Nibbit schreef:Er is imo geen 1 paard op de foto`s wat er een beetje netjes bijloopt
En dat ligt aan de paarden?
Nee sorry, ze kunnen netjes lopen hoor!
Natuurlijk niet allemaal, maar de paarden die je op de achtergrond ziet kunnen het wel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nibbit schreef:Er is imo geen 1 paard op de foto`s wat er een beetje netjes bijloopt
blauw00gje schreef:Nibbit schreef:Er is imo geen 1 paard op de foto`s wat er een beetje netjes bijloopt
En dat ligt aan de paarden?
Nee sorry, ze kunnen netjes lopen hoor!
Natuurlijk niet allemaal, maar de paarden die je op de achtergrond ziet kunnen het wel!

Wilawander schreef:Ik zie ook een niet zo gelukkig paard. Aan de houding te zien zit hem wel degelijk iets goed dwars (medisch). Maar daar kan jij niks aan doen. Dat hij dan zo lief en braaf is, dan moet het wel een echte lieverd zijn.

Nouks schreef:9 jaar en dusdanig onbespierd, wiebelig, slechte balans, ga zo maar door? Hmmm, wanneer is 'ie ingereden, 2 maand terug ofzo?
Verder: aan wat een meeliften doen jullie daar zeg...

?
)

gillian schreef:Met dit paard is helemaal niks mee aan de hand.
Hij is idd onbespierd en slungelig.
Die rare streken van hem is gewoon speelsigheid, zeker in de winter, dan hebben wel meer paarden last van de kou..
Als dit paard gewoon normaal gereden wordt, is er niks aan de hand, maar veel ruiters hobbelen maar wat mee en daar profiteert ie soms van, geef hem eens ongelijk![]()
Persoonlijk vind ik het een beetje triest dat dit beest zo wordt afgekraakt...
Verder zijn de foto's ook niet van danige kwaliteit dat je echt iets kunt be(ver)oordelen...(no effence Lucy)
Het is gewoon een lief en braaf paard die af en toe eens een lolletje uithaalt.
Hee Lucy, ik vind het wel leuk dat je foto's van onze manege paardjes plaatst!!
Jammer dat er vaak zo vervelend op wordt gereageerd

Citaat:Reed Rian mee in de les?
Kliko schreef:Citaat:Reed Rian mee in de les?
Ja, that's me!!!![]()
![]()

nati schreef:volgens mij een dravertje????