Mijn 3e les!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maks_

Re: Mijn 3e les!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 21:52

Op de foto's zit ie los om zn nek omdat we het zonder wilden proberen, nu rij ik in de bak niet meer met thiedeman.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:58

Liony schreef:
Ik rijd ook met gympies. Dan kan ik mn hakken juist beter omlaag houden dan met die stugge laarzen Tong uitsteken

Die 2e foto is zo'n lekker voorbeeld van: 'Hoe rijd ik op het beste op het verkeerde been? ' Clown Hihi sorry

Ik wil even kwijt dat je beugels te lang zijn.. en hierdoor kan je je hakken niet eens goed uit drukken.
Ik zou zeggen, beugels 2 gaten korter, hak uit drukken, en kijk dan maar eens hoe je balans is...

verder moet ik zeggen, voor de 3e keer..... netjes hoor..

Maks_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 22:16

femmefatale1 schreef:
Liony schreef:
Ik rijd ook met gympies. Dan kan ik mn hakken juist beter omlaag houden dan met die stugge laarzen Tong uitsteken

Die 2e foto is zo'n lekker voorbeeld van: 'Hoe rijd ik op het beste op het verkeerde been? ' Clown Hihi sorry

Ik wil even kwijt dat je beugels te lang zijn.. en hierdoor kan je je hakken niet eens goed uit drukken.
Ik zou zeggen, beugels 2 gaten korter, hak uit drukken, en kijk dan maar eens hoe je balans is...

verder moet ik zeggen, voor de 3e keer..... netjes hoor..

Ik zal het eens proberen. Ik reed vroeger altijd met te korte beugels. Daarna heb ik heel erg aan mijn zit gewerkt en ben ik veel zonder beugels gaan rijden. Misschien heb ik ze idd te lang. Ik ga het morgen even proberen een slag korter;)

Dankje!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:29

Probeer dan niet je been te verkrampen, maar wel gewoon ontspannen te laten hangen.. dan zakt je hak vanzelf uit..

Maks_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 15:01

Ik zal straks kijken of het werkt met kortere beugels en aan je tips denken, ik vertel nog wel even hoe het is gegaan! dankje!