Hij wordt maar knapper en knapper. Zitten een aantal waanzinnige foto's tussen Katja.
Gaat Von hem eigenlijk zelf nog rijden, of blijft hij bij jou?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat Von hem eigenlijk zelf nog rijden, of blijft hij bij jou?

Sall schreef:Sjeetje! Kleine jongens worden groot!
Wat gaan jullie goehoed!
Von ga je hem zelf ook nog rijden?

nog veel plezier samen
Von schreef:Als Katja ergens niet uitkomt stap ik er wel eens op...
![]()
![]()
![]()
Zonder dollen:
Tinus staat echt super bij Katja, en ze rijdt hem geweldig dus wat dat betreft zie ik geen reden om hem naar huis te halen. Ik mag af en toe een stukkie sturen bij haar in de bak![]()
Misschien als Amareintje ook bij haar staat en ze Tinus zat is dat we dan wat vaker wisselen
er1k schreef:Kan ik het alleen maar mee eens zijn.prachtbeest !

MissJ schreef:Dank je. Ben benieuwd of hij ooit ophoudt met knapper worden.Tinus![]()
Hij wordt maar knapper en knapper. Zitten een aantal waanzinnige foto's tussen Katja.Gaat Von hem eigenlijk zelf nog rijden, of blijft hij bij jou?
youngster schreef:Je hebt helemaal gelijk. Kan ook niet anders met zijn moederlijn.Wat blijft het toch een lekker dier
En idd ik kan dat werkwillige karakter beamen! Super dier is het
Sall schreef:Groot wordt hij zeker. Hij lijkt nog altijd te groeien.Sjeetje! Kleine jongens worden groot!
Wat gaan jullie goehoed!
Von ga je hem zelf ook nog rijden?
Von schreef:Ik bel wel als ik je nodig heb. Vrees dat het heel erg lang zal moeten wachten voor ik hem zat ben.Als Katja ergens niet uitkomt stap ik er wel eens op...
![]()
![]()
![]()
Zonder dollen:
Tinus staat echt super bij Katja, en ze rijdt hem geweldig dus wat dat betreft zie ik geen reden om hem naar huis te halen. Ik mag af en toe een stukkie sturen bij haar in de bak![]()
Misschien als Amareintje ook bij haar staat en ze Tinus zat is dat we dan wat vaker wisselen
Sjoert schreef:Je weet me te vinden.Katja; zal ik binnenkort weer eens langskomen voor wat foto's?
De kleinzoon van Isabel moet op de foto![]()
Ziet er echt gaaf uit zeg. Zooo de juuu
imposantje schreef:Dank je voor de complimenten.Mooi paard!
Jullie zijn een leuke combinatie!!
Gave foto's ooK!
cinv schreef:Dank je.Mooi paard en dat ziet er goed uitnog veel plezier samen
MissJ schreef:Von weet dat ik me met een ketting aan Tinus vastbind als ze hem komen halen.Maar komt hij ooit weer terug bij jou?

Katja schreef:Von weet dat ik me met een ketting aan Tinus vastbind als ze hem komen halen.
Kan ik me iets bij voorstellen.
MissJ schreef:Gelukkig maar ik was al bang dat het raar was.Kan ik me iets bij voorstellen.

marrianne schreef:Hij is heel erg ijverig maar niet echt pittig. Het is eigenlijk gewoon een brave sul met de meeste dingen.ziet er heelmooi uit
lekker pittig ding zo te zien
Liza_vL schreef:Dank je.Ziet er goed uit, je bent op de goede weg met hem!
PattyOosten schreef:Zijn galop is wel en stuk beter dan die van mij.Wow, wat een vette galop hebben jullie, daar moet ik nog maar eventjes van dromen. Veel plezier nog samen.
Maar ik moet toegeven dat het erg fijn voelt en daar geniet ik echt iedere dag van. (als ik erop zit rijd lang niet iedere dag)
. Kan me goed voorstellen dat je daar met plezier opstapt Katja
, je hebt hem er ook erg goed bij staan moet ik zeggen! Anoukie schreef:Hij mag van mij nog wel een beetje dikker maar elke schep voer die ik erin gooi loopt hij eruit dus we moeten gewoon geduld hebben.Potver Von en Katja, wat is die Tinus toch een prachtbok aan het worden. Kan me goed voorstellen dat je daar met plezier opstapt Katja
, je hebt hem er ook erg goed bij staan moet ik zeggen!
haike schreef:Hij heeft drie hele fijne gangen. De stap was altijd al waanzinnig goed maar de rest ontwikkeld zich gewoon heel fijn. Had van tevoren wel verwacht dat hij het goed zou gaan doen maar de manier waarop hij vooruit gaat overtreft alle verwachtingen.Wat een geweldig dier is het! Echt superbewegingen lijkt het op de foto!
Zeabiscuit schreef:Ik denk heel erg goed. Hij is nuchter genoeg om met een andere omgeving om te kunnen gaan. Zaterdag mag hij weer een keer mee op pad dat is wel goed voor de ervaring.hee, Katja. Ziet er goed uit zeg. Ben benieuwd hoe die het gaat doen op wedstrijd!
Citaat:Ik denk heel erg goed. Hij is nuchter genoeg om met een andere omgeving om te kunnen gaan. Zaterdag mag hij weer een keer mee op pad dat is wel goed voor de ervaring.
Zeabiscuit schreef:Het gaat goed. Heb het eerste half jaar gehaald met goed commentaar dus in september door met de tweede helft. Als je foto's wilt zien moet je maar even een pb sturen.Even off topic (stiekum): hoe gaat het op school?
nobillity schreef:Die twee vind ik zelf ook erg mooi.Het gaat goed. En ook goed dat je steeds een stapje verder gaat.
Ik vind de laatste 2 foto's heel erg mooi.