is niet meer dan gezond boerenverstand gebruiken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is niet meer dan gezond boerenverstand gebruiken

natuurlijk komt er een punt dat je ook wel eens alleen aan de slag moet, maar zeker in het begin is het zoo belangrijk dat er niks mis gaat... dat kan een stempel drukken op de rest van zijn onder-de-vrouw-carriere... Ik wil dan ook na het inrijden eerst een half jaar oid op een goede dressuurstal gaan staan waar in huis veel begeleiding aanwezig is, zodat ik de basis echt goed kan bevestigen.. ik hoop eigenlijk een stal te vinden waar ik dat kan, zowel als lekker boscrossen en kilometers rechtuit maken..
en dat gecombineerd met haar slimheid en snelheid (en lenigheid
) denk ik dat het heel verstandig is om iemand anders even de kolen uit het vuur te laten vissen
Ik heb 2 verschillende stallen op het oog op het moment, ga bij beide kijken en zal referenties vragen
Cassidy schreef:Ik zou het uitbesteden aan iemand die ik voor 100% vertrouw en die vaker zadelmak heeft gemaakt.
Een goede basis is zo ontzettend belangrijk, het is de garantie voor het hele leven van dat paard, en de beste levensverzekering. Over zadelmak maken en inrijden wordt helaas nog veel te makkelijk gedacht...
Dyyy schreef:Wij hebben het uitbesteed aan iemand die vrijwel altijd bezig is met inrijden en rijden van jonge paarden. En die op een redelijk niveau dressuur rijdt (ZZ -licht) en ook al veel titels binnen heeft gehaald.