!Zit nu op m'n werk dus kan het filmpje niet kijken, dat doe ik thuis nog
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!
Hawaii Five zou ik er nog eens indoen voor mn vader, haha
Dat nummer vind ie helemaal geweldig. Dirty Dancing is ook heeeerlijke muziek, wilde daar eigenlijk eens een hele kur van laten maken. Maar omdat er al verschillende mensen waren die dat hadden heb ik dat niet door laten gaan
Inmiddels is mijn eigen nieuwe kur net klaar en ben ik toch blij met wat ik gekozen heb
Ziet er verder netjes uit meid, mooi paardje
Misschien inderdaad nog iets meer sjoem erin, maar dat komt allemaal vanzelf.J_Charissa schreef:Mooie foto's, gefeliciteerd met je winst! Hoe groot is ie eigenlijk?
ShannaY schreef:Hey Michelle,
Waarom heb je mij niet gevraagd om te komen schietenIk ben het concours helemaal vergeten, anders was ik graag komen kijken.
Is het dit jaar weer in brielle? Dan kom ik wel kijken, als je me dan wel op de hoogte houdt
Ziet er goed uit, hij is weer wat aangekomen nietwaar?

Shanna16 schreef:Verrek Mies, die muziek hebben we toch goed uitgekozen vorig jaar zonder beeld
Zie overal de seintjes erin, mooi gereden, lekker getimed.
Ilsemarie schreef:Ik vind de muziek niet zo... stuk bij de draf is leuke muziek! Maar vind het niet echt een geheel en vind zelf bij zo'n groot paard muziek met iets meer body denk ik wat mooier.
Maar de kür ziet er goed uit en ondanks dat ik echt niks met vossen heb is het gewoon een gave knol
) naar "zwaardere" muziek, maar we wilden liever een tussenweg. Juist omdat hij zelf behoorlijk groot en grof is, wilde ik dat niet TEveel benadrukken. Dat is het moeilijke, de ene muziek maakt hem te zwaar en het andere niet.