bij ons geen last van ..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_miracle__ schreef:wat maf..
bij ons geen last van ..

ik denk dat dat heel verschillend is per kind, ik ken namelijk ook heel wat springruiters die zo zijn... 
o o, hier komt nog een discussiepunt...) Sportstar schreef:Ik vind het heel mooi dat je het hier over hebt. Ook denk ik dat de reden die jij aangeeft (omdat het een jury sport is) een hele goede is. Ik was er nog niet opgekomen. Helaas is het wel iets veel voorkomens. Uit ervaring kan ik je ook vertellen dat het in de hogere regionen van de sport veel minder is. Mijn vriendin rijd grand Prix, hier is iedereen heel aardig voor elkaar. Ik heb jaren lang op een manege gestaan en vind dit verschil heel groot. De amateurs hebben de grootste mond. Waar het aanlicht. Intelligentie, ambitie, opvoeding of is het gewoon iemands persoonlijkheid. Ik weet het niet maar dat vind ik wel een interessante vraag.
Als iemand het antwoord weet? Ik hou deze site in de gaten.
jeetje wat een raar voorbeeld haha. Maar die hebben ook de grootste mond en nog een hele weg te gaan
suus_ schreef:Sportstar schreef:Ik vind het heel mooi dat je het hier over hebt. Ook denk ik dat de reden die jij aangeeft (omdat het een jury sport is) een hele goede is. Ik was er nog niet opgekomen. Helaas is het wel iets veel voorkomens. Uit ervaring kan ik je ook vertellen dat het in de hogere regionen van de sport veel minder is. Mijn vriendin rijd grand Prix, hier is iedereen heel aardig voor elkaar. Ik heb jaren lang op een manege gestaan en vind dit verschil heel groot. De amateurs hebben de grootste mond. Waar het aanlicht. Intelligentie, ambitie, opvoeding of is het gewoon iemands persoonlijkheid. Ik weet het niet maar dat vind ik wel een interessante vraag.
Als iemand het antwoord weet? Ik hou deze site in de gaten.
Misschien om zich groter voor te doen, dat die Z (of wat dan ook) ruiters niet de spot met ze moeten draaie ofzo.
Zo is het ook met brugklassers en 4e klassersjeetje wat een raar voorbeeld haha. Maar die hebben ook de grootste mond en nog een hele weg te gaan
En uhm misschien zijn dressuurruiters minder verdraagzaam omdat hun paard geen goede prestaties hebben verricht en moeten ze de frustraties even kwijt
Of ze hebben gewoon kapsones
. Iedereen heeft zijn slechte en goede kanten
. En dat merkbeluste (zoals hiervoorgenoemd werd) oh bah bah bah daar heb ik een bloedhekel aan.. Kleren zijn kleren. Zolang ze goed zitten en naar je smaak zijn super. Waarom altijd maar iets willen hebben om een specifiek merk
.
waar ik zaterdag was, waren het toch de dressuurruiters die contact zochten ipv de springruiters. De springruiters keken zuur, praten niet bij het losrijden, er kon amper een sorry vanaf als ze voor je in vlogen. Aan de kant ging die neus in de lucht en zagen ze je niet.pharagirlke schreef:toch vreemd dat het de springruiters zijn die zich boven de dressuurruiters schijnen te plaatsen.