Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Berdien schreef:Graag ontopic blijven
x_Gabiiy_x schreef:whahahahahahah je voelt je wel god heaa ! ey eff sirieus hoor ik kan N E D E R L A N D S .. en doe niet alsof je die god ben ofsoo ! whahah k ga lage als jy nog is een klap voor je bek krijgt voor die praatjes vn jouu ! Adioss !
x_Gabiiy_x schreef:ey manon wat doe je nou alsof ik alles by dat elastiek doe want jy wilt haar ook so ryden en jy doet hem altyd vast niks verkeerd tegen over jouu hoor maar doe nouniet alsof ik alles doe en doe nou niet alsof jy haar beter ryd want by mij doet se teminste alles nog:S
Loesje... x_Gabiiy_x schreef:wat jalours ik krijg Rwanda in galop ik kan met haar buite ryden dat kan k alser vn haar niet zege ..
en trouwens manon..
jy maakt dat elastiek vast..
en nog iets..
Monica doet Rwanda nog steeds hoor dus k weet neit voorwat jy zegt dat je Rwanda doet dit dat want Rwanda is nogsteeds myn en monica dr paard .. :S en als jy met Rwanda aan het kroele ben hea.. en ik roep Rwanda naar wie komt se dan... nou k denk dan togh egt dat se naar my komt .. se bleef toen niet by jou staan dus jullie mense kunne haten maar Rwanda is myn
. (Dat jij jezelf nog snapt als iemand die wel normaal Nederlands kan en volwassen is het al niet snapt)x_Gabiiy_x schreef:whahahahahahah je voelt je wel god heaa ! ey eff sirieus hoor ik kan N E D E R L A N D S .. en doe niet alsof je die god ben ofsoo ! whahah k ga lage als jy nog is een klap voor je bek krijgt voor die praatjes vn jouu ! Adioss !
. Hahahaha, (sorry binnenpretje) en uhm, N E D E R L A N D S schrijf je niet zo maar zo: Nederlands (denk zeg het maar). Enne als hier iemand een stoot voor zijn neus verdient ben jij het wel. Sjonge jonge wat ben jij brutaal zeg. Echt mij moet je niet in het echt tegen komen en dan zo tegen me reageren, en je zal me vast wel in het echt tegenkomen aangezien ik een graag geziende gast ben op Hoogvliet. (Ik bedreig je nu niet, want ik zal je echt niets doen, maar dan weet je alvast dat je als je me tegenkomt echt niet zo'n scheur hoeft open te trekken want daar ben ik totaal niet van gedient.)
..
verography schreef:Tuurlijk, jij wist zeker niet dat als je je gebed opzei dat je het tegen mij had. Hahahaha, (sorry binnenpretje) en uhm, N E D E R L A N D S schrijf je niet zo maar zo: Nederlands (denk zeg het maar). Enne als hier iemand een stoot voor zijn neus verdient ben jij het wel. Sjonge jonge wat ben jij brutaal zeg. Echt mij moet je niet in het echt tegen komen en dan zo tegen me reageren, en je zal me vast wel in het echt tegenkomen aangezien ik een graag geziende gast ben op Hoogvliet. (Ik bedreig je nu niet, want ik zal je echt niets doen, maar dan weet je alvast dat je als je me tegenkomt echt niet zo'n scheur hoeft open te trekken want daar ben ik totaal niet van gedient.)
TIP: Gedraag je fatsoenlijk, typ fatsoenlijk en probeer andermans tips in je op te nemen. Dat zorgt voor een veel prettiger omgang met mensen en voorkomt veel ruzies!
P.S. mijn inbox staat altijd open voor je als je je verhaal kwijt wilt in normaal Nederlands. Anders behandel ik ze niet eens.
Dat probeerde ik haar namelijk ook al wijs te maken, maar het enige wat je krijgt is een grote bek en een hoop scheldwoorden naar je hoofd. 
), maar vond het met alleen caps-lock wat netter staan.

en heb haar zelf ook regelmatig gereden in de lessen) Jolliegirl schreef:dat ze nageeflijk loopt komt door het stiek geloof ik.
verder leuk dier.. maar de vorige foto's spraken me écht niét aan, Stiek+martingaal...
even aan de eigenaar van het paard geloof ik : jes*s de manier hoe jij tegen de bijrijder/verzorgster praat(als ik het goed begrip) is toch niet normaal!!!!! correct me if i'm wrong
ik zou als ik jou paard verzorde direct opgerot zijn bij een persoon zoals jou

Hopelijk vind je een leuk verzorgpaard waar je ook mee met de eigenaresse/eigenaar kan opschieten 
. verography schreef:Manon, hier zou ik dus echt niet om treuren hoor meid. Ik had die trut toch al een schop onder haar hol gegeven. En dan tegen jou zeggen dat je eerst beter moet leren rijden, HAHHAHAHAHA, heel bokt zegt dat je het beter doet dan haar dus ken je nagaan hoe slecht zij dan wel niet moet rijden.
Echt waar ik zou die eigenaresse midden in haar grote smoelwerk uitlachen.
Yentl_ schreef:verography schreef:Manon, hier zou ik dus echt niet om treuren hoor meid. Ik had die trut toch al een schop onder haar hol gegeven. En dan tegen jou zeggen dat je eerst beter moet leren rijden, HAHHAHAHAHA, heel bokt zegt dat je het beter doet dan haar dus ken je nagaan hoe slecht zij dan wel niet moet rijden.
Echt waar ik zou die eigenaresse midden in haar grote smoelwerk uitlachen.
amen
kind doet niets verkeerd... en besef dat Rwan geen heen en weer boot is he, dat de ene week die en dan die hem weer verzorgt... niet aanvallend bedoeld hoor, maar wilde je er wel even op wijzen
Sansje schreef:Manon... knap dat je zo rustig blijft. Ik vind deze foto's er prettig uitzien, ja het elastiek zou van mij losser mogen of eraf mogen. Maar begrijp dat als je nieuw op een paard van een ander zit en deze persoon rijd altijd met hulpmiddel je deze er dan even omhoudt. Netjes gereden meid, moet een opluchting zijn geweest voor het paardje.