Ze doet het netjes voor zo'n jonge pony

En verder vind ik dat sómmige mensen hun kritiek wel iets aardiger kunnen brengen..
Daar is de derde pagina al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niseyra schreef:Hey San Echo ziet er weer goed uit hoor!
Ze doet het netjes voor zo'n jonge pony
En verder vind ik dat sómmige mensen hun kritiek wel iets aardiger kunnen brengen..
Niseyra schreef:Nou sorry maar ik vind de meeste dingen niet echt als een tip overkomen, er staan meteen dingen bij als "dat is levensgevaarlijk!" dat vind ik niet echt fijn overkomen.
Net zoals iemand kon zien dat dat bit te dik was, het spijt me maar ik kan op geen enkele foto een deel van het mondstuk zien..

MyFee schreef:Ik moest even kijken wat jullie bedoelden met 'longeerlijn levensgevaarlijk' , maar als ik het goed begrijp hebben jullie het over de lijn die door de singel naar het bit gaat? Ik snap het probleem niet helemaal want alleen zo kan zij met stelling longeren. Gewoon zo doorgaan zou ik zeggen, en je kunt zien dat je het alleen doet wanneer het vertrouwt is zoals bij deze pony. Ga zo door!
. Er word tevens gelongeerd in een kraal i.p.v. in de bak, dus de kans op wegspringen is minimaal. Deze pony luisterd ook goed en doet het allemaal heel braaf. Gaat prima hoor San, ga zo door en het gaat helemaal goedkomen met de dame!

sammykuh schreef:mensen op bokt weten waar ze over praten.
Pollewoppy schreef:sammykuh schreef:mensen op bokt weten waar ze over praten.
Is dat zo?
Tuurlijk zitten er mensen op bokt die weten waar ze het over hebben, maar er zijn er ook zat die denken dat ze weten waar ze het over hebben...
Je zegt dat de TS ook open moet staan voor meningen van anderen.
Als de gene die reageert wil dat de TS open staat voor zijn/haar mening dan zal de reactie misschien wat beter doordacht geplaats kunnen worden.
Bijvoorbeeld ipv alleen levensgevaarlijk, zelf ook open staan voor de mening / manier van de TS.
Dit kan door bijvoorbeeld te plaatsen: "Mag ik vragen waarom je de longeeerlijn zo bevestigd? Ik vind het er gevaarlijk uit zien omdat....."
(Want dat komt toch heel anders over? Veel minder aanvallend dan alleen levensgevaarlijk.)
Het is een wisselwerking tussen TS en bokkers die reageren...
Want er zijn meer wegen die naar Rome leiden.