Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

ziet er voor de rest echt goed uit

yousra schreef:@Rooos_: Beugels een gaatje korter?!?!?! Waar heb jij het over?!?!
Trouwens ik vind dat je je handen vast zet en het ziet er niet zo vriendelijk eruit. Pien wordt gedwongen naar beneden te lopen, ook heb je een raar knikje in je handen.
Probeer ook wat rechter te zitten en niet zo je rug hol te maken.
Meer in het diepste punt van je zadel zitten.
En hakken uitdrukken.
Pien is trouwens wel een hele leuke pony.

En dat je op het 'trekken in de mond' gaat letten 
[gast1122] schreef:Esther_1985 schreef:het geeft geen fijn beeld dat hij zijn mond op sommige foto's zo ver open heeft. Overigens vind ik je zadel ook niet prettig ogen voor jezelf niet en voor je pony niet.
Het is trouwens wel een schatje om te zien zeg!
Ben ik het idd wel mee eens
Je bent aan de grote kant, maar ponyrijden blijft ALTIJD leuk en het is heus niet zomaar zielig!
Het ziet er echt leuk uit!
). Ik kreeg d'r ook een stuk minder rugpijn van. En de beugels mogen misschien ook wel langer (ik rijd altijd op ijslanders, dan moeten de beugels altijd superlang
). Hopelijk heb je er iets aan en nog veel rijd-plezier!
Je zet je handen helemaal vast, zodat ze wel n de krul móét lopen, en ze doet haar mond open omdat het pijn doet in haar mond, zo voelt ze de druk alleen maar in haar mondhoeken.
Hoe oud ben je eigelijk? je ziet er best oud uit (14, 15 jaar) en je kunt nog goed op een a-pony!! Mrmiami schreef:Jeetje jou hand kan echt niet hoor !
Op foto 3,4 is zn mond zover opengetrokken dat ik zn tanden tong en bit zie zitten..
door je handen zo strak en breed te zetten belemmer je de beweging van je pony.. Ik vind dit absoluut geen fijn beeld geven !
Probeer meer ontspannen te rijden een knikje in je elebogen handen mooi naar voren zodat ie zn eigen halsje draagt en niet dat jij hem in de krul trekt.. denk aan de Happy Athlete..
Over je rijkleding, cap, zadel heb je al genoeg gehoord dus daar zal ik ook niet over beginnen...
Doe volgende keer een sperriempje om, dan doet ie zn mond niet zo open.. Maar als jij gewoon ontspannen rijd is het probleem ook opgelost..
Dit is niet om je af te vallen, maar gewoon wat kritiek,
Veel succes er nog mee
. Nessah schreef:Mrmiami schreef:Jeetje jou hand kan echt niet hoor !
Op foto 3,4 is zn mond zover opengetrokken dat ik zn tanden tong en bit zie zitten..
door je handen zo strak en breed te zetten belemmer je de beweging van je pony.. Ik vind dit absoluut geen fijn beeld geven !
Probeer meer ontspannen te rijden een knikje in je elebogen handen mooi naar voren zodat ie zn eigen halsje draagt en niet dat jij hem in de krul trekt.. denk aan de Happy Athlete..
Over je rijkleding, cap, zadel heb je al genoeg gehoord dus daar zal ik ook niet over beginnen...
Doe volgende keer een sperriempje om, dan doet ie zn mond niet zo open.. Maar als jij gewoon ontspannen rijd is het probleem ook opgelost..
Dit is niet om je af te vallen, maar gewoon wat kritiek,
Hoezo een sperriem? De ts moet haar houding ( en hand houding) veranderen en dan pas een sperriem omdoen.. Anders kan de pony zijn mond niet open doen en zal hij pijn in zijn mond hebben, nu alleen in zijn mondhoeken.
Ts; je handhouding is verkeerd, hier moet je aan werken. Heb je les? Voorderest moet ik er bij zeggen dat je een hele leuke pony hebt!Veel succes er nog mee
Ziet er leuk uit , leuke pony , Ilsuuuh schreef:Verder leuke pony en dat trekken valt echt wel mee!!