Ze ziet er erg goed uit voor der leeftijd!!
Leuk dat er een heel KWPN Alfabet tussen zit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LINS schreef:Channie, wat is je oma toch weer mooi! Echt een hittepetit de laatste tijd ookZiet er weer leuk uit, jullie samen, zoals altijd

Ze had het erg naar der zin met dat spelen! Volgens mij was ik trouwens veel moeier als zij
vandaag ook weer aan den lijve kunnen ondervinden tijdens m'n les.
Ze blijft qua beeld wel mooi bij me... wordt niet langer maar gaat gewoon in de 6e versnelling de bak door 
Wat ziet dat paard er nog goed uit zeg! Als ik ooit nog me eigenpaardje krijg, dan hoop ik dat die er net zo netjes bij loopt als die van jou
Je rijd dr trouwens ook nog super zo op dr oude dag. Volgens mij gaat ze nog heel wat jaartjes mee

Chrisy schreef:Je zou idd niet zeggen dat ze 27 is, maar dat zal je vast wel vaker hebben gehoord
Het is super dat ze nog zo fit en vitaal is. Ik weet ook dat beweging op zo'n leeftijd
het paard ook zeker goed doet, maar ik zou zelf op die leeftijd niet meer volop aan
het rijden blijven. Vind dat ze op zo'n leeftijd wel hun oude dag verdienen.
Veel plezier nog met haar!

) Dan krijgt ze haar wel verdiende pensioen... maar ze wil nog niet, als je twijfeld wil ik je uitnodigen voor een ritje op Riena... kijken of je d'r kan bijbenen
XchantjuhX schreef:Chrisy schreef:Je zou idd niet zeggen dat ze 27 is, maar dat zal je vast wel vaker hebben gehoord
Het is super dat ze nog zo fit en vitaal is. Ik weet ook dat beweging op zo'n leeftijd
het paard ook zeker goed doet, maar ik zou zelf op die leeftijd niet meer volop aan
het rijden blijven. Vind dat ze op zo'n leeftijd wel hun oude dag verdienen.
Veel plezier nog met haar!
Je kan aan jouw verhaal lezen dat je haar verhaal niet kent
Warina had een oude dag, was met pensioen... hoefde alleen nog maar op het land te lopen en af en toe in de stap molen, met een veulentje in haar buik. Af en toe een stagiaire erop voor wat extra beweging.
Maar ze kwijnde helemaal weg... doffe vach, mager en (voor Warina) heel flegmatiek... kreeg ook een miskraam.![]()
Ik ben haar gaan doen, omdat ik zelf ook niet echt meer mocht rijden met mijn rug, juist door Warina en het plezier dat zij beleefd aan het rijden zijn we langzaam aan weer begonnen. En hebben we het steeds verder opgepakt.![]()
Als ze rust wil, krijgt ze het... maar ze wil gewoon nog niet, wanneer je haar een paar dagen weinig laat doen staat ze te stuiteren en wordt ze stijf.
Als ik aan haar merk dat ze er geen plezier meer aan beleeft gaat ze lekker het land op (als ze dan niet weer continu voor het hek gaat liggen en ervoor gaat staan ijsberen als ze er langer dan 3 uur in staat) Dan krijgt ze haar wel verdiende pensioen... maar ze wil nog niet, als je twijfeld wil ik je uitnodigen voor een ritje op Riena... kijken of je d'r kan bijbenen

Heb zelf nog mijn oude welsh K (d-pony) die ook 27 jaar is, en die wordt heter met de jaren!! Nou in ieder geval nog veel plezier met haar!! sabine1985 schreef:wat ziet die "oma" er nog goed uit zeg voor d'r leeftijd!!!
succes met je operatie!!![]()
*die zal inmiddels al lang en breed achter de rug zijn maar goed*

Ze doet het super! Ik mag hopen dat mijn paarden op die leeftijd er nog zo bijstaan! Djesseka schreef:Zo zo, knappe dame, hoor!
Ziet er niet verkeerd uit.
Is ze KWPN? Dat zit er een compleet alfabet tussen haar en Wild! Haha.
heel leuk om te zien
Loopt erg netjes, alleen jij moet proberen je tenen niet naar buiten te duwen, naar binnen houden
Je rijdt je paard netjes voor de rest hoor 
Stravero schreef:Een supergeweldig mooi paardLoopt erg netjes, alleen jij moet proberen je tenen niet naar buiten te duwen, naar binnen houden
Je rijdt je paard netjes voor de rest hoor
Groetjes Evelien

Er wordt aan gewerkt... helaas is mijn houding van zichzelf echt belabberd
Dus als ik even mijn mijn hoofd er niet bij ben (zoals op de bovengenoemde foto's) duik ik weer in mijn oude vertrouwde houding 
Heel appart
. Commentaar geef je zelf al.