Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
levi schreef:Weten jullie wat een les kost bij Theo Hanzon??
Charr_ schreef:hey daar was ik, vriendin van mij startte na jouHeb je zien rijden, ging best goed toch? afentoe zit je alleen beetje naar voren, misschien een puntje waar je op kunt letten
Miko schreef:Wat een mooi, chique paard heb je zeg!
Fijn dat je clinic zo leuk was, zulk positief commentaar is altijd prettig om te horen natuurlijk.... En wel fijn huiswerk mee gekregen om weer verder te kunnen denk ik? Een blik van iemand anders kan soms heel verfrissend werken vind ik.

PintoNatal schreef:wat ziet het er toch superuit..
ben toch stiekem wel jaloers hoor, zo fijn in de aanleuning en zo recht, hoop Ushi ook zo te krijgen hoor!
Ziet er super uit!
! Remember schreef:PintoNatal schreef:wat ziet het er toch superuit..
ben toch stiekem wel jaloers hoor, zo fijn in de aanleuning en zo recht, hoop Ushi ook zo te krijgen hoor!
Ziet er super uit!
Zo ben ik ook altijd érg gecharmeerd van Ushi en weet zeker dat jullie er absoluut gaan komen hoor! Ik had ook niet durven dromen dat ik die slungelige, iele merrie ooit nog zo terug zou zien op de foto's![]()
!
Die was dus mee met andere vriendin van mij.
MyWishMax schreef:Mirjam; Char is een vriendin van mijDie was dus mee met andere vriendin van mij.
ElskedZ schreef:Zijn we niet voor niks zo'n eind met zoveel snelwegen afgegaan om daar te komen!!!
, dat waren een hoop verschillende hahaha! In ieder geval super bedankt voor het rijden, je bent een schat
! Remember schreef:ElskedZ schreef:Zijn we niet voor niks zo'n eind met zoveel snelwegen afgegaan om daar te komen!!!
Ja,, dat waren een hoop verschillende hahaha! In ieder geval super bedankt voor het rijden, je bent een schat
!
En een prachtig hoofdstel
VeryWell schreef:En een prachtig hoofdstel
VValar schreef:Beeld ziet er goed uit, knappe combinatie zijn jullie! Het ziet er lekker ontspannen uit. Leuke complimenten heb je gekregen!
vossie schreef:lijkt wel of ze elke keer weer voller en gespierder wordt!
!
. Ziet er heel goed uit. Vind het wel heel erg gaaf dat de gespen bovenop zitten ipv aan de zijkant! Mooi paard!
, heeft ook 2 veulens gehad al en pas het jaar na de 2e begon ze echt aan te zetten.
! Issy schreef:Net de foto's aan Paul laten zien, vond ze mooi, hij gaat een keer mee als Joost ook mee gaat.....voor dubbel support haha.....
Roos_s schreef:Mooi beestje zeg, jullie passen goed bij elkaar. Loopt ook netjes zo te zien..
Wat voor een merk hoofdstel is t trouwens? Ik ben dr ook al lange tijd naar opzoek, maar ik kan alleen van passier (?? dachtik) vinden.
nadita schreef:Heb ik nog wel eens moeite mee. Heb een beetje een afwijking naar rechts.
, maar kon gelukkig goed aanvoelen of Shine recht was en wat ik daarvoor moest doen en zodoende ben ik steeds rechter komen te zitten en Shine is ook steeds rechter geworden, en daar werken we nóg aan