Hurbie @ work (dressuur)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Re: Hurbie @ work (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:25

Hadden we geen foto's van jou erop Peet?

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:25

die was d'r wel idd

weg123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 19:29

Sorry dat ik het zeg hoor,, maar waar maken jullie je nou zo druk over..
het klopt verder echt wel wat ik typ hoor..
En offie nou een week of een maand daar was, wat maakt dat uit.
Ik heb m daarvoor ook gereden en als jij denkt dat het niet klopt moet je het maar even navragen ofzo..
En dattie 168 is, heb ik gehoord, daarom zette ik het hier neer..

Ik vind dat jullie hem met zn allen leuk reden, die foto's zien er leuk uit..
Ik snap niet dat je m niet gehouden hebt.
Hij is hartstikke leuk!
En als je er verder nog wat op te zeggen hebt moet je maar eventjes pben..
Anders gelieve een slotje..

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:32

hoezo een slotje??? niemand zegt toch verder iets negatiefs.
er was verteld dat ie een tijd lang niet gereden was, wat ook duidelijk te zien was.
hij was modder vet, en had totaal geen conditie..dus een reden genoeg om aan tenemen dat ie niet gereden was..
dat jen hem niet gehouden heeft, daar heeft ze haar eigen redenen voor.

tip wat rijden van hem beterfd...voorwaarts!! neerwaarts alleen maar...hij krult zich heel graag op, tis wel een paard waar heel veel knopjes op zitten, zou met hem toch eerst terug gaan naar de basis

weg123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 19:37

terorita schreef:
tip wat rijden van hem beterfd...voorwaarts!! neerwaarts alleen maar...hij krult zich heel graag op, tis wel een paard waar heel veel knopjes op zitten, zou met hem toch eerst terug gaan naar de basis

Bedankt voor de tip.. Knipoog

Jenniferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:57

Ja peet die fotos van jou en hurbie staan op me laptop! maar daar zit ik nu niet op Tong uitsteken

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:14

Het enige wat me opvalt aan Hurbie zijn z'n hoeven, die zien er echt vreselijk uit. Hij heeft zelfs bijna een bokkepootje. Ik denk dat een bezoekje van de hoefsmid geen kwaad kan.

Yaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 08:39

Ziet er leuk uit hoor!! Alleen je zou 'm wat meer ruimte mogen
geven, dat hij niet zo opkropt.. en over die hoeven ben ik
het met je eens, Sandra!!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 09:03

Marit zet de foto's op bokt om foto's te laten zien dat ze op haar verzorgpaard rijdt.
Opmerkingen over hoe groot hij precies is of hoelang hij weg is geweest maakt toch niet uit.
Het gaat er toch om dat ze reacties wil over hoe ze hurbie rijdt.

Marit ik vindt dat je hurby super netjes rijdt.
Ga zo door.

weg123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 09:10

dankje jes.. Knipoog
Ach er valt nog veel te verbeteren.. maar het komt wel goed.

susanne_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:16

nou waar zal ik beginnen hurbie is op papier 1.68 en hij is echt niet veel groter dus ik weet niet waar jullie hem hebben gemeten miss bij ze oren, marit rijdt hur al een half jaar maar niet elke dag fanatiek dus ze conditie kan kloppen en dat hij wat dikker is is ook logisch omdat hij niet zoveel deed, hurbie is voor dat hij weg ging wat geen maand was maar dat maakt niet uit gewoon naar de hoefsmid geweest en door dat hij alleen maar in de bagger enzo stond bij de mensen die nu zo lief reageren niet dus heeft gestaan en waar je het woord bokkepootje vandaan haalt mag joost weten want hij heeft alles behalve een bokkepoot en dat jullie marit zo afzeiken slaat echt nergens op nou dat juliie hur ong 3 weken hebben gehad wil niet zeggen dat jullie hem gelijk kennen en jullie hoeven ook niet te doen alsof jullie hem veel beter rijden dan marit want ik zie marit vaak genoeg rijden en ik heb nog niemand gezien die dat paard zo goed rijdt en ik wil niet zeggen dat jullie hem slecht rijden maar ga niet haar af lopen zeiken want jullie doen alsof jullie zo geweldig zijn maar ik geloof dat mij paard aardig afgevallen was toen hij terug kwam en al is daar niks mis mee want hij kan best wat kilotjes kwijt maar het is niet normaal dat hij binnen 3 weken zoveel afvalt dus ga nou niet beginnen tegen marit, marit zorgt altijd goed voor mijn paard en ik kan geen betere wensen dan haar en over dat gelul met achter de teugel enzo lopen flikker toch op zeg ze doet alleen maar haar best hoor en ze heeft met goede bedoelingen die foto's neer gezet en je mag best commentaar geven maar alleen als je het zelf ook kan.
gr susanne

