Welsh A Póny Pien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dudette_

Re: Welsh A Póny Pien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 18:22

ik rij ook meestal zonder zadel. 't komt niet zo vaak voor dat ik met zadel rijd. aangezien ik al helemaal niet vaak rij.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:34

eej Leonie. Lachen
Leuke foto's, en je bent niet te groot hoor Knipoog!
Pien is echt leuk!

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:36

ej Chocobitch,
leuke foto's zeg!
commentaar etc. is al gegeven..
& je bent niet zo heel erg te groot hoor!

xx ' Lovers

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:39

Ik vind het er niet zo leuk uitzien bij de 2e en 3e foto, daar lijk thet of je énorm in zijn mond trekt, kan ook beeldopname zijn, verder ziet het er wel leuk uit maar de zinnetjes als:
cap is eigenkeus en niets zeggen dat ik te groot ben, zijn verboden op zo'n topic. Knipoog

wel een schattig beestje hoor Lachen
let erop dat je je hakken uitdruk en je je handen wat hoger houd Lachen ziet er voor de rest echt goed uit Knipoog

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:44

Hee,
Leuk beestje die Pien! imo ben je helemaal niet te groot! 43 kilo houdt ie makkelijk.. (ben jij zo licht ? klinkt heel licht, of heb ik weer verkeerd gelezen?) Verder heb ik niet echt commentaar.. Alleen je schoenen lijken me wat gevaarlijk maar dat is al veel vaker gezegd! Dus daar heb je weinig aan..

X Bonaire!

Rooos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:37

ik vind dat Pien erg mooi loopt Knipoog

alleen een paar punten Tong uitsteken

* je beugels mogen wel een gaatje korter, dan krijg je ook niet dat je te ver naar voren zit en je kont wegdrukt Knipoog
* en probeer in alle tijden je handen niet te ver naar beneden te doen

verder vind ik het er super uitzien en te groot ben je nog niet hoor Tong uitsteken
alleen voor het plaatje misschien maar verder ziet het er goed uit Knipoog

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:43

@Rooos_: Beugels een gaatje korter?!?!?! Waar heb jij het over?!?!

Trouwens ik vind dat je je handen vast zet en het ziet er niet zo vriendelijk eruit. Pien wordt gedwongen naar beneden te lopen, ook heb je een raar knikje in je handen.

Probeer ook wat rechter te zitten en niet zo je rug hol te maken.
Meer in het diepste punt van je zadel zitten.
En hakken uitdrukken. Knipoog

Pien is trouwens wel een hele leuke pony. Lachen

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:53

Maak je maar niet druk om je gewicht.
Ik zie bij ons op de plaatselijke manege volwassen mensen op pony's rijden.

Vaak zie je ook hele zwaare mensen op ijslanders rijden.

Over het rijden is wel genoeg gezegt.

Rooos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:07

yousra schreef:
@Rooos_: Beugels een gaatje korter?!?!?! Waar heb jij het over?!?!

Trouwens ik vind dat je je handen vast zet en het ziet er niet zo vriendelijk eruit. Pien wordt gedwongen naar beneden te lopen, ook heb je een raar knikje in je handen.

Probeer ook wat rechter te zitten en niet zo je rug hol te maken.
Meer in het diepste punt van je zadel zitten.
En hakken uitdrukken. Knipoog

Pien is trouwens wel een hele leuke pony. Lachen

correctie een gaatje langer bedoel ik Knipoog

Rooos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:10

ik vind dat Pien erg mooi loopt Knipoog

alleen een paar punten Tong uitsteken

* je beugels mogen wel een gaatje langer, dan krijg je ook niet dat je te ver naar voren zit en je kont wegdrukt Knipoog
* en probeer in alle tijden je handen niet te ver naar beneden te doen

verder vind ik het er super uitzien en te groot ben je nog niet hoor Tong uitsteken
alleen voor het plaatje misschien maar verder ziet het er goed uit Knipoog

CORRECTIE Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:43

@ Dudutte ; vind het goed van je dat je naar een ander zadel aant kijken bent Lachen En dat je op het 'trekken in de mond' gaat letten Lachen
Ik zou tegen die tijd ook zo min mogelijk zónder dit zadeltje rijden ..
Xx

JetyJettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:48

Ik vind ook dat je niet veel te groot bent, en dat je een heel mooi paardje hebt!:)

Stefaniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:13

pien is leuk, je past er nog goed op.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:08

[gast1122] schreef:
Esther_1985 schreef:
het geeft geen fijn beeld dat hij zijn mond op sommige foto's zo ver open heeft. Overigens vind ik je zadel ook niet prettig ogen voor jezelf niet en voor je pony niet.
Het is trouwens wel een schatje om te zien zeg!

Ben ik het idd wel mee eens Lachen

Ik ook, op foto 3 loopt hij wel erg gedwongen. Verder wel leuke pony.

Wizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:12

Heel eerlijk gezegd vind ik het nog wel meevallen met de grootte! Tong uitsteken Je bent aan de grote kant, maar ponyrijden blijft ALTIJD leuk en het is heus niet zomaar zielig! Bloos Knipoog Het ziet er echt leuk uit! Haha!

_Elsjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:16

Mooi paardje hoor! Ik heb ook dat ik snel een holle rug trek. Tip: ga zitten alsof je een "stomp" in je maag hebt gekregen. Het werkt echt (tenminste, bij mij wel Lachen ). Ik kreeg d'r ook een stuk minder rugpijn van. En de beugels mogen misschien ook wel langer (ik rijd altijd op ijslanders, dan moeten de beugels altijd superlang Tong uitsteken ). Hopelijk heb je er iets aan en nog veel rijd-plezier!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:12

Je bent niet echt te groot voor de pony, maar wél voor het zadel. Dat ligt echt niet goed zo, daar gaat ze last van krijgen..

Daarbij vind ik foto 2 en 3 helemáál niet fijn ogen, sorry Bloos Je zet je handen helemaal vast, zodat ze wel n de krul móét lopen, en ze doet haar mond open omdat het pijn doet in haar mond, zo voelt ze de druk alleen maar in haar mondhoeken.

Vind het wel een héle leuke pony, en ik denk dat, als jij je handen niet vast zet, en meer van achter naar voren gaat rijden, dat het er echt goed uit ziet Lachen

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:17

Mooie foto's hoor! Vingers aflikken

Valesca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:35

Jeetje jou hand kan echt niet hoor !
Op foto 3,4 is zn mond zover opengetrokken dat ik zn tanden tong en bit zie zitten..
door je handen zo strak en breed te zetten belemmer je de beweging van je pony.. Ik vind dit absoluut geen fijn beeld geven !
Probeer meer ontspannen te rijden een knikje in je elebogen handen mooi naar voren zodat ie zn eigen halsje draagt en niet dat jij hem in de krul trekt.. denk aan de Happy Athlete..
Over je rijkleding, cap, zadel heb je al genoeg gehoord dus daar zal ik ook niet over beginnen...

Doe volgende keer een sperriempje om, dan doet ie zn mond niet zo open.. Maar als jij gewoon ontspannen rijd is het probleem ook opgelost..

Dit is niet om je af te vallen, maar gewoon wat kritiek,

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 02:53

Heey!!

Wat een lekekr ponyke heb je! haha heel lief snoetje! en je bent helemaaal niet veeeel ste groot! ik heb het veel erger gezien! Knipoog Hoe oud ben je eigelijk? je ziet er best oud uit (14, 15 jaar) en je kunt nog goed op een a-pony!!

Groetjes Ilse!!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 08:25

Mrmiami schreef:
Op foto 3,4 is zn mond zover opengetrokken dat ik zn tanden tong en bit zie zitten..
door je handen zo strak en breed te zetten belemmer je de beweging van je pony.. Ik vind dit absoluut geen fijn beeld geven !
Probeer meer ontspannen te rijden een knikje in je elebogen handen mooi naar voren zodat ie zn eigen halsje draagt en niet dat jij hem in de krul trekt.. denk aan de Happy Athlete..
Over je rijkleding, cap, zadel heb je al genoeg gehoord dus daar zal ik ook niet over beginnen...

Doe volgende keer een sperriempje om, dan doet ie zn mond niet zo open.. Maar als jij gewoon ontspannen rijd is het probleem ook opgelost..

Hoezo een sperriem? De ts moet haar houding ( en hand houding) veranderen en dan pas een sperriem omdoen.. Anders kan de pony zijn mond niet open doen en zal hij pijn in zijn mond hebben, nu alleen in zijn mondhoeken.

Ts; je handhouding is verkeerd, hier moet je aan werken. Heb je les? Voorderest moet ik er bij zeggen dat je een hele leuke pony hebt! Lachen Veel succes er nog mee

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 08:33

Vind het er niet echt ontspannen uitzien, op de eerste foto heeft die ze mond los.. en jij zit daar met je handen erg wijd. Je beugels mogen ook wel 2gaten langer,want je zit helemaal met je kont achterin je zadel en je drukt je kont naar achter.

Verder vind ik het een heel erg leuke pony Haha! .

Valesca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 11:03

Nessah schreef:
Mrmiami schreef:

Hoezo een sperriem? De ts moet haar houding ( en hand houding) veranderen en dan pas een sperriem omdoen.. Anders kan de pony zijn mond niet open doen en zal hij pijn in zijn mond hebben, nu alleen in zijn mondhoeken.

Ts; je handhouding is verkeerd, hier moet je aan werken. Heb je les? Voorderest moet ik er bij zeggen dat je een hele leuke pony hebt! Lachen Veel succes er nog mee

Denk je dat ie het nu wel lekker vind zo in zn mondhoeken getrokken ?
Sperriempje is zeker wel beter, dan heb je alsnog in zn mondhoeken ja..
Het is gewoon dat TS deze pony veel te veel in zn mond trekt, daar moet ze snel mee stoppen..
Daar is geen excuus voor

Nicky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:51

Ik vind eigelijk wel dat je trekt op foto 3.
Heel erg trekt.

Ik vind je ABSOLUUT NIET te groot.
het kan nog makkelijk
Duivel Ziet er leuk uit , leuke pony ,
goed team

Nicky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:54

Ilsuuuh schreef:
Verder leuke pony en dat trekken valt echt wel mee!!

dat trekken valt niet mee vind ik Knipoog