Kwaidie Z1, nunspeet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mentjuh

Re: Kwaidie Z1, nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:23

ben ik helemaal met je eens kwaidie foto's plaatsen op bokt is helaas niet zo leuk als je van te vore denkt.

volgens mij kun je voor een slotje zorgen doro op t rode ! te klikken en daarn berichtje neer schrijven dat je een slotje wil Lachen

Anne_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:27

Zodra het commentaar niet meer bevalt, mag er een slotje op. Ook appart, als je zo'n foto's plaatst kan je wel wat (opbouwende)kritiek verwachten ja. Kijk nou eens zelf naar die foto van de middendraf, je benen liggen een halve meter voor je lichaam!!! Dat is misschien geen ramp, maar voordat je zo'n foto plaatst moet je je er wel van bewust zijn dat je daar commentaar op krijgt.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:29

TS: zoals ik je al per pb heb verteld, zijn adviezen, opmerkingen en tips enkel en alleen bedoeld om iemand te helpen, niet om iemand te grond in te boren! Nou ja, er zullen heus wel mensen zijn die dat zo doen, maar mijn intentie is dit zeker niet.

Je houding is echt - nogmaals - slecht te noemen op deze foto. Je zakt in, je drukt je weg en je hangt alsof je windkracht 10 tegenover je hebt. Verder heb je een stoelzit. Ik kan er niks anders van maken, sorry.

Mijn vraag is of je dit zelf niet ziet op de foto? Valt je niets op aan het totaalplaatje?

Echt, ik geloof heilig dat als jij je houding gaat verbeteren, de punten binnen zullen stromen Ja Alleen moet je dan wel open staan voor tips en verbeterpunten Lachen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:31

Ok, Barmat heeft haar opmerking niet helemaal netjes verwoord, maar dat is de enige "verkeerde"opmerking die ik gelezen heb. Bloos

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:33

Mensen hebben toch een bepaalde verwachting bij zo'n titel. Rolleyes
Je kunt ook je foto's verwijderen waar je ze heb up-geload.
En een tip, wanneer je niet tegen het commentaar in gaat, zal je leukere reacties krijgen.
Een simpele bedankt of je heb gelijk, geeft mensen aan dat je het er mee eens ben.
Voor een ander geeft dat een gevoel dat herhaling niet nodig is.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:33

die houding in de middedraf is gewoon n moment opname geweest waarschijnlijk verloor ze even har evenwicht maar is dit nou echt een rede om dat haar 10x op deze manier te vertellen?

na 1x weet ze het wel maar mensen blijven er op door hameren en idd daaar zou ik ook gek van worden...

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 12:33

Ik verwacht ook wel opbouwende kritiek, maar dit is niet meer opbouwend te noemen!!!!!
Dit is gewoon zeer, echt zeer, kwetsend geformuleerd!!!
Ik vind dat als je een opmerking hebt, je het er in ieder geval niet zo neer moet zetten! Ik ga toch ook niet bij jullie foto's neerzetten: Het ziet er werkelijk niet uit, hoe kan het dat je zo ver gekomen bent, jij kan echt helemaal niet rijden, niks klopt en je kan er beter mee stoppen! Want zo staat het er wel!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:35

Dat maak je er zelf van, echt waar Lachen

nergens wordt door wie dan ook gezegd dat je niet kunt rijden....

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:36

Ik wilde net zeggen, ik heb anders vaak genoeg gezegd dat ik niks over je prestatie zeg omdat meerendeel (zoals ik) daar nog maar moet zien te komen. En als ik de reactie's lees vinden meer mensen dat.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:37

Ik vind het dan wel weer een dooddoener om te zeggen dat je eerst op dat niveau moet zijn gekomen om er over mee te praten...

In dat geval mag Sjef Janssen Anky nooit meer lesgeven Haha!

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 12:38

mentjuh schreef:
die houding in de middedraf is gewoon n moment opname geweest waarschijnlijk verloor ze even har evenwicht maar is dit nou echt een rede om dat haar 10x op deze manier te vertellen?

na 1x weet ze het wel maar mensen blijven er op door hameren en idd daaar zou ik ook gek van worden...

Inderdaad het geval geweest, bedankt!

Ik ben van mening dat mensen niet het recht hebben om je zo af te kraken zowieso, ik doe deze sport voor de lol, maar blijkbaar snappen sommigen niet dat wanneer je kritiek zo formuleerd, mensen hier heel verdrietig om kunnen worden en het iemand kan raken.
Het verschil zit um in het formuleren.
Als iemand er neer had gezet: Je hangt wel erg achterover, probeer om je benen meer onder je lichaam te brengen, dan lukt het misschien beter! Dan was het al heel anders geweest dan dat iemand er neerzet:
Het ziet er werkelijk niet uit, het lijkt wel alsof je in een achteovergeleunde stoel blablabla!
Dat wordt je toch niet vrolijk van of wel?

En de opmerking in het begin over dat ik de foto niet moet uitvergroten omdat alles eraan lelijk is, terwijl het voor mij een hele speciale, leuke en mooie foto is, komt ook niet echt lekker over!
En zo zijn er weer meer opmerkingen neergezet die erg kwetsend en vervelend overkomen, erg naar dus allemaal dit!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:41

volgens mij heb ik me zeer netjes gedragen hoor maar het is nou eenmaal een forum en als iedereen moet zeggen

jeeetje wat knap Z of wat heb een mooi paard dan kan niemand er meer wat leren.

