Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. Verder bedankt voor de positieve reacties
..
) dat het wel degelijk 1.60 is! (in mijn ogen
) Super hoor! Je zit ook erg netjes
Veel sucses samen!
de springcapaciteiten heeft ze alleszins over geërfd
hihi)
Echt geweldig! 
Jullie gaan het maken (of jullie hebben het al wel gemaakt zo'n beetje
) Wel knap wat je er mee bereikt hebt, en nog zult bereiken! Ook leuk om te zien hoe overtuigend jullie allebei op de hindernis af gaan! Jullie gaan er echt voor 
) Jij hebt het toch maar lekker gesprongen, en een nieuw record voor jullie neergeschreven. Trots zijn in dit geval mag zeker en vast! En het is weer bijzonder opvallend dat vanaf de moment dat één iemand de hoogte in twijfel trekt, dat er ineens meerdere reacties in die trend volgen.. net zoals bij commentaar soms..
) 
op naar de Z
in de Z komen jullie wel.
Sterre2000 schreef:superlise schreef:Ziet er gaaf uit maar wat is het nut ervan? Ik zie dat je M springt waarom ga je dan zó hoog is het niet handig om gewoon op niveau te trainen inplaats van zo hoog mogelijk?
Ik spring met Sterre meestal 1 keer in de week of 1 keer in de twee week.. Dan springen we kleine parcoursjes of zijn we lekker aan het gymnastieken met in uitjes.. Dat gymnastieken hadden we voordat we de foto's gingen maken ook al gedaan en ik vond dat ze erg lekker liep dus zijn we een keer wat hoger gegaan.. Dit is dus zeker niet iets wat ik dagelijks doe en kan het ook geen kwaad denk ik.. Ze moet toch een keer hoger dan M gaan starten, dus tja.. Dan kan je de hoogte ook wel een keer oefenen toch?

Ravenna schreef:sorry ik geloof ook niet dat het 1,60 is want, als je ziet de manier van springen van je paard (zelfs bij een topstal waar ik heb stagegelopen gaat een paard er niet op zo'n manier overheen).
maar owk ik zou graag willen zien met de meetlat erbij

.. Maar idd zal er de volgende keer een meetlat voor jullie naast hangen.. Ik snap niet helemaal dat jullie het gewoon niet geloven mja
.. Als sommige van jullie denken dat ik daarover lieg prima, maar denk dan wel even dat ik alleen mezelf daar mee zou hebben.. En wat heeft dat voor nut? 

.. liiza schreef:Woow!
Die kan springen. Leuk hoor, vind je dat niet eng?
.. Vind het nu niet meer eng
.. Vroeger wel hoor! Toen durfde ik niet hoger als 70cm te springen

Sterre2000 schreef:Wooow wat een gedoe allemaal over die hoogte zeg.. Pff sorry maar ik vind het kinderachtig hoe sommige mensen reageren.. Staat een reactie als je naar de bakrand kijk dan kan het nooit 1.60 zijn.. Die bakrand is wel bijna 2 meter hoog omdat er vaak springpaarden in loslopen die er anders gewoon overheen gaan springen.. Ik zal idd volgende keer mijn moeder ernaast zetten met een meetlat zeg.. Verder bedankt voor de positieve reacties
..

En ik zag me zelf er niet echt naast staan, om het zo te zeggen.
yousra schreef:Sterre2000 schreef:Wooow wat een gedoe allemaal over die hoogte zeg.. Pff sorry maar ik vind het kinderachtig hoe sommige mensen reageren.. Staat een reactie als je naar de bakrand kijk dan kan het nooit 1.60 zijn.. Die bakrand is wel bijna 2 meter hoog omdat er vaak springpaarden in loslopen die er anders gewoon overheen gaan springen.. Ik zal idd volgende keer mijn moeder ernaast zetten met een meetlat zeg.. Verder bedankt voor de positieve reacties
..
Oke, sorry dan neem ik mijn ''kinderachtige'' reactie terug.
Ik vond het gewoon niet zo hoog lijken, aangezien ikzelf 1.63 ben.En ik zag me zelf er niet echt naast staan, om het zo te zeggen.
Maar nogmaals ik neem mijn reactie terug.
.. Sorry dat ik misschien ook een beetje fel terugreageerde maar ik kan er slecht tegen dat mensen zeggen dat het niet zo is
.. Want waarom zou ik erom gaan liegen...
.. Moet L2 starten M springen en L springen

) runningkawa schreef:staanders van 2 meter komen toch zelden tot nooit voor...en er is wel erg veel staander over boven de balk
maar je paard heeft wel een geweldige techniek, ziet er echt super uit
En daar gaat het toch om?

Doe zo voort, en nog veel succes in de M!
gister mijn record gesprongen 1meter en nog wat.. maar 1.60 is me droom