Nathiie schreef:wat een prachtige pony's heb je !!!! veel succes nog...
Dankjewel
! ׳
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nathiie schreef:wat een prachtige pony's heb je !!!! veel succes nog...
! Jiill_ schreef:OemmiejO schreef:Wauw, wat een supermooie pony's heb je zeg! Het ziet er allemaal heel netjes uit.
Stond Armani laatst niet op sporthorses?
Dankjewel!
Ja dat klopt hij was te koop.. nu niet meer we hebben toch besloten om hem nog te houden ivm mijn leeftijd ( 13) kan ik nog wel even bij de pony's!
פ³
!!
Veel succes op wedstrijd, en ik spreek je wel weer
cle0o_o0 schreef:Hey!! Ziet er goed uit hoor! Super gave pony's heb jeVeel succes op wedstrijd, en ik spreek je wel weer
!
!
!
Hardstikke bedankt voor je taartjes ! Graag gedaan hoor
Vind het alleen maar gezellig om bij jou op stal rond te hangen en mee te helpen 
maar wél echt superlief van je !
[gast1122] schreef:Even héél offtopic ; JillllllllllllllHardstikke bedankt voor je taartjes ! Graag gedaan hoor
Vind het alleen maar gezellig om bij jou op stal rond te hangen en mee te helpen
Dus die taartjes .. Had niet gehoevenmaar wél echt superlief van je !
Xx
ik weet dat je een enorme freetzak bent
jij kan goed paardje hobbelen, maar nog veel bter eten
Als dat toch eens een sport was he
Muhaha
DAAAG
MyHorseGirl schreef:Super leuke foto's! Foto 3 vind ik ook leuk met dat staartje
alleen die kop van mij
Hahah echt om te gillen maargoed
! panache schreef:wauw súper, wat voor een ras is het ?
muahaha
maar het maakt me niets uit ! en zo zie je maar weer dat vuilnisbakken ook kunnen lopen
!Jiill_ schreef:Armani is een welsh NWR hengst
En soleil is '' papierloos ''muahaha
Er zit Nrps in dat weten we zeker ik heb de moeder ook 1x gezienmaar het maakt me niets uit ! en zo zie je maar weer dat vuilnisbakken ook kunnen lopen
!
Hiihiihii
Doegg ׳
Charlie is ook papierloos
..
En charles kan zeker lopen hoor mensen
.. Dus esmee wij hebben gewoon Z vuilnisbakken
Muwhahaha 
?
Ik zal 'm geen vuilnisbak noemen, vind dat wat grof
Maar wel papierloos ja.. Hij is op leeftijd, daar hou ik het bij
charlieb0y schreef:[gast1122]: DankjewelIk zal 'm geen vuilnisbak noemen, vind dat wat grof
Maar wel papierloos ja.. Hij is op leeftijd, daar hou ik het bij