weg123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:23

haha! Hartstikke bedankt Suus Go jij! Go jij! !!!!
En ook heel erg bedankt dat ik die geweldige Hurbie mag verzorgen! Haha!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:41

Leuk paard en wordt leuk gereden. Probeer inderdaad wat meer zijn neusje eruit te rijden want hij kropt zich erg op wat nog eens versterkt lijkt omdat het een Unoxje is.
Hij mag inderdaad wel wat kilo's kwijt want zoals het op de foto's eruit ziet is hij wel echt te zwaar maar goed, dat gaat natuurlijk dan ook niet van de ene op de andere dag.

De eigenaresse die hier gereageerd heeft mag weleens gaan leren wat hoofdletters en punten te gebruiken want het is wérkelijk onleesbaar zo. Op zich logisch dat je opkomt voor je eigen paard maar je hoeft je niet in álles zo aangevallen te voelen. Mijns inziens heb je meer leuke dan niet-leuke reacties in dit topic gehad toch?

Oh ja, ik rij ZZ-licht, dan mag ik toch wel reageren? Clown

susanne_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:47

Het is ook niet bedoeld voor alle lezers,maar meer voor de mensen die zogenaamd voor mij paard gezorgd hebben en die zoveel commentaar hebben maar het zelf voor geen meter doen dus sorry het is niet zo voor iedereen bedoeld. Whaha sorry van de hoofdletters en punten heb het super snel gedaan en ik vind de leuke reacties ook leuk hoor.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:31

Wat een enorm groot & leuk paard! Wauw! Ziet er gaaf uit!
Commetaar wat ik zou geven is al gezegd! Dus ja!
Ga zo door! Ziet er echt tof uit! Haha!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:58

susanne_81 schreef:
ik kan geen betere wensen dan haar en over dat gelul met achter de teugel enzo lopen flikker toch op zeg ze doet alleen maar haar best hoor en ze heeft met goede bedoelingen die foto's neer gezet en je mag best commentaar geven maar alleen als je het zelf ook kan.
gr susanne

Als ze geen commentaar had gewilt over het achter de teugel lopen etc dan had ze het topic niet moeten openen en verder niemand zeikt marit af en er wordt door sommige van ons ook nog eens goede tips gegeven Knipoog. Sommige dingen kloppen in onze (of igg mijn ogen) niet. Dus ja daar wil ik dan duidelijkheid over Lachen

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:12

susanne_81 schreef:
nou waar zal ik beginnen hurbie is op papier 1.68 en hij is echt niet veel groter dus ik weet niet waar jullie hem hebben gemeten miss bij ze oren, marit rijdt hur al een half jaar maar niet elke dag fanatiek dus ze conditie kan kloppen en dat hij wat dikker is is ook logisch omdat hij niet zoveel deed, hurbie is voor dat hij weg ging wat geen maand was maar dat maakt niet uit gewoon naar de hoefsmid geweest en door dat hij alleen maar in de bagger enzo stond bij de mensen die nu zo lief reageren niet dus heeft gestaan en waar je het woord bokkepootje vandaan haalt mag joost weten want hij heeft alles behalve een bokkepoot en dat jullie marit zo afzeiken slaat echt nergens op nou dat juliie hur ong 3 weken hebben gehad wil niet zeggen dat jullie hem gelijk kennen en jullie hoeven ook niet te doen alsof jullie hem veel beter rijden dan marit want ik zie marit vaak genoeg rijden en ik heb nog niemand gezien die dat paard zo goed rijdt en ik wil niet zeggen dat jullie hem slecht rijden maar ga niet haar af lopen zeiken want jullie doen alsof jullie zo geweldig zijn maar ik geloof dat mij paard aardig afgevallen was toen hij terug kwam en al is daar niks mis mee want hij kan best wat kilotjes kwijt maar het is niet normaal dat hij binnen 3 weken zoveel afvalt dus ga nou niet beginnen tegen marit, marit zorgt altijd goed voor mijn paard en ik kan geen betere wensen dan haar en over dat gelul met achter de teugel enzo lopen flikker toch op zeg ze doet alleen maar haar best hoor en ze heeft met goede bedoelingen die foto's neer gezet en je mag best commentaar geven maar alleen als je het zelf ook kan.
gr susanne

