Wat een mooie pony zeg Probeer je handen wat minder vast te zetten, maar met je been naar je hand toe te rijden. Ik vind het er nog niet geheel ontspannen uitzien zo.. maar wat een leuk beestje
heey lene! leuke foto's hoor maar waarom heb je geen foto's gemaakt van de spelletjes:P:P dat was echt supper lache! maar ik ga weer kom zo naar je toe en dan gaan we naar de boerderij he:P
Wat loop die goed voor een manegebeestje en je zit er netjes op zo zonder het zadel:) Heb niet al het commentaar gelezen dus het kan overbodig zijn, maar denk aan je hoofd, kijk ook een beetje vooruit hihi
@ Thunder, Je mag niet continu reageren op de reacties die je krijgt op je topic, Dit is omhoogschoppen van je topic!! Leuk paardje, je zit heel netjes zonder zadel!!
Leuke pony, ook gaaf dat je m zo zonder zadel kan rijden! Hij loopt alleen behoorlijk op de voorhand wat ik zo van de foto's kan zien .. Maar uit je reacties kan ik opmaken dat je dat zelf ook door hebt Iets actiever maken van achteruit en dat gaat t helemaal goedkomen