naar de achterhand verplaatst gaat worden (wat verwacht gaat worden in de L en hoger) en andersom, bij het verplaatsen van het gewicht naar de achterhand komt de voorkant omhoog. Probeer de ellebogen beter bij je zij te houden dan is je hand vanzelf rechtop. ) "O"-armen
gaan samen met plattige handen en andersom.
zeg je het even van te voren, neem ik een filmcamera mee, haha

Als ik haar dan terug neem naar de draf, duurt het een paar passen voor ik haar weer terug heb in de arbeidsdraf die gevraagd wordt. Ze loopt altijd eerst een paar passen een soort van rendraf. Ik werk daaraan, en het zijn nog maar een 'paar' passen! Eerst was het een halve bak ofzo, eer ik haar rustig had, nu dus nog maar een paar passen. 
hihi
Dabo schreef:Ohja, mijn frontriem. Dat is hier heel normaal hoor! Er komen nog veel chiquere langs, die ik dan vaak toch wel een beetje tè vind!

Chiqa schreef:Ik zie geen foto's hoor alleen maar eentje op pagina 2??
Heb even getemt.
moet je op de eerste pagina kijken, daar staan er genoeg,
Chiqa schreef:Ik zie geen foto's hoor alleen maar eentje op pagina 2??
Heb even getemt.
WeslyMaksy schreef:Hoi Ellen,
De foto's zien er goed uit hoor!! Ik vind het echt knap dat je van een dravertje een dressuurpaardje hebt kunnen maken!! Mijn complimenten!!!
Groetjes,
Yvonne