Ook gewone bokkers kijken naar foto's en leren daarvan

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:42

Kwaidie schreef:
@ Mentjuh: haha, Bedankt! Ach die vrachtwagens zijn ook wel weer leuk, herinnert mij aan de dag dat ik met mijn kleine trailer aankwam om tegen de grote vrachtwagens te moeten rijden! haha!

Doet mij denken aan de kringkampioenschappen vorig jaar. dochterlief in het 1e parcour eerste en met de prijsuitreiking kwamen daar de "grote jongens' allemaal achteraan. Toen hebben we tegen elkaar gezegd: een prijsuitreiking met het vervoer zou nu ook leuk geweest zijn. Voorop ons busje met trailer (waar ik heel blij mee ben hoor) en daarachter allemaal vrachtwagens, de een nog mooier dan de ander.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:43

Als ik dit zo lees krijg ik de indruk dat je wel een hele tere ziel moet hebben..... als je hier niet tegen kunt.... Lachen

Zoals ik al eerder via PB al tegen je zei: niet alles hoeft verpakt te worden in fluweel en noppenfolie, waarom mag het niet gezegd worden zoals het IS?

Zonder daarmee te willen zeggen dat je waardeloos rijd, een slechte ruiter bent of wat dan ook! Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen, in plaats van overal gekwetst over te zijn Knipoog

Verder.... want ik vind dat je behoorlijk wat woorden verdraait.... zegt niemand hier dat het er uit ziet alsof je in een achterovergeleunde stoel zit...

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:43

tja, niet iedereen is goed met het inpakken van z'n mening. Probeer daar doorheen te lezen....
Als ze het rot bedoelen, staat het er echt rot Haha!
Ik vind het hier echt wel mee vallen.
Er staan gewoon feiten, zonder strikje Tong uitsteken

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 12:43

tita schreef:
volgens mij heb ik me zeer netjes gedragen hoor maar het is nou eenmaal een forum en als iedereen moet zeggen

jeeetje wat knap Z of wat heb een mooi paard dan kan niemand er meer wat leren.

Ook gewone bokkers kijken naar foto's en leren daarvan

Hoeft niemand te zeggen hoor, je snapt er werkelijk maar weinig van geloof ik! Het gaat om de zo slecht geformuleerde kritiek, die gewoon werkelijk waar erg kwetsend bij mij over komt!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:44

Ik ga niet schrijven wat jij wilt horen...tevens heb ik ook geschreven dat je een leuk paard hebt.

Vervolgens krijg je te horen foto is moment opname maar alle foto's hang je achter over het is niet alleen de middendraf.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:46

tja staat er weer de foto's
Laatst bijgewerkt door tita op 16-07-07 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 12:46

Sorry hoor Barmat, maar je schrijft zelf dit:
ik vind het werkelijk geen gezicht hoe je in een soort ingezakte weggedrukte stoelzit er op zit bij die uitgestrekte draf.....
das toch hetzelfde, erg slecht en kwetsend geformuleerd, dit is echte en voorbeeld van hoe je kritiek nooit mag uiten naar anderen, dat ik me hierdoor aangevallen voel, is echt niet zo vreemd hoor!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:46

pffffffffffffffffff
of amen, wat je maar wil............

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:47

Ik kan de foto's niet zien, alleen foto 2..

Van 1 foto kan ik natuurlijk weinig zeggen, alleen dat je een heel leuk paard heb Lachen
Veel plezier ermee! Haha!

Edit; ik kan ze nu wel allemaal zien, wat een onwijs mooie staart hangt er aan je paard ! Haha! Clown
Laatst bijgewerkt door noellee op 16-07-07 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:47

Kwaidie: ik neem aan dat je wél weet wat een STOELZIT is????
Dat is wat anders dan zitten in een stoel, zoals jij het verwoordt Lachen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:49

Het is jammer dat je meteen een calimerohouding aanneemt. Idd word kritiek soms niet zo goed geformuleerd, maar daar moet je boven staan en anders niks plaatsen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:51

Als nou 10 mensen je houding niet zo mooi vinden zou er dan een kern van waarheid inzitten.

-waarom denk je dan niet eens ik neem foto's mee naar mijn instructrice en vraag het aan haar, misschien zit je wel vaker zo in de les en kijkt zij daar doorheen

De gene die hier zo negatief is ben jij en niet mensen die kritiek geven op jouw rijden.

Bovendien van de Z verwacht ik wel ondanks het niveau vaak lager is

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 12:55

Oke ik heb het allemaal gedaan:
Ik dacht bij mezelf, o ik zal eens foto's plaatsen van de wedstrijd, leuk om met anderen gezellig te kletsen over wat er nog anders kan en wat al wel goed gaat, maar dat lukt hier niet!

Ik ben een negatieveling, die alles verkeerd ziet en oppikt! Ondertussen wordt ik gekwetst door opmerkingen die werkelijk waar nergens meer over gaan...! Jammer dat mensen hun opmerkingen niet normaal kunnen formuleren! Dat zegt meer over hun dan over mij denk ik!