Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sjaantje schreef:Dank jullie wel voor de leuke reacties!!
@Anniek; Had je hem echt nog niet gezien? Ik dacht van wel! Maar misschien dat ik toen Mazzel nog had

sjaantje schreef:We hebben op het laatste moment toch maar bijgeschreven in Almelo en daar dus een paar proefjes gereden.
Hadden 219, 217, 202 (raar jurylid die onze hele stal niet leuk vindt..), 221 en in de finale 225 en 208 (stom mens die alleen goeie punten geeft als ze je kent).
In de finale liep hij het best. We waren toen 5e, maar hadden bij ‘normale’ jurering 2 of 3 kunnen zijn.
Verschillende mensen hebben foto's van ons gemaakt, dus bij deze..
Commentaar over mijn houding en strakke jasje heeft niet zoveel zinen ik ben me er van bewust dat hij af en toe te kort in de hals is. Dat is zn grootste probleem.
Alle fotograven maken goede foto's van jou! 
Melanie15 schreef:Leuk dier! Wel vind ik je commentaar over de juries onprofessioneel
essiej_peace schreef:het eerst wat me opvaalt is de gigantisch dikke staart van je paard! wauw echt mooi![]()
verder vind ik het rijden er netjes uitzien, kan verder geen commentaar geven want ben nog langer niet zo hoog![]()
succes verder, en hopen op eerlijke jury's!
Pipo schreef:Maar ik snap het niet zo. Plaats 5 in een finale is toch gewoon goed?
sympie schreef:ik vind het een heel tof dier om naar te kijken, echt een blikvanger. Veel succes bij de YR, enne vergeet nooit dat de beste stuurlui aan wal staan hé.......
Ik vind het soms jammer dat er altijd zoveel negatieve commentaar is op alles en iedereen, terwijl we toch allemaal ons best doen toch? Of je nu B of Z rijdt, iedereen rijdt naar zijn eigen kunnen.
PS hoe doe jij je laarzen eigenlijk zo glimmen?

sjaantje schreef:Dank je wel voor je reactie
En zo slecht zit ik nou ook weer niet hoor