Rwanda ( Groninger ) @ work voor de tweede keer !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Re: Rwanda ( Groninger ) @ work voor de tweede keer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 21:05

in jou profiel staan foto`s waar rwanda ook met dat elastiek zo bij jou moet lopen

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 21:14

Dit is de link van het topic van de eigenaresse (?) zelf. Misschien is het wat aardiger voor Manon om daar te reageren over hoe het paard bij de eigenaresse loopt (positief of negatief)?
Want hoe het paard bij de eigenaresse loopt is in dit topic niet echt de vraag, het gaat hier over hoe het paard bij de TS loopt, dus lijkt het mij vriendelijker tegenover de TS als het daar nu ook over kan blijven gaan, en als we het voor de rest allemaal een beetje netjes tegenover elkaar houden (ook de eigenaresse tegenover haar verzorgster).

Berdien schreef:
Graag ontopic blijven Lachen

Excuses hiervoor als dit (o.a.) tegen mij was. Bloos

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:56

x_Gabiiy_x schreef:
whahahahahahah je voelt je wel god heaa ! ey eff sirieus hoor ik kan N E D E R L A N D S .. en doe niet alsof je die god ben ofsoo ! whahah k ga lage als jy nog is een klap voor je bek krijgt voor die praatjes vn jouu ! Adioss !

we gaan hier gewoon verder
echt he, jij hebt echt lef om nu tegen manon te beginnen, echt kinderachtig.......

En als je echt nederalnds bent gedraag je daar dan ook naar en niet als een verwend snotjong van 5, gedraag je als een volwassen, waarvan ik trouwens betwijfel of je dat wel bent of ooit zal worden.....

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 13:23

x_Gabiiy_x schreef:
ey manon wat doe je nou alsof ik alles by dat elastiek doe want jy wilt haar ook so ryden en jy doet hem altyd vast niks verkeerd tegen over jouu hoor maar doe nouniet alsof ik alles doe en doe nou niet alsof jy haar beter ryd want by mij doet se teminste alles nog:S

Waarom val je opeens Manon aan. Ik zie geen enkel aanvallend bericht van haar kant, alleen verwarde berichten (blijkbaar omdatr ze niet snapt waarom dit fout is aangezien jij haar heb gezegd dat dit goed is)

Ik behandel even het vetgedrukte stukje:
Volgens mij kan jij beter naar de Pearl, Hans Anders of Eyewish Groeneveld gaan want ik zie echt nergens, maar dan ook nergens een post waarin Manon beweert dat ze beter dan jou kan rijden of dat Rwanda alles bij haar doet. Je maakt jezelf niet wit door een ander zwart te maken Knipoog Loesje...

x_Gabiiy_x schreef:
wat jalours ik krijg Rwanda in galop ik kan met haar buite ryden dat kan k alser vn haar niet zege ..
en trouwens manon..
jy maakt dat elastiek vast..
en nog iets..
Monica doet Rwanda nog steeds hoor dus k weet neit voorwat jy zegt dat je Rwanda doet dit dat want Rwanda is nogsteeds myn en monica dr paard .. :S en als jy met Rwanda aan het kroele ben hea.. en ik roep Rwanda naar wie komt se dan... nou k denk dan togh egt dat se naar my komt .. se bleef toen niet by jou staan dus jullie mense kunne haten maar Rwanda is myn Knipoog

Go jij go jij, je zal vast trots zijn op jezelf als je dit allemaal kan. Whoehoe koop een lolly en vier dat feit. Alweer val je Manon aan en opeens komt het feit erbij dat het paard van Monica is. Echt waarom je dat feit aanhaalt snap ik ook niet want ik zie die naam nergens voorkomen Nagelbijten / Gniffelen . (Dat jij jezelf nog snapt als iemand die wel normaal Nederlands kan en volwassen is het al niet snapt)

x_Gabiiy_x schreef:
whahahahahahah je voelt je wel god heaa ! ey eff sirieus hoor ik kan N E D E R L A N D S .. en doe niet alsof je die god ben ofsoo ! whahah k ga lage als jy nog is een klap voor je bek krijgt voor die praatjes vn jouu ! Adioss !

Tuurlijk, jij wist zeker niet dat als je je gebed opzei dat je het tegen mij had Knipoog . Hahahaha, (sorry binnenpretje) en uhm, N E D E R L A N D S schrijf je niet zo maar zo: Nederlands (denk zeg het maar). Enne als hier iemand een stoot voor zijn neus verdient ben jij het wel. Sjonge jonge wat ben jij brutaal zeg. Echt mij moet je niet in het echt tegen komen en dan zo tegen me reageren, en je zal me vast wel in het echt tegenkomen aangezien ik een graag geziende gast ben op Hoogvliet. (Ik bedreig je nu niet, want ik zal je echt niets doen, maar dan weet je alvast dat je als je me tegenkomt echt niet zo'n scheur hoeft open te trekken want daar ben ik totaal niet van gedient.)

