Echo Welsh A @ Longeren met touwtjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SummerRemedy

Re: Echo Welsh A @ Longeren met touwtjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 10:48

Hey San Echo ziet er weer goed uit hoor!
Ze doet het netjes voor zo'n jonge pony Ja
En verder vind ik dat sómmige mensen hun kritiek wel iets aardiger kunnen brengen..

Daar is de derde pagina al Haha!

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 10:52

Niseyra schreef:
Hey San Echo ziet er weer goed uit hoor!
Ze doet het netjes voor zo'n jonge pony Ja
En verder vind ik dat sómmige mensen hun kritiek wel iets aardiger kunnen brengen..

je zet je fotos erop om tips enzo te krijgen lijkt me. Kritiek is er ook een van.

Oke somige zeggen het wat overdreven maar ze neemt een tip ook niet serieus want gaat er dwars tegenin.
Je hoeft de tip niet op te volgen (zou wel handig zijn) mensen op bokt weten waar ze over praten. Maar je kunt allicht luisteren naar hun mening en waarom ze dat vinden. En niet gelijk zeggen NEE ik doe het altijd zo andere dingen kan hij niet. Nou een paard vooral van 3 moet leren dus je krijgt hem alles aangeleerd.

Ik heb zelf 2 welsh a ponys van 6 en 3 weet dus waar ik over praat wat betreft het aanleren van dingen. Ze moeten je leren begrijpen het gaat allemaal niet in een keer goed!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:03

Nou sorry maar ik vind de meeste dingen niet echt als een tip overkomen, er staan meteen dingen bij als "dat is levensgevaarlijk!" dat vind ik niet echt fijn overkomen.
Net zoals iemand kon zien dat dat bit te dik was, het spijt me maar ik kan op geen enkele foto een deel van het mondstuk zien..

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:06

Niseyra schreef:
Nou sorry maar ik vind de meeste dingen niet echt als een tip overkomen, er staan meteen dingen bij als "dat is levensgevaarlijk!" dat vind ik niet echt fijn overkomen.
Net zoals iemand kon zien dat dat bit te dik was, het spijt me maar ik kan op geen enkele foto een deel van het mondstuk zien..

waarschijnlijk concluderen ze dan uit de dikte van de bitring die wel te zien is. Maar dat weet ik dus niet dat was niet mijn commentaar.

maar het kan inderdaad best levensgevaarlijk zijn als mensen dat zo zien. Kan ook als tip overkomen van stop daarmee en ga iets anders proberen Knipoog

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:09

Ja maar ik zou het dan toch anders proberen te brengen Vork
Maar ze heeft hulp zat dus het komt allemaal vast wel goed Lachen

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:45

Ik moest even kijken wat jullie bedoelden met 'longeerlijn levensgevaarlijk' , maar als ik het goed begrijp hebben jullie het over de lijn die door de singel naar het bit gaat? Ik snap het probleem niet helemaal want alleen zo kan zij met stelling longeren. Gewoon zo doorgaan zou ik zeggen, en je kunt zien dat je het alleen doet wanneer het vertrouwt is zoals bij deze pony. Ga zo door!

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:16

MyFee schreef:
Ik moest even kijken wat jullie bedoelden met 'longeerlijn levensgevaarlijk' , maar als ik het goed begrijp hebben jullie het over de lijn die door de singel naar het bit gaat? Ik snap het probleem niet helemaal want alleen zo kan zij met stelling longeren. Gewoon zo doorgaan zou ik zeggen, en je kunt zien dat je het alleen doet wanneer het vertrouwt is zoals bij deze pony. Ga zo door!

ja van dat stelling gelof ik wel. Maar ik denk dat alle bokkers het doelen op als hij iets doen (stapverkeerd of ervandoor gaat) dat je hem dan automatisch naar binnen trekt en dat is te veel stelling je laat hem dus constant met teveel stelling naar binnen lopen.

