Sterre (v. Corland) vliegt over de 1.60!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Summerlove

Re: Sterre (v. Corland) vliegt over de 1.60!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:05

wouw echt supergaaf !
ik zou ook trots zijn als ik jou was !
Xx

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 20:44

Wooow wat een gedoe allemaal over die hoogte zeg.. Pff sorry maar ik vind het kinderachtig hoe sommige mensen reageren.. Staat een reactie als je naar de bakrand kijk dan kan het nooit 1.60 zijn.. Die bakrand is wel bijna 2 meter hoog omdat er vaak springpaarden in loslopen die er anders gewoon overheen gaan springen.. Ik zal idd volgende keer mijn moeder ernaast zetten met een meetlat zeg Gestoord.. Verder bedankt voor de positieve reacties Lachen..

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:52

Je zied idd aan de hoogte van je paard en aan de bakrand en aan de hindernis (wat een reeks Tong uitsteken) dat het wel degelijk 1.60 is! (in mijn ogen Knipoog) Super hoor! Je zit ook erg netjes Knipoog Veel sucses samen! Lachen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:01

gewoongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:38

Hee Liekje.
Je hebt het weer eens voor elkaar he Clown
Als die knol van je maar in een goeie bui is doet ze zon beetje alles geloof ik.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:59

wat een prachtig paardje! (aardje naar haar opa zie ik in je profiel Knipoog de springcapaciteiten heeft ze alleszins over geërfd Knipoog hihi)
Jullie zijn echt een leuke combinatie! En geweldig hoe jullie over die meter 60 zweven alsof het nix is.. Jullie gaan er zo soepel over, dat het gewoon lijkt alsof de achterste balk er niet op ligt.. Zo gemakkelijk lijkt het te gaan Haha! Echt geweldig! Ja

Leuk verhaal ook. Wat een geluk dat je dit paardje toch hebt kunnen kopen. Ik ben in elk geval een grote fan Vork Knipoog Jullie gaan het maken (of jullie hebben het al wel gemaakt zo'n beetje Tong uitsteken ) Wel knap wat je er mee bereikt hebt, en nog zult bereiken! Ook leuk om te zien hoe overtuigend jullie allebei op de hindernis af gaan! Jullie gaan er echt voor Lachen

ps, trek je lekker niets aan van die stomme reacties over de hoogte.. (wrs een beetje jaloezie bij sommigen Knipoog ) Jij hebt het toch maar lekker gesprongen, en een nieuw record voor jullie neergeschreven. Trots zijn in dit geval mag zeker en vast! En het is weer bijzonder opvallend dat vanaf de moment dat één iemand de hoogte in twijfel trekt, dat er ineens meerdere reacties in die trend volgen.. net zoals bij commentaar soms.. Schijnheilig )

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 00:19

Ik weet niet hoe groot het paard is, maar ondanks dat de hindernis niet 1.60 toont kan dit wel degelijk zo zijn, zie deze foto:
http://img529.imageshack.us/img529/9497/kijkmaarym3.png
Lijn evenwijdig aan de bakrand getrokken beginnend bij de balk. Dit geeft dus wel ongeveer een beeld van de hoogte Lachen

TS: Ik vind het er erg goed uitzien Haha! op naar de Z OK dan!
Volgende keer een beter shotje? Schijnheilig

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 00:30

Jammer van de kwaliteit van de foto maar ach er komen vast meer van deze foto's Knipoog in de Z komen jullie wel.
Je paard heeft een zeer mooie springtechniek eveneens als jou netjes hoor. Succes met de wedstrijden Haha!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 00:40

Ja toen ik eerst keek dacht ik ook dat kan nooit 1,60 zijn hahaha
maar dat komt omdat de hindernis palen bij ons maar 1.50 zijn en dan zou je dus over de hindernis paal moeten springen...
hahaha... maar niet nagedacht dat een hindernis paal niet overal even lang is!!!

maar ontopic: brrrr... wat hoog..

ChristinaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 06:50

Sterre2000 schreef:
superlise schreef:
Ziet er gaaf uit maar wat is het nut ervan? Ik zie dat je M springt waarom ga je dan zó hoog is het niet handig om gewoon op niveau te trainen inplaats van zo hoog mogelijk?

Ik spring met Sterre meestal 1 keer in de week of 1 keer in de twee week.. Dan springen we kleine parcoursjes of zijn we lekker aan het gymnastieken met in uitjes.. Dat gymnastieken hadden we voordat we de foto's gingen maken ook al gedaan en ik vond dat ze erg lekker liep dus zijn we een keer wat hoger gegaan Lachen.. Dit is dus zeker niet iets wat ik dagelijks doe en kan het ook geen kwaad denk ik.. Ze moet toch een keer hoger dan M gaan starten, dus tja.. Dan kan je de hoogte ook wel een keer oefenen toch?

Precies, maakt niets uit als het paard het makkelijk kan! Wij hebben ook een Corland staan die nog uitgebracht moet worden in het springen, maar die springt thuis ook met gemak 1.60. Wij springen ook niet altijd alleen maar hoge hindernissen, gewoon normale inspringhindernisjes en zoals Sterre al aangeeft, als het paard lekker liep en lekker los is, dan eens even een gaatje hoger pakken. Kan niets kwaad!

Super trouwens Lachen
Ziet er goed uit! Zal vast wel goed komen met de wedstrijden Knipoog
Succes met haar!

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 07:13

Ziet er goed uit!! En dat gezeur over de hoogte gaat weer nergens over, alsof je daarover zou liegen?

Ik heb zelf ook een draak uit die familie (maar dan van Sir Corland) dus altijd leuk om te zien!

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:08

Ravenna schreef:
sorry ik geloof ook niet dat het 1,60 is want, als je ziet de manier van springen van je paard (zelfs bij een topstal waar ik heb stagegelopen gaat een paard er niet op zo'n manier overheen).
maar owk ik zou graag willen zien met de meetlat erbij Haha!

Waar je dit vandaan haalt begrijp ik echt niet? Ik heb zelf op een internationale springstal stage gelopen, (Daar stond overigens ook een Corland!) en je kan mij niet wijsmaken dat een 'topspringpaard' er anders over heen gaat? Springen die soms met 3 benen erover heen?

Ik vind het er mooi uit zien, je hebt een goede houding.
Ik snap alleen niet dat je zo hoog gaat als je 'maar' M springt. Ik heb wel eens mee gemaakt dat een paard dan juist de benen laat hangen, omdat ze veel hoger 'gewend' zijn.
Iig, succes verder!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:13

staanders van 2 meter komen toch zelden tot nooit voor...en er is wel erg veel staander over boven de balk Lachen

maar je paard heeft wel een geweldige techniek, ziet er echt super uit Lachen
En daar gaat het toch om? Ja

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 09:24

Bedankt voor de reactie's Lachen.. Maar idd zal er de volgende keer een meetlat voor jullie naast hangen.. Ik snap niet helemaal dat jullie het gewoon niet geloven mja Lachen.. Als sommige van jullie denken dat ik daarover lieg prima, maar denk dan wel even dat ik alleen mezelf daar mee zou hebben.. En wat heeft dat voor nut? Lachen

@ Runningkawa..
Kijk ook wat jij zegt.. Staanders van 2 meter komen zelden of nooit voor.. Deze staanders zijn speciaal gemaakt al een hele poos terug door een bedrijf hier uit het dorp en hebben ze idd hoger gemaakt.. Ik weet niet of ze precies 2 meter zijn of wat dan ook.. Maar ik kan je wel zeggen dat deze staanders een stuk hoger zijn als de "gemiddelde" staander..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:26

Daardoor waarschijnlijk dat het anders oogt Lachen

Maar nogmaals, super techniek van het paard en jij zit er ook heel netjes op.
Daar gaat het om, of het nu 1 meter is, 1.40 of 1.60 Lachen

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:27

Woow! Haha!
Die kan springen. Leuk hoor, vind je dat niet eng?

