Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Boertjes schreef:DeniseES schreef:@ Yamcha, mijn vader rijdt ook al een poos en is er ooit 1 keer afgevallen, hij heeft ook geen goede zit, maar hij zit dan ook niet voor niets op de 'saaie' paarden op de manege, ik neem aan dat jouw man dan ook niet op de 'rodeo' paarden rijdt, waar dit topic toch wel naar toe neigt, ik zeg niet dat het zo is, maar het paardje is in ieder geval niet de makkelijkste op de manege
begrijp ik het nou verkeerd? Of volg ik t niet helemaal goed meer. Het ging toch om haar dochter?
Het wordt ineens een stuk duidelijker
Lein87 schreef:De beste stuurlui staan toch altijd aan wal hoor! niets van aantrekken! Indd gewoon lekker door laten hobbelen! Plezier is het belangrijkste en zolang er niets is om bang van te worden vooral niet doen! Ik ben het eens met loesje88 over dat het goed is dat u haar steunt en niet al te bang bent dat er eventueel iets zou kunnen gebeuren!
En het zou iid wel handig zijn (miss ook wat veiliger) als er een betere rem op zit.. Maar als daar aan gewerkt word is dat toch mooi