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:51

Er is helemaal niets mis mee om de longeerlijn op deze manier te bevestigen, dit is een manier om idd stelling naar binnen te "vragen", dat wil nog niet zeggen dat eraan getrokken word Bloos . Er word tevens gelongeerd in een kraal i.p.v. in de bak, dus de kans op wegspringen is minimaal. Deze pony luisterd ook goed en doet het allemaal heel braaf. Gaat prima hoor San, ga zo door en het gaat helemaal goedkomen met de dame! Haha!

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 19:19

.. @Ienna ik had je gepbt omdat ik het zo zonde van me topic vindt.
En het gaat nu maar door en door.
@ de andere: Ik kan best tegen kritiek maar breng het dan wel normaal niet van het is levengevaarlijk want eigenlijk lachte ik me dood om die reactie.
Verder ging ik voor mijn gevoel er niet dwars tegen in maar vertelde ik juist hoe ik het zag.
En hoe ik het het liefst doe.
Maar goed op deze manier zit ik ook weer aan mijn 3 pagina`s Nagelbijten / Gniffelen
@Veloz: Thnx Lachen
Laatst bijgewerkt door Sanniej_ op 22-06-07 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:21

Leuke pony!
Ziet er al netjes uit voor een 3jarige!
Succes ermee

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:38

Leuke pony en ik zie ook geen probleem in de longeerlijn op die manier. Chris Irwin doet het ook zo op zijn longeer DVD en ik vind het erg fijn werken zo. http://www.chrisirwin.com

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:48

sammykuh schreef:
mensen op bokt weten waar ze over praten.

Is dat zo?
Tuurlijk zitten er mensen op bokt die weten waar ze het over hebben, maar er zijn er ook zat die denken dat ze weten waar ze het over hebben...

Je zegt dat de TS ook open moet staan voor meningen van anderen.
Als de gene die reageert wil dat de TS open staat voor zijn/haar mening dan zal de reactie misschien wat beter doordacht geplaats kunnen worden.

Bijvoorbeeld ipv alleen levensgevaarlijk, zelf ook open staan voor de mening / manier van de TS.
Dit kan door bijvoorbeeld te plaatsen: "Mag ik vragen waarom je de longeeerlijn zo bevestigd? Ik vind het er gevaarlijk uit zien omdat....."
(Want dat komt toch heel anders over? Veel minder aanvallend dan alleen levensgevaarlijk.)

Het is een wisselwerking tussen TS en bokkers die reageren...
Want er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:59

Pollewoppy schreef:
sammykuh schreef:
mensen op bokt weten waar ze over praten.

Is dat zo?
Tuurlijk zitten er mensen op bokt die weten waar ze het over hebben, maar er zijn er ook zat die denken dat ze weten waar ze het over hebben...

Je zegt dat de TS ook open moet staan voor meningen van anderen.
Als de gene die reageert wil dat de TS open staat voor zijn/haar mening dan zal de reactie misschien wat beter doordacht geplaats kunnen worden.

Bijvoorbeeld ipv alleen levensgevaarlijk, zelf ook open staan voor de mening / manier van de TS.
Dit kan door bijvoorbeeld te plaatsen: "Mag ik vragen waarom je de longeeerlijn zo bevestigd? Ik vind het er gevaarlijk uit zien omdat....."
(Want dat komt toch heel anders over? Veel minder aanvallend dan alleen levensgevaarlijk.)

Het is een wisselwerking tussen TS en bokkers die reageren...
Want er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Uch.. Afgod

En san ik vind dat echo er super uit ziet! en dat ze het super doet en k weet hoeveel je om het beestje geeft en je wil der egt niet dood hebben ofzo (zo brengen somige het hier) je weet wel wat je doet!
Succes verder nog!
xx Sas

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 21:10

Bedankt voor de reacties.
@Pollewoppy: idd precies hoe jij het zegt klopt.

Suzzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 10:27

Heej Wijffie!
Ziet er super uit! Als het naar jou mening en mensen die het in REAL LIFE bekijken goed gaat, vooral zo door gaan!
Je weet idd zelf wat goed is voor je pony, en als je feedback nodig hebt vraag je er wel om!! Maar dan niet via bokt natuurlijk!! Whahaha
Zie je kus Suuz