4_LIFE schreef:Heel erg leuk dier, dat is bij de den esch ofniet? Wanneer was dat?
ja klopt. den esch hielt zondag opening. en hadden ze mij gevraagd of ik show wou geven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
4_LIFE schreef:Heel erg leuk dier, dat is bij de den esch ofniet? Wanneer was dat?
Wat een lekkerding zeg. Echt heel gaaf, vind jullie leuk bij elkaar passen. Die jurk is ook prachtig zo. Heel veel succes en geluk samen

MaSbeL schreef:Hej !
ik heb je nog wel zien rijden op concour in elim , met dat donkerbruine paard en deze ook dacht ik ?
mooie combinatie's allemaal !!
veel succes verder .. maar dat zal wel goed komen .
Veel succes verder!!!
?? ik heb er bijna een week voor nodig gehad bij te slapen haha..
dagmar schreef:sans6 schreef:Het blijft leuk op onze Blondie terug te zien, hij heeft zo lang bij ons op stal gestaan!
Hoe is het gegaan in Almelo? Ik hoorde van één van zijn vorige eigenaren dat hij daar ook gelopen heeft.
hoi, is kadans dan ook van jullie geweest? ik heb namelijk gehoord dat hij 1 keer gedekt heeft voor zijn 4e. en ben erg nieuwschierig hoe zijn nakomeling er uit ziet. ik wil hem namelijk vanaf volgend jaar ter dekking zetten.
djennke schreef:Heey Dagmar!!
Het blijft een kanppe blondie!! was leuk dat je ook shows met hem geeft nu!!
Ben je trns weer een beetje bijgekomen van almelo?? ik heb er bijna een week voor nodig gehad bij te slapen haha..
![]()
Kusjes kim
k_i_m schreef:Kijk net op startlijsten, je rijdt zondag in slagharen voor mij, int M1, haha
zal ff hoi zegge als ik je herken![]()
Had je in Elim met inrijden een oortje in? dan heb ik je wel gezien namelijk.
Emeraldo schreef:Kadans is toch ook nog van een andere bokker geweest? Zij heeft met hem in de Z1 gestart, heb wel eens tegen haar gereden. Ze kwam uit limburg geloof ik en heet(te) Kadans op bokt.
Knap paard hoor!!

je zou zo moeten rijden