Hete Tuiger en ehm.. ik @ Work :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hete Tuiger en ehm.. ik @ Work :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:33

Leuke knol Haha! Clown

Voor de rest vind ik het geen zin hebben om er wat over te zeggen want ik ken het paard niet, ik ken jou niet (toch niet echt), ik was er niet bij en ik zou het echt niet beter kunnen... Knipoog En als je eraan werkt komt het vast allemaal wel in orde Lachen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 08:26

Heel erg leuk paard, zitten zo te zien nog we leuke gangen op Ja

schrok wel even toen ik de reacties hier zag. Vond dat sommige mensen echt heel nette onderbouwde commentaar gaven met goede tips erbij, maar die werden dan meteen afgedaan Verward Ok, sommigen zeiden gewoon dat de TS niet goed zat zonder iets onderbouwd erbij, maar negeer dat gewoon Knipoog

We zijn allemaal geen anky's (tenzij ze hier stiekem een schaduwaccount heeft Clown) maar we proberen elkaar toch ook maar gewoon te helpen Ja

dus daarom :

Ik denk dat die paar foutjes in je houding heel erg samenvallen Ja als je gewoon probeert je schouders naar achter te houden en voor je te kijken (niet gemakkelijk, weet ik) en je handen meer gaat dragen (dus wat hoger en wat meer naar voor) zal het gewoon echt al veel meer schelen Ja
en als je je handen meer draagt zal het paard zowiezo meer de kans krijgen uit te schuiven en langer te worden vooraan, iedereen blij Knipoog

je rijdt duidelijk niet slecht, want anders kon je waarschijnlijk niet met dit paard wegrijden Knipoog

racheeel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 08:47

Oké, even 't hele topic doorgelezen haha.
Ik geef geen commentaar, omdat ik wel een beetje weet hoe tuigers zijn & omdat ik zelf ook niet zo'n goede houding heb Bloos
Verder een leuk paardje, je hebt hem ook wel leuk aan het lopen.

R0bin_lamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 08:52

wat een mooie tuiger! Haha! En wat loopt die mooi voor een tuiger...
Ik ken ook tuigers en die lopen lang niet zo mooi als deze hooor... Knipoog

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:07

Leuke foto's Patries !!
Ik vind het er best netjes uit zien hoor,
want zo vaak rijd je niet op hem.
Je bent hard bezig met je houding dus dat weet ik en daar hoef ik dan ook geen commentaar over te geven. Want er is niet veel mis mee.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:39

zulke vreselijke slechte foto's zien ik niet..
ik zie iemand rijden die miss niet de perfeckte zit heeft
foto 1 een loliige monent opname geen strenge hand te zien..vindt ik, patries zit niet keurig netjes rectop, dus meer op die billen zitten meid..
foto 2 wat zien we daar voor iets naars??? toevallig vindt ik dit een hele nette foto,zou miss iets ronder mogen. strenge binnenhand???valt best mee!!
foto 3 ook zo een enge foto wwooowww wat ben je streng..
4de pasje verruimen??lijkt mij..toestaan van voren, en techtop blijven..tis naar mijn mening dus echt niet zo dat ze vreselijk aan de voorkant trekt/plukt...
miss is het handig patries wat nutigge tips proberen mee tegeven ipv steeds de zelfde opmerking

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:06

terorita schreef:
miss is het handig patries wat nutigge tips proberen mee tegeven ipv steeds de zelfde opmerking

denk dat die nuttige tips hier ook echt wel al gegeven zijn hoor Ja