Echt geweldig! En wat een leuk koppie!Ik zou zelf nooit op de combinatie fjors/appie komen, maar het is een leuke uitkomst!
Rijden ziet er overigens ook netjes uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt geweldig! En wat een leuk koppie!
, heeft mijn pony ook), daardoor lopen de riemen van zijn neusriem zo dicht langs zijn ogen. Het lijkt me comfortabeler om een paardenfrontriem op dit hoofdstel te zetten. Dan heeft hij ook meer ruimte achter zijn oren.
Berdien schreef:Leuk ding zeg!
Wel vind ik op sommige foto's je binnenhand erg streng in werken (2e foto bijvoorbeeld). Verder heb je hem leuk aan het lopen

Rauka schreef:Jeetje wat een gave kleur! Heeft deze Vlekkie jaaaaaaaaren geleden (toen ik nog lid was) niet een keer in de club penny gestaan?

janouk schreef:Gave pony.
Even een tipje. Het lijkt of zijn frontriem erg strak zit (door zijn gespierde voorhoofd, heeft mijn pony ook), daardoor lopen de riemen van zijn neusriem zo dicht langs zijn ogen. Het lijkt me comfortabeler om een paardenfrontriem op dit hoofdstel te zetten. Dan heeft hij ook meer ruimte achter zijn oren.
Kelly_Taco schreef:Komt in dit geval niet bij de frontriem vandaan maar bij de neusrien
Myukii schreef:Wat een gaaf diiiiiing! Hij is echt leuk, geweldig paardje! Rijden ziet er ook lekker uit, rijd ze er zelf ook wedstrijden mee?

Venetia schreef:Kleur is wel gaaf! Is nog eens wat anders.
In de travers zit je nog niet helemaal mee met de beweging. Maar wel goed dat het wel lukte, dat is alvast wat en kan de eigen amazone mee verder.
janouk schreef:Kelly_Taco schreef:Komt in dit geval niet bij de frontriem vandaan maar bij de neusrien
misschien toch tijd voor een bredere neusriem?!

Kelly_Taco schreef:Myukii schreef:Wat een gaaf diiiiiing! Hij is echt leuk, geweldig paardje! Rijden ziet er ook lekker uit, rijd ze er zelf ook wedstrijden mee?
Nee hoor.
Dit was een eenmalige actie
Myukii schreef:Nee, of ze er zélf wedstrijden mee rijdt?

Ze deed het erg netjes hoop dat ik er nog een tijdje van kan genieten..

!