Fjord Perla @ Wedstrijd M2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

coco84

Re: Fjord Perla @ Wedstrijd M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:12

Leuk zeg ook een grijs fjordje kennisen van ons hebben ook een grijzen fjord moet zeggen rijd lekker soepel die beestjes misschien is het wel broer en zus je weet maar nooit. Heb van horen zeggen dat er maar 1 grijze hengst in nederland is dus grote kans dat het broer en zus is Tong uitsteken maar ja beetje off-topic maar het ziet er erg goed uit hoor. Ga zo door

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:03

Het hoeven geen broer en zus te zijn. Er zijn meerdere hengsten die gra kleur doorgeven(Arin Briggen Kventin en nog wel andere).
Ook al zijn ze zelf niet grakleurig.

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:10

Leuke combinatie! Ik vind het zeker knap om met een fjord zoiets te bereiken! Ga zo door! Haha!

evabokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 10:25

ze is verre van te groot..miss staat het mooier als er een iets kleiner iemand opzit maar fjorden kunnen echt alle wel aan:) kunnen sowieso alles...

maar cassini: hoezo met een fjord zoiets bereiken?? een fjord kan heel veel hoor haha:P maar ik begrijp je reactie wel hoor een fjord kan wel wat minder makkelijk voor wedstrijden ingezet worden vanwege hun stugge en brede bouw:)

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:17

Ik blijf het "geweldig" Rolleyes vinden hoe sommige mensen commentaar kunnen geven op een Z-ruiter terwijl ze zelf nog niet eens op dat niveau rijden of gereden hebben. Moet je maar kunnen/ durven hoor!

Mja, ik vind het er wel goed uit zien. Ik heb nooit hoog op gehad met Fjorden maar ik vind het dus echt knap hoe de TS zo ver in de dressuursport komt met beide Fjorden. Ik doe het je niet na!
En wat jouw houding betreft: ik heb zelf ook rugklachten en ik weet maar al te goed wat voor rare posities je gaat aannemen om de pijn maar even te verzachten. Een goed dressuurzadel is daarbij écht van een niet te onderschatten belang Ja Tip: ik kan je ten zeerste een Schumacher dressuurzadel aanraden! Dit is zowat het enige zadel waar ik fatsoenlijk op kan zitten.

Veel succes verder nog en snel weer wat foto's van Taco hé Knipoog

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:15

Citaat:
hoezo met een fjord zoiets bereiken?? een fjord kan heel veel hoor haha:P maar ik begrijp je reactie wel hoor een fjord kan wel wat minder makkelijk voor wedstrijden ingezet worden vanwege hun stugge en brede bouw:)

Dat bedoel ik:P

evabokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:28

haha:)

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:38

Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat als je Z ruiter bent geen excuses mag maken het is leuk voor je dat je zover bent gekomen maar als je alles als excuus (lees: zadel niet goed, paard drachtig,rugklachten,geen ochtendpaard enz) gebruikt komt dat heel ongeloofwaardig over.

Ik heb soms ook kapstokken onder mijn goedekope zadel (die overigens prima op mijn paardje ligt ook geen excuus) hangen dat ligt vooral aan mezelf en aan mijn houding. Kijk dat je wat aan je rug mankeert is rot voor je maar volgens mij is het dan belangrijk dat je je rug dan recht houd (vooral met rug klachten) ongeacht wat. ik vind dat je te ver naar achteren zit en dat je tenen te ver naar buiten steken, vind dat mensen die geen Z rijden ook recht hebben op commentaar zij zien het misschien weer anders dan jij.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 15:30

Ik heb nergens als excuus gebruikt dat mijn paard lastig is en dat het geen ochtendpaard is voor mijn houding Knipoog

Enne rechtzitten met een rug waarin 3 wervels scheef staan... tsja dat gaat nou eenmaal niet (of nauwelijks).

jaecqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 15:40

Haha! superknol! netjes hoor !

loon_corr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:03

Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl
daar hebben we die mooie perla weer.
ziet er echt netjes uit..