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 09:27

@ Runningkawa Dankje Lachen..

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 09:29

liiza schreef:
Woow! Haha!
Die kan springen. Leuk hoor, vind je dat niet eng?

Haha, dankje Lachen.. Vind het nu niet meer eng Knipoog.. Vroeger wel hoor! Toen durfde ik niet hoger als 70cm te springen Bloos

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:31

Wat een gezeik zeg! Of hij wel op 1.60 staat! Ik vind het er goed uitzien!

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 11:33

Jij hebt echt lef he, super!! Haha!
En verder, ik geloof je op je woord Knipoog
En als je me nu nog ff je wedstrijdlijst geeft, kom ik je binnenkort weer aanmoedigen Tong uitsteken

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 11:51

Sterre2000 schreef:
Wooow wat een gedoe allemaal over die hoogte zeg.. Pff sorry maar ik vind het kinderachtig hoe sommige mensen reageren.. Staat een reactie als je naar de bakrand kijk dan kan het nooit 1.60 zijn.. Die bakrand is wel bijna 2 meter hoog omdat er vaak springpaarden in loslopen die er anders gewoon overheen gaan springen.. Ik zal idd volgende keer mijn moeder ernaast zetten met een meetlat zeg Gestoord.. Verder bedankt voor de positieve reacties Lachen..

Oke, sorry dan neem ik mijn ''kinderachtige'' reactie terug. Lachen
Ik vond het gewoon niet zo hoog lijken, aangezien ikzelf 1.63 ben. Tong uitsteken En ik zag me zelf er niet echt naast staan, om het zo te zeggen.
Maar nogmaals ik neem mijn reactie terug. Lachen

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 13:59

yousra schreef:
Sterre2000 schreef:

Oke, sorry dan neem ik mijn ''kinderachtige'' reactie terug. Lachen
Ik vond het gewoon niet zo hoog lijken, aangezien ikzelf 1.63 ben. Tong uitsteken En ik zag me zelf er niet echt naast staan, om het zo te zeggen.
Maar nogmaals ik neem mijn reactie terug. Lachen

Dankje Lachen.. Sorry dat ik misschien ook een beetje fel terugreageerde maar ik kan er slecht tegen dat mensen zeggen dat het niet zo is Lachen.. Want waarom zou ik erom gaan liegen...

@ Iepke!
Volgende wedstrijd is pas in Augustus.. Bronneger! Als je dan mee wilt heeel graag want ik heb het dan vet druk Tong uitsteken.. Moet L2 starten M springen en L springen Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:11

1.10 zeker niet, eigenlijk moet je er eens naast staan en dan een foto maken Tong uitsteken
Maar heel knap! (ookal betwiijfel ik het ook of het 1.60 is, maar dat komt waarschijnlijk, wat je al zei, omdat je paard groot is Knipoog)

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:23

runningkawa schreef:
staanders van 2 meter komen toch zelden tot nooit voor...en er is wel erg veel staander over boven de balk Lachen

maar je paard heeft wel een geweldige techniek, ziet er echt super uit Lachen
En daar gaat het toch om? Ja

Ik sluit me ook hier bij aan. Tenzij jullie natuurlijk van die gigantische staanders hebben Lachen
Het kan natuurlijk wel 1.60 zijn, ik denk ook niet dat je liegt ofzo...
Maar jij zit der goed op en je paard springt echt fantastisch Lachen Doe zo voort, en nog veel succes in de M!

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:31

ahh wat lijkt me dat lekker , echt vliegen Knipoog gister mijn record gesprongen 1meter en nog wat.. maar 1.60 is me droom Lachen