@loesaardbei: haha wat leuk dat je me houding zo mooi vind ik vind het namelijk waardeloos
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
superlise schreef:leuke haflinger. ziet er best goed aan als ik het opgekropte door het elastiek vergeet (maar hier kan jij niks aan doen).
Elastiek staat inderdaad te strak, maar dat is al gezegd ik hoop dat hij toch een keer wat losser mag want het is echt te strak het helpt zo niet.
. kan wel iets losser neem ik aan? lotjj92 schreef:zoals eerder gezegd, wat ziet die elastiek vreselijk strak zeg. kan wel iets losser neem ik aan?
vezantoe schreef:als je op deze foto goed naar het stiek kijkt (het is bijna niet te zien op het orgineel wel) hangt hij losjes en niet strak!!!
[i mg]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KLS88E7C.jpg[/img]
(met een los stiek
)
Beter op een manege Pony dan ik doe
(ik rij SOMS nog wel es mee) 
Shalimar schreef:Ik zal wel een keer foto's maken...als die kans zich nog voordoet.
Maddy121 schreef:er is toch al veel gezegt over dat stiek dat ze het niet naar had gekeken.. niet te bot bedoeld hoor..!!;)
maar verder vind ik het heel goed uit zien alleen je handen meer bij elkaar en je elleboog iets meer tegen je lichaam aan vooral je handen iets hoger ziet er goed uit vooral als je pony mooi aan de teugel loopt verder zeg ik niks over het stiek daar is al veel over gezegt je hebt netjes uitgelegd hoe en wat verder begin ik er niet meer over..! en veel plezier ook nog he !
Groetjes Maddy
Mickey schreef:Moderatoropmerking:De TS heeft al meerdere malen aangegeven dat het hier om een manegepaard/manegepony gaat waarbij ze verplicht wordt om met elastiek te rijden.
In herhaling vallen over het gebruik van het elastiek is dus eigenlijk niet erg handig, beter kunnen er tips gegeven worden voor de rest van het rijden en hoe ze zo kan rijden dat het elastiek niet nodig is.
xenalee schreef:stiek zit los als hij met zijn hoofd op zijn borst loopt ja duhh
als t dan nog straks zou zitten![]()
en tuurlijk kan hij met zijn hoofd omhoog heb je gezien hoe
dat stiek in zijn borst snijdt sorry hoor maar dit is gewoon
sneu.