TIP: Gedraag je fatsoenlijk, typ fatsoenlijk en probeer andermans tips in je op te nemen. Dat zorgt voor een veel prettiger omgang met mensen en voorkomt veel ruzies!

P.S. mijn inbox staat altijd open voor je als je je verhaal kwijt wilt in normaal Nederlands. Anders behandel ik ze niet eens. Ohja en scheldwoorden doen geen pijn, klappen wel als je het te bont maakt.

Kiavida

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 13:30

loopt mooi hoor! wel naar voren kijken! Rolleyes

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 13:30

Zoo wat een joekoll Pling
ahaha staat je wel leuk hoor!!
maar ik acht bij de 1e foto huuhh heeft die nou witte knie beschermers.. hihi Dromen

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 14:34

ik vind het een grappige combi!
En als jij dr je plezier in hebt is het goed!jammer dat daar niet iedereen zo over denkt!
Veel plezier en geniet er maar lekker van!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 14:37

dat ze nageeflijk loopt komt door het stiek geloof ik.
verder leuk dier.. maar de vorige foto's spraken me écht niét aan, Stiek+martingaal...

even aan de eigenaar van het paard geloof ik : jes*s de manier hoe jij tegen de bijrijder/verzorgster praat(als ik het goed begrip) is toch niet normaal!!!!! correct me if i'm wrong

ik zou als ik jou paard verzorde direct opgerot zijn bij een persoon zoals jou
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 13-07-07 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 14:41

kan zij ook niks aan doen dat de eigenaresse zo t paard rijdt!
Mij spreekt t iig ook niet aan!

lisannetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 14:55

leuk paardje hoor, netjes voor de 2e keer..
maar ik denk dat hij/zij het talent ook wel heeft om zonder de stiek nageeflijk te lopen, als kost dat waarschijnlijk wel wat meer moeite.. Knipoog..

Máar.. sorry dat ik ontopic ga, maar als ik op het profiel van de eigenaresse kijk, zie ik toch ook op elke foto een stiek.. terwijl ze zei dat hij alles bij haar gewoon nog wel doet..!?
tja.. je zegt t maar als ik ernaast zit..
Maar wat anderen al wel aangeven, als ik Manon was .. had ik het al wel geweten! op zo'n manier afgebekt worden.. t zou eigenlijk niet mogen kunnen! Verdrietig

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 15:30

verography schreef:
Tuurlijk, jij wist zeker niet dat als je je gebed opzei dat je het tegen mij had Knipoog . Hahahaha, (sorry binnenpretje) en uhm, N E D E R L A N D S schrijf je niet zo maar zo: Nederlands (denk zeg het maar). Enne als hier iemand een stoot voor zijn neus verdient ben jij het wel. Sjonge jonge wat ben jij brutaal zeg. Echt mij moet je niet in het echt tegen komen en dan zo tegen me reageren, en je zal me vast wel in het echt tegenkomen aangezien ik een graag geziende gast ben op Hoogvliet. (Ik bedreig je nu niet, want ik zal je echt niets doen, maar dan weet je alvast dat je als je me tegenkomt echt niet zo'n scheur hoeft open te trekken want daar ben ik totaal niet van gedient.)

TIP: Gedraag je fatsoenlijk, typ fatsoenlijk en probeer andermans tips in je op te nemen. Dat zorgt voor een veel prettiger omgang met mensen en voorkomt veel ruzies!

P.S. mijn inbox staat altijd open voor je als je je verhaal kwijt wilt in normaal Nederlands. Anders behandel ik ze niet eens.

Afgod
Niet aangenomen dat ze zal luisteren, maar je hebt hélemaal gelijk! Haha! Dat probeerde ik haar namelijk ook al wijs te maken, maar het enige wat je krijgt is een grote bek en een hoop scheldwoorden naar je hoofd.

Dat Nederlandse foutje was waarschijnlijk mijn schuld, ik had N E D E R L A N D S getypt omdat het zo misschien duidelijk was ( Haha! ), maar vond het met alleen caps-lock wat netter staan. Knipoog

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:56

Oh sorry dacht dat zei dat typte, zo van ik kan wel Nederlands maar alsnog schrijf je Nederlands niet zo Nagelbijten / Gniffelen

Weet je dat me pm box nog leeg is, dus of ze heeft het niet gelezen of haar hersenen zijn begonnen met werken en het dringt tot haar door dat je gewoon niet zo tegenover anderen doet. Uiteraard doen dit soort mensen stoerder op een forum dan in de werkelijkheid.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:03

Moderatoropmerking:
Allerlaatste waarschuwing, graag ontopic blijven en respectvol discussieren (in ABN).

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:04

is voor sommige mensen héél moeilijk in het ABN praten
Ik verwacht hier niet veel meer van, van dit topic dan he.

ben benieuwd naar foto's eens zonder elastiek.

