Ik volg het advies ook heus wel op, zoals ik ook al gezegd heb... Dus dan hoop ik dat je kan begrijpen dat ik er na een tijdje een beetje kierewiet van wordt
Telkens hetzelfde 'commentaar', en telkens dat ik weer hetzelfde antwoord moet geven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik volg het advies ook heus wel op, zoals ik ook al gezegd heb... Dus dan hoop ik dat je kan begrijpen dat ik er na een tijdje een beetje kierewiet van wordt
Telkens hetzelfde 'commentaar', en telkens dat ik weer hetzelfde antwoord moet geven
Amethyst_ schreef:dat is ook zo'n klein detailIk volg het advies ook heus wel op, zoals ik ook al gezegd heb... Dus dan hoop ik dat je kan begrijpen dat ik er na een tijdje een beetje kierewiet van wordt
Maar op wedstrijd tellen alle details!
Ook om in te vlechten en dekje enzo... Maar dr zijn ook mensen die gewoon in de kleren rijden waar ze ook les in hebben
Nou had ik ook wel witte handschoentjes
Maar die zijn te klein
haha
Amethyst_ schreef:daarvoor moet je bij de manege zijnhaha
loesaardbei schreef:Hoihoi!
het is niet zo makkelijk om een paard helemaal in je eigen hand te stellen als meer mensen erop rijden.
Groetjes..
maarja elk paard is natuurlijk anders.
Maar dan vind ik wel vanaf L2 mag wel wat strenger gejureerd. Dus L2 moet dat zeker wel, vind ik maar als je goed de oefeningen rijd komt dat nageefelijk zijn vanzelf wel:D, dus maak je maar niet druk hoor
ik rijd m1 met haar maar ben gestopt wegens in de fokkerij komt zij ze is nu 15 en alle papieren zijn goed+elite dus kan die man geen ongelijk geven en heb nu 2 jonge paarden:D
) M-dressuur gelopen... