Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dat hij elke dag 'n antal kilo's aan brokken krijgt hoeft niet altijd wat te zeggen en idd.. Ruwvoer moet 'n paard ook krijgen.
melandri33 schreef:Ik snap echt niet wat jullie probleem is. Ik vraag om rijtechnisch commentaar, niet om commentaar over het wel of niet rijden met sporen.
melandri33 schreef:Laura24 schreef:Ik rijd maar F9, dat gaat me vast niet lukken...
Je krabbelt terug. Ik meen serieus dat iedereen die loopt te zeiken op het met sporen rijden mijn paard mag komen uitproberen.
Myukii schreef:Dood en dood en dóód zielig, dit paard.![]()
Krijg gewoon kippevel, dat dít diertje nog gewoon braaf met jullie door de bak slentert, terwijl het zo behandeld wordt. Bij het vorige topic al die afschuwelijke foto met jouw erop.
En nu hier foto's, van een paard wat 10 keer onder het zadel is, en nu al helemaal lekgeprikt wordt met sporen "Omdat ze veel te lui is en anders niet loopt".
Ooit aan gedacht dat het misschien je eigen fout is!? Geen enkel paard loopt perfect uit zichzelf. Maar ook geen enkel paard doet iets fout door zichzelf. Als ruiter moet je een goede begeleider, leider en VRIEND zijn, en jij, noch die vriendin zijn dat!
Gooi nu éérst die sporen er eens af, gooi de teugels lekker lang (want het is geen wonder ook, dat paardlief niet wil lopen als ze zo kort van voren wordt gehouden. Ooit aan gedacht hoe een pijn dat ten eerste kan doen, en ten tweede hoe verwarrend het is?), zoek een ervaren instructrice, of beter nog: een ervaren ruiter die haar gaat inrijden, en pluk HEEL snel die Z-vriendin van jou er eens af.
Vraag me af hoe die ooit Z is geworden, met deze rijstijl. Sorry hoor, misschien klink ik echt overdreven, ik kan ook cht wel aardig commentaar geven, en dit is de eerste keer dat ik dit op bokt zeg, maar ik heb geen enkel goed woord over voor hoe jij je paardje rijdt en laat rijden, en moet eerlijk zeggen dat ik jou echt geen paard gun![]()
Tja, val me maar aan op deze reactie, zal vast héél veel boze reacties krijgen, maar ik vind dit echt niet kunnen, zo'n jong paard zo de vernieling in rijden..
Blijft zij hem vaker rijden? Dan zou ik zeggen, startkaart aanvragen, is een gouden combi!

Zonde van je paard....

naadje24 schreef:leuk man! bokt weer massaal op de kast
hebben jullie nou echt niet door hoe jullie in de zeik worden genomen![]()
Laura24 schreef:Als we ts mogen geloven is dit het profiel van haar broer
naadje24 schreef:leuk man! bokt weer massaal op de kast
hebben jullie nou echt niet door hoe jullie in de zeik worden genomen![]()