Diamonds Devil @ work in Harry's horse Sky.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Re: Diamonds Devil @ work in Harry's horse Sky.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 18:41

Hoe bedoel je topic omhoog schoppen Nagelbijten / Gniffelen (grapje hoor)

Je lijkt idd wat groot. Cher, je moet je paard wat meer bijvoeren Tong uitsteken dan lijkt Laura niet meer te groot Tong uitsteken . Devil is een leuk klein ontdeugend binky die het goed heeft. Meer heb ik er niet over te zeggen Knipoog

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 18:43

verography schreef:

Je lijkt idd wat groot. Cher, je moet je paard wat meer bijvoeren Tong uitsteken dan lijkt Laura niet meer te groot Tong uitsteken . Devil is een leuk klein ontdeugend binky die het goed heeft. Meer heb ik er niet over te zeggen Knipoog

Dankje! *LOL*
hahaha sorry. Nagelbijten / Gniffelen

xxx

Diamondss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:46

verography schreef:

Hahah niet bijvoeren dan wordt hij tonnetje rond !!!
Meer schoppen onder zijn kont misschien dat dat helpt.
Maar laura is niet te groot hoor kom een keer langs zou ik zeggen dan kun je het zelf zien.
Misschien ook een paar goede foto's maken het ligt vast aan mijn foto kunsten!! Pling
grappie

xxx cher

Diamondss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:58

Eef1400 schreef:
Ik vind je veel te groot voor die pony.
Je beugels zijn ongelijk.
Het ziet er een beetje raar uit.
Maar dat is mijn mening.

En wat is er dan zo raar aan dat zij op deze pony rijdt ??
Ze is ook zeker niet te groot voor deze pony anders mocht ze hem niet rijden. Maar misschien moet je maar een keer komen kijken en daarna mag je opnieuw reageeren op deze topic !!!!
En je laatste zin slaat helemaal nergens op!!!!! jij vind dus dat je pas mag rijden als de pony 5 jaar is?? Het gaat om de botten en gewrichten die vergroeien tot de vijfde. Het is een kleine pony en zal niet veel groter meer worden.
Ik ben de eigenaar van deze pony en vind dit commentaar echt stom weg belagelijk.