Olivier@ Z1 Kür in Tinte door Kathografics! + film

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Re: Olivier@ Z1 Kür in Tinte door Kathografics! + film

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:50

Gave foto's hoor! Hij doet 't zo te zien wel fijn op de S&T of niet?! Enneuh, hij staat zeker lekker in het land gezien z'n mooie ronde buik Vingers aflikken Vork !

Zit nu op m'n werk dus kan het filmpje niet kijken, dat doe ik thuis nog Haha! !

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:56

Wat grappig. Alle liedjes waar ik ooit over gedacht heb in mijn kur te doen zitten hierin! Knipoog Hawaii Five zou ik er nog eens indoen voor mn vader, haha Clown Dat nummer vind ie helemaal geweldig. Dirty Dancing is ook heeeerlijke muziek, wilde daar eigenlijk eens een hele kur van laten maken. Maar omdat er al verschillende mensen waren die dat hadden heb ik dat niet door laten gaan Knipoog Inmiddels is mijn eigen nieuwe kur net klaar en ben ik toch blij met wat ik gekozen heb Lachen Ziet er verder netjes uit meid, mooi paardje Lachen Misschien inderdaad nog iets meer sjoem erin, maar dat komt allemaal vanzelf.

Veel succes!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 09:26

J_Charissa schreef:
Mooie foto's, gefeliciteerd met je winst! Hoe groot is ie eigenlijk Cool ?

thanx! al telt het niet in de kur, was ik erg blij met dit %! Hij is 1.75

ShannaY schreef:
Hey Michelle,

Waarom heb je mij niet gevraagd om te komen schieten Clown Ik ben het concours helemaal vergeten, anders was ik graag komen kijken.

Is het dit jaar weer in brielle? Dan kom ik wel kijken, als je me dan wel op de hoogte houdt Lachen

Ziet er goed uit, hij is weer wat aangekomen nietwaar?

Bloos

Hihihi geeft niet meid! Weet ik veel dat je zin zou hebben om te komen kijken? haha Gelukkig was het weer in de avond beter dan overdag.... Maar Brielle hou ik je aan haha.

Hij is eigenlijk niet echt aangekomen, net nieuwe singel die zit op t zelfde gaatje. Staat max 2 uur per dag opt land en laag int voer en in flinke training. Misschien zijn er eindelijk spieren gekomen?? hahahaha

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 10:39

Verrek Mies, die muziek hebben we toch goed uitgekozen vorig jaar zonder beeld Clown
Zie overal de seintjes erin, mooi gereden, lekker getimed. OK dan!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:56

Ik vind de muziek niet zo... stuk bij de draf is leuke muziek! Maar vind het niet echt een geheel en vind zelf bij zo'n groot paard muziek met iets meer body denk ik wat mooier.
Maar de kür ziet er goed uit en ondanks dat ik echt niks met vossen heb is het gewoon een gave knol Knipoog

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 15:45

Shanna16 schreef:
Verrek Mies, die muziek hebben we toch goed uitgekozen vorig jaar zonder beeld Clown
Zie overal de seintjes erin, mooi gereden, lekker getimed. OK dan!

die seintjes zijn ideaal haha, zat echt zo van, ok bij tatatata zit ik aant eind van mn app en 8 sec na laatste trompettonen moet ik stappen.... verandering in muziek 1e kw, just a fool 2e hahaha

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 15:52

Ilsemarie schreef:
Ik vind de muziek niet zo... stuk bij de draf is leuke muziek! Maar vind het niet echt een geheel en vind zelf bij zo'n groot paard muziek met iets meer body denk ik wat mooier.
Maar de kür ziet er goed uit en ondanks dat ik echt niks met vossen heb is het gewoon een gave knol Knipoog

We hebben int begin ook gekeken (na ja geluisterd Haha! ) naar "zwaardere" muziek, maar we wilden liever een tussenweg. Juist omdat hij zelf behoorlijk groot en grof is, wilde ik dat niet TEveel benadrukken. Dat is het moeilijke, de ene muziek maakt hem te zwaar en het andere niet.

stiekem heb ik ook niets met vossen hahaha maar dat zeg ik niet tegen Olivier Haha!