Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Emma___ schreef:wat een mooie haflinger
vind je dat een boereknol
hij\zij loopt al een z paardje

ook al kan ik niet zien hoe je eerst op haar reed ( in het begin ) maar zelf vind ik dat het lijkt dat je neusriem iets te laag zit ..

invlechten nee dankje, ik had het mooi losgelaten
Dat vind ik bij de haflingers altijd mooier staan
Ik heb gelukkig nog nooit commentaar gehad van de jury dat ze niet rond genoeg was. Ik krijg haar wel iets ronder dan dat je op de laatste foto ziet, maar echt 'in de knik' zal ze nooit kunnen omdat ze daar een te dikke, korte en gespierde nek voor heeft 
In de eerste plaats vind ik knotjes niet bij een haflinger horen, in principe horen haflingers juist met losse manen in de ring te verschijnen. Aan de andere kant vind ik knotjes ook wel wat voor een dressuurpaard, en ik denk ook wel dat het Saar mooi zal staan, omdat haar nek dan inderdaad beter uitkomt.
je bent goed vooruitgegaan met je pony! ga zo door
MyStar schreef:Vindt het erg mooi om te zien hoe ze zich heeft ontwikkeld. In het begin wel goed nageeflijk maar nog wat op de voorhand. Daarna steeds opgerichter en nu in t M1 heeft ze echt een goede houding! Haflingers die presteren in de dressuur vindt ik zoiezo top. Het blijkt nog maar weer eens dat je helemaal geen hoogbenige kwpn'er hoeft te hebben om hoge punten te scoren! Ik zou zeggen ga vooral zo door!