Dat slaat nergens op, dat zou dus betekenen dat je geen commentaar mag geven over dingen die je zelf niet kan ?

Ohw en btw, let een beetje op je typvaardigheid. Wat punten en comma's in een stuk tekst leest een stuk makkelijker weg hoor !

Tyrza_ws

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:24

Ziet er netjes uit!
Lief paard !

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:51

Hurbie is een super leuk paard Suus,en Marit rijdt hem erg netjes.

leuke foto's meiden!

commentaar kan ik er niet op geven,lijkt me ook niet nodig!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:41

Is die bij Jennifer zo afgevallen dan? Hij kreeg daar echt vet veel te eten, hij heeft waarschijnlijk wat meer beweging gehad bij haar.

weg123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 22:09

switchx schreef:
susanne_81 schreef:
ik kan geen betere wensen dan haar en over dat gelul met achter de teugel enzo lopen flikker toch op zeg ze doet alleen maar haar best hoor en ze heeft met goede bedoelingen die foto's neer gezet en je mag best commentaar geven maar alleen als je het zelf ook kan.
gr susanne

Als ze geen commentaar had gewilt over het achter de teugel lopen etc dan had ze het topic niet moeten openen en verder niemand zeikt marit af en er wordt door sommige van ons ook nog eens goede tips gegeven Knipoog. Sommige dingen kloppen in onze (of igg mijn ogen) niet. Dus ja daar wil ik dan duidelijkheid over Lachen

En wat mogen die sommige dingen volgens jou dan zijn?
Ik bedoel, Suus heeft hurbie al ongeveer 10 jaar, ik bedoel maar.
jullie hebben m maximaal 3 weekjes gehad.. wie kent m nou beter! Laat me niet lachen zeg..

wat zou er volgens jou niet kloppen?

Ach gut
Ik snap jullie/jou probleem niet hoor..

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:57

Hey Marit,

Het zal vast wel dat Hur iets te dik is.
Lekker boeie..
liever iets te dik dan iets te mager!

Je rijd Hurby leuk hoor!! en natuurlijk zullen er een paar puntjes zijn waar je aan moet blijven werken!
We zijn niet allemaal Perfectioniste...

Verder blijf lekker rijden ga lekker vaak bij Suus in de les
Het komt vanzelf allemaal wel goed!!!
En het zal idd ook flink wennen zijn om dan op Hur te stappen en daarna op Jim..

Ik heb trouwens wel nog een tip voor je,
Laat ze, jullie weten wel beter!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:58

Owjah,, zondag heb ik die onderlinge wedstrijd bij Oliver..
K ga ook met Daph springen.. dus marit als je zin hebt om te kijken hoor ik het van je!!

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:18

marit, ziet er leuk uit! En iedereen maakt fouten hoor anders zat iedereen hier wel op ht niveau van anky etc. het is wel een verschil idd, jimmy of hurbie haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:01

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om eigen foto's in het HAW topic van een ander te plaatsen.
Daarnaast, Suzanne_81; HAW is bedoeld voor rijtechnisch commentaar, wat je dan ook kan verwachten. Uitspraken als 'ik wil daar en daar geen commentaar op' zijn dan ook niet toegestaan. Wil je verder met leestekens en hoofdletters typen? Dat maakt je berichten leesbaarder Lachen