De kwalliteit van de foto's gaat op mijnalbum heel erg achteruit, is zonde.

Verder, je zit, maar daar is al genoeg commentaar op gegeven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

probeer alleen achterover te blijven zitten 
het rijden ziet er ook super uit PolosportJ schreef:Leuk! Ja achter de vader van mijn paard zit ook alleen maar engels volbloed. Dus vooral met springen kan ze zich enorm opfokken. Maar verder is ze erg nuchter. Wat loopt hij in de dressuur?
hij loopt nou B dressuurMaseike schreef:Commentaar is al gegeven.
Gaaf paardje en leuk setje.
Die laatste foto dat kan echt niet he met je mobiel hahahaha![]()

Maureenn schreef:Ziet er netjes uit probeer alleen achterover te blijven zitten
ja ik weet het 
cassy_girl14 schreef:probeer je teugels in kontact te houden weet niet of dat al gezegt is maar voor de rest ziet het er goed uit ga zo door

Marieke__ schreef:Fijne fotos hoor!
Enne ik denk dat je nu wel zelf weet dat je op je houding moet letten
Veel plezier !

Whisperlove schreef:GEWELDIG SETJE !!!!![]()
kleurt mooi bij je paardhet rijden ziet er ook super uit

!De kleuren van het paard en het setje zijn erg mooi!
Ben benieuwd naar de springfoto's. Hanne001 schreef:pr8ig paard gewoon

Mariekie1983 schreef:Hey wat een mooie uno! De kleuren van het paard en het setje zijn erg mooi!
Hoe groot en oud is hij? En wat voor karakter?Succes ermee!
hij is 1.64m en 7 jaar 

Citaat:Gave voorpluk.Ben benieuwd naar de springfoto's.

Prachtig hoofdje en mooi gebouwd! Lijkt ook erg leuk te lopen.. Het setje staat hem trouwens ook super!
BibicheB schreef:Wat een ontzettend mooi dier!!Prachtig hoofdje en mooi gebouwd! Lijkt ook erg leuk te lopen.. Het setje staat hem trouwens ook super!
(Zoals al eerder gezegt..) probeer wat rechter op te zitten dan maak je dit mooie plaatje helemaal af! Veel succes met hem!

agjaa.. volgende keer beter! 
_karin_ schreef:Wat een knallend setje! Stoer paard ook. Ik vind het er in draf vaak mooi ontspannen uitzien, maar in galop nog wat te geforceerd. Zoals eerder gezegd: probeer je mooi lang te maken. Wees trots op jezelf en je paard.

Aline_17 schreef:Wat een mooi paard en wat een mooi setje. Staat heel goed!!
Probeer wat rechter op te blijven zitten. voor de rest vind ik het een goed beeld geven!
Succes verder!
Groetjes

haha
in oktober hoop ik te starten met springwedstrijden !
haha

haha..
kyra_1991 schreef:mooie foto's he
jammer dat ene Lisanne (volgens mij xxNANDOxx @ bokt) soms te laat de foto's maaktenhaha..
volgende keer beter, he lies
't was wel gezellig hoor

xxNANDOxx schreef:ik was het niet alleen, naomi (naomi_jamir) ook..
maar volgende keer idd beter, en dan ook met een andere camera die gelijk klint, en niet 5 seconden later..

haha

xXPalerma schreef:Mooie foto's hoor Louters
Dat is echt jou ding, springen
Tilt mooi zijn benen op !!!
Blijf hem maar rijden kyr haha
Lisanne voortaan beter foto's maken hoor !!

Katja schreef:Ziet er fijn uit met springen. Mooie binnenbak hebben jullie daar.