Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Riannneh schreef:Ziet er goed uit hoor! Ik vind alleen dat op sommige foto's je stang echt iets te horizontaal komt te liggen, dit zal misschien komen omdat hij stijf is en minder makkelijk los laat maar ik zou dat proberen op te lossen door het achterbeen er meer bij de vragen.. succes verder, ziet er echt mooi uit!

janouk schreef:Gelukkig is Taco weer koortsvrij en weer helemaal beter.
Hoe kom je erop om met een witte rijbroek te rijden?? Goede wasmachine zeker
Het hoofdstel staat echt prachtig
vind het een goede fjord en wens je veel succes verder! Riannneh schreef:Ja hij staat idd erg gaaf! Maar persoonlijk zou ik dan het trensje er weer in hangen als je merkt dat het met de stang nog niet helemaal voegt in je handen (vanwege de gladde teugels o.i.d.), en ook omdat je niet te ruw in wil komen omdat hij nog niet op topconditie is.. Maar zo 1 keertje kan het natuurlijk geen kwaad, en je bent je er ook wel van bewust dus dat je er andere teugels aan moet hangen dus dan hou ik mn mond maar verdervind het een goede fjord en wens je veel succes verder!
singasong schreef:Prachtige foto's en een hele mooie combinatie!
Ondanks de inenting toch griep gekregen?
Kelly_Taco schreef:Inenting?
Taco is niet geent tegen griep.

nadina schreef:Mooie foto's. Hopen dat hij snel weer helemaal de oude is. Het is toch verplicht je paard tegen infuenza te enten? (als je wedstrijdruiter bent)
Super mooie foto's!! Wie is jouw fotograaf
Kelly_Taco schreef:nadina schreef:Mooie foto's. Hopen dat hij snel weer helemaal de oude is. Het is toch verplicht je paard tegen infuenza te enten? (als je wedstrijdruiter bent)
Ja hij is wel influenza geent maar niet een aparte griepprik, die kunnen ze ook krijgen
! Het ziet er lekker ontspannen uit, + dat jullie een leuke combinatie zijn!