Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Didoo schreef:pearlie schreef:Mijn paard deed dat ook in het begin, maar dat was gewoon luiheid!! Een paar keer flink vooruit prikken en toen gingie al als ie de spoor alleen voelde kietelen. Maar dat wil niet zeggen dat dat in alle gevallen zo werkt natuurlijk.
Wel flink vooruit prikken maar niet tikken met zweep?![]()
Sporen zijn om je hulpen te verfijnen, niet om hem vooruit te trappen
JoviBan schreef:pearlie schreef:Mijn paard deed dat ook in het begin, maar dat was gewoon luiheid!! Een paar keer flink vooruit prikken en toen gingie al als ie de spoor alleen voelde kietelen. Maar dat wil niet zeggen dat dat in alle gevallen zo werkt natuurlijk.
Nieuw op bokt. En je maakt jezelf meteen al populair.

jeffreymom schreef:ja zeker een 10 jarige is volgroeit en 3 jarige niet...
jeffreymom schreef:pearlie ik heb ook niks gezegt over een 10 jarige of een oudere
jeffreymom schreef:`miekske
heb al hulp ingeschakkelt voor morgen die naar hem gaan kijken.. eergister hebik gereden deed hij niks liep lekker soepel door de rug enz en vandaag ging hij volledig in protest

jeffreymom schreef:Hallo bokkers...
Ik heb een probleem....
Mijn paard is in staking. Als ik ga rijden stappen doet hij prima.. Maar zodra ik aan draaf heb ik een probleem hij draaft wel netjes aan de eerste paar passen daarna gaat hij instaking en stopt hij overal mee alleen gooit zijn kont naar binnen en geeft dan een bok weg.. Heb de zweep er al bij gehaald maar dan gaat hij ook in protest...