Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marquez1 schreef:Wat een discussie weer. Nogal wiedes dat het voor een eerste keer erop niet relaxed uit ziet. Lekker rustig er mee doorgaan, je zus heeft wel lef dat ze op zo'n bokkende pony durft!
Overigens wie zegt dat ze alles op 1 dag doen. Zoals ik het lees heeft de pony al geleerd aan de longe te lopen en kende het zadel en hoofdstel.
leandros schreef:ja oke.
ik zat er niet op dus het is niet mijn schuld.
maar zonder beugels lijkt e niet echt verstandig en ik snap ook niet hoe je zo een paard kan inrijden.
het zadel enzo kent hij wel wat langer maar als hij er iedere keer hetzelfde erop reageert en niet verandert vind IK dat je wel rustig aan kan beginnen.
teugels had ze haast niet gerbuikt.

maar zonder beugels lijkt e niet echt verstandig en ik snap ook niet hoe je zo een paard kan inrijden.
het zadel enzo kent hij wel wat langer maar als hij er iedere keer hetzelfde erop reageert en niet verandert vind IK dat je wel rustig aan kan beginnen.teugels had ze haast niet gerbuikt.
het zadel enzo kent hij wel wat langer maar als hij er iedere keer hetzelfde erop reageert en niet verandert vind IK dat je wel rustig aan kan beginnen.
teugels had ze haast niet gerbuikt.
ik weet niet of het gemeen overkomt ofzo, ik heb er niet veel verstand van hoor
let maar nietteveel op mij
leandros schreef:heel erg bedankt!
ja soms lijkt het net als mensen praten of dit een misdaad is terwijl ze soms zelf ook niet de sterren van de hemel rijden.

_lies_ schreef:leandros schreef:heel erg bedankt!
ja soms lijkt het net als mensen praten of dit een misdaad is terwijl ze soms zelf ook niet de sterren van de hemel rijden.
Niemand zegt dat ze geweldig rijden
Daarbij: op HAW mag je commentaar/kritiek/tips geven, vind je dat erg moet je geen foto's plaatsen.
Begrijp me niet verkeerd er geven alleen maar mensen hier hun mening
Het is heus niet allemaal raar bedoelt hoor 
[/quote]
Het is heus niet allemaal raar bedoelt hoor[/quote]
)