Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

foto's vind ik ook heel gaaf.
. Clinnn_ schreef:Prachtig hoe hij loopt!
Zo'n paard wil ik ook wel kopen.
(was destijds de reclame slogan van duo penotti maar past ook zeker bij jullie!)
Nu je de M door bent zal je wel weer een stukje sneller gaan. Veel succes. En het lijkt wel of frankinero steeds groter en gespierder wordt. 
Ienemienie schreef:Dank jullie wel allemaal voor de complimenten!!!!
We gaan lekker verder trainen en zien wel hoe het gaat.
Momenteel rijden we maar 1 wedstrijd per maand en om het weekend loopt hij in het vierspan op wedstrijd dus veel trainen doen we niet maar dat maakt niet uit. We gaan gewoon lekker verder zo.
Nu gaan we het neusje iets proberen eruit te rijden al moet ik zeggen dat t met trainen toch vaak net wat beter gaat.
Zal over een poos weer eens fotoos plaatsen, misschien wil ValiantS er nog eens een "paar" maken haha.
@Bounty, was wel spannend he toen ik bij de jury moest komen, dacht zelf ook" CHIPS wat heb ik nu weer fout gedaan haha maar hij was me gelukkig positief gezind!!
Op wedstrijd zijn ze vaak net iets meer gespannen, dat je hem liever iets bij je houdt.
) zag er leuk en goed uit hoor
! Gefeliciteerd met je punten ga zo door! Bij mij kwam meneer de Jong ook zijn auto uit haha! Vond alleen dat hij bij mij heel hoog gepunt had...