Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anke schreef:Pffff.....bokt...tis toch wat, lijkt wel of de plaat vast hangt, 100 keer hetzelfde zeggen. Steeds maar de negatieve dingen herhalen.
Ziet er leuk uit, doet me denken aan de 'goede, oude tijd' Gewoon lekker even een oud zadeltje erop, niet moeilijk doen even gewicht erop een rondje stappen en klaar. Tegenwoordig moet alles eruit zien als 'Anky' wil je foto's kunnen plaatsen.
Ik geniet van deze foto's, lekker gewoon, zoals het hoort.
Over de cap is genoeg gezegd en diegenen die nog nóóit zonder cap even op een pony heeft gezeten....werpe de 1e steen!
Ben echt blij voor je prachtige blondines dat Amber het zo braaf doet. (weet je zeker dat ze onbeleerd is?) Het ziet er elke keer zo vertrouwd uit!
Charlotjuuh schreef:Het zadel is veel te groot en ik vind het niet echt veilig dat dat meisje zonder bescherming/rijkledij op een pony stapt die nog niet is ingereden. Misschien is ze wel erg lief, maar ze kan nog steeds schrikken oid en dan vrees ik dat het slecht afloopt voor het meisje als ze valt.
Succes verder.
Barmat schreef:Nou, ik weet wel wat ik moet doen om 3 pagina's reacties te moeten krijgen op mn foto's![]()
Nogmaals - kunnen we er NU over ophouden?
magda_90 schreef:Barmat schreef:Nou, ik weet wel wat ik moet doen om 3 pagina's reacties te moeten krijgen op mn foto's![]()
Nogmaals - kunnen we er NU over ophouden?

LCharlotte schreef:Inderdaad een cap zou geen overbodige luxe zijn. Ik vind dat je als volwassene verantwoordelijk bent voor de veiligheid van de kids.
nathalie25 schreef:kom op he laten we er nou over op houden ze is het gewoon VERGETEN dat kan toch gebeuren
geeft alleen maar aan hoe ontspannen de sfeer was
ik blijf erbij dat ik het een hele leuke pony vind en hoop dat de ts over een poosje weer foto's plaats,want het lijkt mij heel leuk om over een poosje het verschil te zien!!!

poes schreef:Toen mijn zus tijdens een val een voetje tegen haar hoofd kreeg was de klep van de cap gebroken, toen waren we blij dat ze hem op had![]()
Ik vind het een leuke pony. bedenk dat dit eigenlijk nog de makkelijke stappen zijn. Ruitergewicht leren dragen is niet zo moeilijk. Is de pony ook op voorhand gelongeerd zodat hij al wat balans heeft en al wat kent qua hulpen?
Hebben jullie trouwens geen bak ter beschikking? Ik vind het nogal eng zo langs de straat eigenlijk...
x_Marr schreef:Offtopic; No offence, maar de TS gaat zelf vast ook wel een keer door over iets
Ontopic; Ziet er erg leuk uit!
Hoop dat je dochters er veel plezier van beleven, en de pony natuurlijk.
Hoe groot is de pony?

Nicky_ schreef:Ziet er opzicht leuk uit.
En als je meiden zo met vertrouwen opstappen zou het vast en zeker wel goed komen met hun
Gaan beide dochters op haar rijden?
Sandra_Horse schreef:he zadel, waar ga je met die pony heen?