babbeloe schreef:hej... zou ik miss ook die vorige topic mogen zien... weet nl niet waar hij staat en hoe je hem kan vinden :S dan kan ik ook even kijken hoe het gaat...
dank je...
Moet je even zoeken ik heb de link ook niet bij de hand.
pharagirlke schreef:Het ziet er al stukken beter uit maar ook ik vind het geen fijne methode.

Natuurlijk is het per paard verschillend hoe je het op lost. Als je niet weet wat de pony deed is het moeilijk om daar echt over te oordelen.
Maar ik vind het er nog steeds erg gedwongen uit zien. En een paard hoor je niet te dwingen, je hoort het te vragen.
Ik vind dat je een paard best een keer mag dwingen. Heb in het verleden iets teveel paarden gekregen die alleen maar dingen gevraagd werden en daar worden de meeste niet beter van.
randalinpony schreef:Ben benieuwd of er nog fotos komen.
Hij gaat woensdag weer terug naar Belker omdat ik de stal nodig heb voor een ander paard. Misschien heeft zij dan nog even tijd om wat foto's te maken.
pharagirlke schreef:Ik heb in het vorige topic ook heel respectvol met katja gepb't met aan aantal vragen en daar heeft ze me heel verduidelijkend op geantwoord. Ik zal haar niet afrekenen op haar methode

dat weet ze zelf ook wel (hoop ik)
Dat weet ik. 
hyppolyte schreef:Hier ben ik het trouwens wel mee eens, je hebt ondanks alle kritiek wel steeds netjes gereageerd, maar dat zal uiteraard samenhangen met het feit dat je in ieder geval wel ervaring hebt met dit soort dingen. Hoewel ik je nog steeds niet op mijn merrie zou zetten, haha :p!
Bang dat ik haar iets aan zal doen. ??
Het lijkt me niet meer dan normaal om netjes op kritiek te reageren. Zolang er op het onderwerp wordt in gegaan en niet op de man wordt gespeeld kan ik daar prima mee omgaan.
WildWings schreef:Wat een tegenvaller zeg, maar 3 pagina's

Ik had toch wel iets meer verwacht na het vorige topic, maar kennelijk is het nu al niet zo interessant meer

Ik vind het er qua rijden wat fijner uitzien dan in het vorige topic, maar toch vind ik het lijken alsof de voorkant teveel naar beneden "gedwongen" wordt met de handen. Je hand / arm houding is niet helemaal zoals het hoort (en ook niet zoals ik het in je andere HAWtopics normaal zie

) en daardoor lijkt het alsof je je handen wat vastzet of wat te ruw bent. Toch zit de achterhand er wel lekker bij voor zover ik dat kan zeggen vanaf de foto's, en dat is netjes. Alleen het geeft mijzelf toch nog een gespannen beeld en ik denk niet dat het mijn methode van rijden is dooer de druk die er wordt gezet. Maargoed, als het resultaat er uiteindelijk maar mag wezen straks, en ik geloof dat dat wel goed zit

Er zijn natuurlijk meerdere wegen die naar Rome leiden.
Katja, wat ik in het vorige topic nog zeggen wilde (maar niet de kans voor kreeg wegens het slotje

) is dat ik het super vind hoe je op iedere reactie zo ingaat en vragen beantwoord en alles netjes uitlegt

Super!
Ik ben het met je eens dat mijn handhouding wat te wensen overlaat. Ebo volgde die dag wel heel braaf mijn hand en ik hoeffde beslist geen moeite te doen om hem rond te houden. Was wel druk om hem nog meer te laten nageven dus misschien is dat de oorzaak.