..guts guts guts, is het hier soms toch gezelliger dan op steigeren.nl ?????????????????????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..melandri33 schreef:Ik zal het even uitleggen. Melandri is mijn broer. Hij zit zelf op bokt. Hij zegt dat ik geen account aan mag maken omdat ze dan denken dat het een SA is omdat mijn zus ook al een account heeft. Dit paard is eerst 2x gereden door iemand anders, maar hij was zo braaf, dat ik erop mocht.
melandri33 schreef:Ik heb ook nog andere foto's, die zal ik er ook opzetten.
melandri33 schreef:Ik zal het even uitleggen. Melandri is mijn broer. Hij zit zelf op bokt. Hij zegt dat ik geen account aan mag maken omdat ze dan denken dat het een SA is omdat mijn zus ook al een account heeft. Dit paard is eerst 2x gereden door iemand anders, maar hij was zo braaf, dat ik erop mocht.
melandri33 schreef:Ik heb ook nog andere foto's, die zal ik er ook opzetten.

melandri33 schreef:Ik zal het even uitleggen. Melandri is mijn broer. Hij zit zelf op bokt. Hij zegt dat ik geen account aan mag maken omdat ze dan denken dat het een SA is omdat mijn zus ook al een account heeft. Dit paard is eerst 2x gereden door iemand anders, maar hij was zo braaf, dat ik erop mocht.

misschien zijn die ook zo beeldig
Tellie schreef:Hmm. Een vent met tieten wat grappig.
ECHT SUPER MOOI!!!!!!!!! Wou dat ik zo goed kon rijden!!!!!
Tellie schreef:Hmm. Een vent met tieten wat grappig.
sjorsie schreef:Tellie schreef:Hmm. Een vent met tieten wat grappig.