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:15

Heb je het weleens zonder elastiek geprobeerd? Zo nee, dan raad ik je zeker aan dit eens te doen, Rwanda is nl. heel makkelijk nafeelijk te rijden! (ken dr ook van Willemshof, vriendin van me leasde haar Knipoog en heb haar zelf ook regelmatig gereden in de lessen)

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 22:17

Jolliegirl schreef:
dat ze nageeflijk loopt komt door het stiek geloof ik.
verder leuk dier.. maar de vorige foto's spraken me écht niét aan, Stiek+martingaal...

even aan de eigenaar van het paard geloof ik : jes*s de manier hoe jij tegen de bijrijder/verzorgster praat(als ik het goed begrip) is toch niet normaal!!!!! correct me if i'm wrong

ik zou als ik jou paard verzorde direct opgerot zijn bij een persoon zoals jou

Ik rij alleen met elastiek daar.

En ik mag niet eens meer Rwan verzorgen, ik moet maar eerst beter leren rijden, en beter leren aanpakken.
Noujaa goed.. als het zo moet.

karlijnd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:28

nou manon, hou de eer maar aan jezelf. heb haar topic ook gelezen en als ik een paard was has ik toch echt liever jou op je rug. voor jou komt er vast wel een leuk verzorg paard waar je lekker mee kan gaan rijden en ook overleg kan plegen met de eigenaar over bijvoorbeeld hulpmiddelen en het gebruik er van. laat je hoofd niet zakken. succes ermee. groetjes

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:48

Respect Manon, echt waar, dat je nog zo rustig reageert op deze actie van de eigenaresse ... Ja Hopelijk vind je een leuk verzorgpaard waar je ook mee met de eigenaresse/eigenaar kan opschieten Lachen

Ik vind het rijden er heel netjes uitzien ! Denk inderdaad aan je voeten, maar dat heb je zelf al opgemerkt Lachen

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 22:54

Manon... knap dat je zo rustig blijft. Ik vind deze foto's er prettig uitzien, ja het elastiek zou van mij losser mogen of eraf mogen. Maar begrijp dat als je nieuw op een paard van een ander zit en deze persoon rijd altijd met hulpmiddel je deze er dan even omhoudt. Netjes gereden meid, moet een opluchting zijn geweest voor het paardje.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:21

Manon, hier zou ik dus echt niet om treuren hoor meid. Ik had die trut toch al een schop onder haar hol gegeven. En dan tegen jou zeggen dat je eerst beter moet leren rijden, HAHHAHAHAHA, heel bokt zegt dat je het beter doet dan haar dus ken je nagaan hoe slecht zij dan wel niet moet rijden Knipoog .

Echt waar ik zou die eigenaresse midden in haar grote smoelwerk uitlachen.

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:46

verography schreef:
Manon, hier zou ik dus echt niet om treuren hoor meid. Ik had die trut toch al een schop onder haar hol gegeven. En dan tegen jou zeggen dat je eerst beter moet leren rijden, HAHHAHAHAHA, heel bokt zegt dat je het beter doet dan haar dus ken je nagaan hoe slecht zij dan wel niet moet rijden Knipoog .

amen Afgod

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:50

Yentl_ schreef:
verography schreef:

amen Afgod

Dubbel amen Vork

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:10

Ah
Manon je vind vast wel een ander leuk verzorg paard. Ben het er ee aans dat je nog een hoop moet leren, maar zo zijn wij ook ooit begonnen toch?? Als ik een verzorgpaard kreeg die met wat voor een bijzet dan ook gereden werd, werd me uitgelegt waarom en hoe ik het moet gebruiken.. dit is Gaby blijkbaar vergeten uit te leggen maar dan nog is het haar verantwoording, haar paard en je deed haar tenslotte wanneer ze er zelf bij was. Zie het maar zo Manon je bent weer een ervaring rijker! @ Gaby beetje respectvol tegen Manon blijven he Knipoog kind doet niets verkeerd... en besef dat Rwan geen heen en weer boot is he, dat de ene week die en dan die hem weer verzorgt... niet aanvallend bedoeld hoor, maar wilde je er wel even op wijzen Knipoog

LoveeSpittie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:24

Heee
Ik heb Rwanda ook nog gekend van Willemshof en ze loopt bij jou een stuk beter dan dat ze bij Gaby liep in die tijd..
Maak je geen zorgen dat je dr niet meer mag verzorgen..
Je vindt wel weer een ander leuk paardjee Lachen

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 12:32

Sansje schreef:
Manon... knap dat je zo rustig blijft. Ik vind deze foto's er prettig uitzien, ja het elastiek zou van mij losser mogen of eraf mogen. Maar begrijp dat als je nieuw op een paard van een ander zit en deze persoon rijd altijd met hulpmiddel je deze er dan even omhoudt. Netjes gereden meid, moet een opluchting zijn geweest voor het paardje.

Tsja ik ben geen mens dat snel boos word / gaat schelden, en als zeker niet als ik de helft nog niet eens snap.

Dankjullie wel voor jullie andere, aardige..lieve reacties Lachen