Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooie kleurtje en dat pk staat hem goed! Ik vind dat je er heel erg netjes opzit hoor! Nu nog leren rijlaarzen en het ziet er super uit. Je pony loopt soms nog iets achter de loodlijn maar het ziet er verder netjes uit. Probeer je handen niet vast te zetten. Als hij ontspant en hij loopt waar je hem wilt hebben, ontspan je hand
Maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Succes nog verder
Een zeer mooie palomino heb je!
Maar ik wil je toch even wijzen op de hoeven,die zijn echt veel te lang.Hij wordt zeker altijd beslagen?De smid haalt er niet genoeg af als hij opnieuw beslagen wordt,zou ik toch eens met hem overleggen.Je pony kan in de toekomst gaan kreupelen hierdoor.
katchina schreef:Leuke pony!Ik ben gek op palomino al heb ik zelf heel wat andersMaar ik wil je toch even wijzen op de hoeven,die zijn echt veel te lang.Hij wordt zeker altijd beslagen?De smid haalt er niet genoeg af als hij opnieuw beslagen wordt,zou ik toch eens met hem overleggen.Je pony kan in de toekomst gaan kreupelen hierdoor.
Ziet er verder goed uit,leuke combi jullie samen

Frederika schreef:inderdaad een mooi beestje hoor wat je hebt, er waren een paar dingentjes die mij opvielen, je handen je zet ze soms vast of je bent streng, hij zou wat meer van achter vandaan gereden moeten worden, wat meer gedragenheid krijgen, dan weet ik zeker als je aanspanning krijgt dat je ook wat meer op je kont kan blijven zitten.
succes
ik ben echt gek van palomino's , echt super leuk paardje heb je daar onder je .
.
. Nog veel plezier met je mooierd!!