Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. elinax21 schreef:dit is geen moorkop shetlander, maar een appeloosa

stef schreef:een shet kan zijn eigen gewicht houden? 200 kg? dacht het niet...
een shet kan op VLAK terrein zijn eigen gewicht TREKKEN, das heel wat anders
) Dat dan ook?
) esthertjuh_ schreef:Nou,gefeliciteerd met je punten en je 2de plaats uiteraard.
Je hebt ook een mooie pony die je tot tegenstelling van mij heel mooi wit hebt gekregen
maxie schreef:
dank je voor de reacties gelukkig word ik niet meer groter en komt een nieuw zadeltje dus zit ik ook wat beter
maxie schreef:
is trouwens de 2e keer dat ik op witje rijd.
Hierover heb ik een paar dingen te zeggen :
1 Ik snap niet dat jij niet ziet dat jij te groot bent voor die pony ... niet slecht bedoeld maar als ze zeggen dat je nog net past zeg ik dat je te groot bent ....
En als je een nieuw zadel wilt kopen ga je dus ook meer rijden en dat is meschien niet fijn voor je pony...
2 Ik denk dat je wel meer als 2 x heb gereden want als je 2x op een pony rijdt ben je denk ik toch niet voorbereid op een wwedstrijd lijkt me...
3 Hinder je pony niet met je lengte en gewicht ,hierover zijn ook topics....
En verder kan je ook andere superleuke dingen doen met je shet en je kan ook wel een af en toe een kort ritje maken..
Verder superveel succes met Witje,tis echt een super leuke pony!

)
esthertjuh_ schreef:Nou,gefeliciteerd met je punten en je 2de plaats uiteraard.
Je hebt ook een mooie pony die je tot tegenstelling van mij heel mooi wit hebt gekregen
maxie schreef:
dank je voor de reacties gelukkig word ik niet meer groter en komt een nieuw zadeltje dus zit ik ook wat beter
maxie schreef:
is trouwens de 2e keer dat ik op witje rijd.
Hierover heb ik een paar dingen te zeggen :
1 Ik snap niet dat jij niet ziet dat jij te groot bent voor die pony ... niet slecht bedoeld maar als ze zeggen dat je nog net past zeg ik dat je te groot bent ....
En als je een nieuw zadel wilt kopen ga je dus ook meer rijden en dat is meschien niet fijn voor je pony...
2 Ik denk dat je wel meer als 2 x heb gereden want als je 2x op een pony rijdt ben je denk ik toch niet voorbereid op een wwedstrijd lijkt me...3 Hinder je pony niet met je lengte en gewicht ,hierover zijn ook topics....
En verder kan je ook andere superleuke dingen doen met je shet en je kan ook wel een af en toe een kort ritje maken..
Verder superveel succes met Witje,tis echt een super leuke pony!

ben trouwens 19 me profiel loopt een tijd achter 

esthertjuh_ schreef:Ja maar tis meer bedoelt om dr zo een beetje te helpen hé niet om eff ruzie uit te lokken en zo,,,
Verder denk ik eigenlijk toch echt dat ze te groot is ...........
Ik ben 1.57 en ik kan al niet op een shetlander ???
En ik ben 12 en zij is 18 en ik denk dat ze wel wat langer is (sorry als dat niet zo is )
Zazoe schreef:Trouwens, moorkoppen worden in de winter toch roodbruin? Wordt 'Witje' () Dat dan ook?
![]()
(Of ben ik nou weer blond..?)
esthertjuh_ schreef:Oke
Sorry ik wou je niet beledigen met je lengte...
En ik vind t dan als je echt maar 2x op m hebt gereden vind ik t wel knap dat je al zo'n goede wedstrijd hebt gereden..
Wat is de schofthoogte van Witje ?
en dan is ie inderdaad een grooote shetlander ja