Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StarStar schreef:Jeetje, bleef je zelf niet achter de hindernis hakken?![]()
Elise88 schreef:oo, tegen zoveel onverstandig geklets kan ik niet op hoor.![]()
ik ga niet eens meer 'n poging doen
) tot de ongeveer 55 kilo dragen, een kleine shet tot 45 ong. trekkracht kunnen ze veel meer mee dragen dát is waar mensen vaak de 'mist' mee ingaan. superlise schreef:StarStar schreef:Jeetje, bleef je zelf niet achter de hindernis hakken?![]()
Hahha ,grappig (*niet dus*)
Leuke pony, jammer dat je er niet meer zo lang op kan rijden. nog veel plezier verder! ziet ernetjes uit
Lydjaa schreef:Elise88 schreef:oo, tegen zoveel onverstandig geklets kan ik niet op hoor.![]()
ik ga niet eens meer 'n poging doen
Zou ik ook niet doen hoor. En trouwens, mijn vriendin heeft net zo'n shetlander als de jouwe en zij rijdt er ook nog op(zij is 12), ik heb die pony nog nooit met zijn over in z'n nek gezien. Dus als je nou ook nog eens super dik was zou ik het ook dom vinden, maar dat ben je niet. En het ziet er ook niet naar uit dat je niet kan rijden. Laat haar toch gewoon lol met die pony hebben!

):
mooi hoofdje!
) doordat hij gewend is aan jou etc. nou er is echt een simpele oplossing, klein kind zoeken, erop zetten, touwtje eraan ( eventueel
) en lopen maar!!kan jij hem beetje in bedwang houden, kind blij, pony blij. je kan degene zelf het beestje leren rijden en gewoon wat lesjes geven als het ware. en als je een klein persoontje hebt gevonden die wel een beetje pittig kan rijden is het probleem nog sneller opgelost toch? en natuurlijk kan je zelf ermee gaan wandelen/longeren/leren mennen/ VD/ etc.
Slotty schreef:Ik vind dat je shet best netjes loopt hoor!mooi hoofdje!
![]()
pff mensen, als je alleen kan zeggen dat ze te groot is, zeg dan niks...! (weet ze na 3 blz wel toch?!) of probeer het origineel te brengen!![]()
Ik vind die bandagemix ook heel leuk! Heb je eigenlijk nog wat gewonnen?
moet er wel bij marja we hoorde de muziek haast niet dus wiste t op n moment in1s niet meer maar ik had ook n dressuur proefje en 188 punten all1 mn handen zoals veel zegge xO_paula_ schreef:Ik zou een d of e pony doen! over een paar jaar ben je weer uit gegroeit!Ik moet wel zeggen dat je de pony erg mooi hebt lopen! en zelf zit je er ook er mooi op!
Elise88 schreef:tsja, het wordt eentonig hier .. maar; waarom klim (nou, je hoeft niet echt te klimmen natuurlijk) je nog op zo'n pony?
én: waarom haalt niemand jou ervan af!
wel een leuk dier.
Slotty schreef:Ik vind dat je shet best netjes loopt hoor!mooi hoofdje!
![]()
pff mensen, als je alleen kan zeggen dat ze te groot is, zeg dan niks...! (weet ze na 3 blz wel toch?!) of probeer het origineel te brengen!![]()
Ik vind die bandagemix ook heel leuk! Heb je eigenlijk nog wat gewonnen?

sprite_sam schreef:14 mr groei nu heeeeel langzaam!
sprite_sam schreef:_paula_ schreef:Ik zou een d of e pony doen! over een paar jaar ben je weer uit gegroeit!Ik moet wel zeggen dat je de pony erg mooi hebt lopen! en zelf zit je er ook er mooi op!
nou D of E liever nog niet wand ik heb net weer mn groeispurt gehad en groot ben ik niet 1.45 dus die gaan met me aan de haal C kan nog wel marja