Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Luigie schreef:mooie foto's !1 tip in galop liep die iets te laag, heeft me zus ook en daar word ze in de proef erg mee afgestraft! verder nog een vraagje: waarom heeft die een martingaal om?? maja verder een super dinkie!
Julia_14 schreef:Ziet er echt netjes uit hoor! En je hebt echt een heerlijke ponyWat een mooi beest zeg
En zo te zien kan ie lekker galopperen
Ga zo door!
Sence schreef:Wauw, mooie foto's hoor! Die actie foto ziet er ook gaaf uit. Probeer alleen je handen rechtop te houden
Soet schreef:Wat een gave pony, ziet er super uit, helemaal na een blessure tijd (van jou kant dan.) Maar ik krijg ook een beetje het idee dat ze hangt, vooral bij de draf, maar dat kan ook vertekenen natuurlijk.
PollyAgain schreef:Maar ze was eigenlijk superbraaf, en als je ook op de foto's kijkt zie je dat de thiedeman eigenlijk niet in werking staat, was dus helemaal niet nodig geweest!
Mulan schreef:PollyAgain schreef:Maar ze was eigenlijk superbraaf, en als je ook op de foto's kijkt zie je dat de thiedeman eigenlijk niet in werking staat, was dus helemaal niet nodig geweest!
Hoi,
ik vind het een heel erg leuk dier! Mooie pony!
Alleen heb ik de indruk dat de thiedemann juist WEL erg inwerkt, en dat vind ik jammer.
Persoonlijk begrijp ik ook niet wanneer je een clinic krijgt, Esther dan niet aangeeft -wanneer je pony zo lekker loopt-, dat je de thiedemann op de minst strakke stand mag zetten zodat je zeker weet dat het van jou is. Het contact met de mond van je pony loopt dan niet via de thiemann, maar rechtstreeks met je hand.
Ik zie dat hij nou op de strakste stand staat en als hij dan toch niet nodig was, zet hem dan ook op de meest losse stand! (er helemaal afhalen is wat omslachtig)
fleurke schreef:Het ziet dr echt goed uit! En ik heb het ooit al eens gezegd, maar dit is net mijn pony(Ik Pb je even voor een filmpje ofzo
)
Nog veel succes!
Mulan schreef:Hoi,
Alleen heb ik de indruk dat de thiedemann juist WEL erg inwerkt, en dat vind ik jammer.
Persoonlijk begrijp ik ook niet wanneer je een clinic krijgt, Esther dan niet aangeeft -wanneer je pony zo lekker loopt-, dat je de thiedemann op de minst strakke stand mag zetten zodat je zeker weet dat het van jou is. Het contact met de mond van je pony loopt dan niet via de thiemann, maar rechtstreeks met je hand.
Ik zie dat hij nou op de strakste stand staat en als hij dan toch niet nodig was, zet hem dan ook op de meest losse stand! (er helemaal afhalen is wat omslachtig)
rianne67 schreef:Ik vind dat je een onwijze leuke pony hebt! Heel veel suc6 met
rijden verder.. Moet goed komen, op de foto's te zien beweegt
hij heel makkelijk, en heerlijk los...
PollyAgain schreef:Bedankt [naam], je bent een schat!
Melisjee schreef:Waaaaaaauw, wat een prachtpony
*HELEMAAL verliefd
PollyAgain schreef:Mulan schreef:
Hoi,
Sorry dat je het dus niet eens bent met de thiedeman die ik erop heb zitten, maar het was m'n eigen keuze, en Esther was het er ook mee eens. Als ze er niet mee eens was dan had ze het vast wel gezegd. En ze liep duidelijk wel op mijn eigen handen naar beneden hoor, anders had ik haar nooit zelf zo lang en laag gekregen op de momenten waarop ik dat wou. Bij het uitstappen in de buitenbak liep ze weer lekker overal heen te kijken, met haar hoofd de lucht in, dus ze wordt echt niet naar beneden gedwongen ofzo als je dat denkt. En trouwens; Ik deed het ook nog eens voor m'n eigen veiligheid. Ik heb zo'n half jaar echt NIET gereden door m'n gezondheid. En m'n vorige pony was nogal een verhaal apart. Zou ik dan in iedergeval weer het vertrouwen mogen terugwinnen, en het plezier van het rijden weer hebben ?
lisaamor schreef:ziet er leuk uit vooral die rijbroek:P die heb ik ook
maar erg mooi gerden