pharagirlke schreef:poes schreef:Born2BCrazy: natuurlijk niet, ik denk ook dat dit alleen maar te begeleiden is via goede les.
hopen dat Ts dat ook door heeftWaar is de goeie oude tijd? toen ik hier nog zulke vragen stelde kreegk half bokt over me heen
inderdaad. bij dit soort topics krijg ik altijd toch een beetje rillingen. doet me denken aan een poosje terug. toen stond er een topic: hoe leer ik mijn pony steigeren?
mensen zijn daar op in gegaan, en hebben serieuze tips gegeven. enkele weken later stond er toen een topic van dezelfde TS: mijn pony steigert naar me, hoe pak ik dit aan?
het is gewoon niet slim om aan te modderen met dingen waar je zelf geen verstand van hebt. je leert alleen maar meer en beter als je goede lijfelijke begeleiding hebt. van achter de computer is een individuele combinatie gewoon niet te beoordelen, dus een fatsoenlijk advies geven, en hopen dat het goed wordt opgevat en uitgevoerd, heeft imo weinig nut. het enige goede advies is hier dan ook: les nemen, denk ik.

Waar is de goeie oude tijd? toen ik hier nog zulke vragen stelde kreegk half bokt over me heen
. Het is meer een hulpmiddel om het kwartje (van in 1x wisselen) te laten vallen dan iets om systematisch mee te trainen
.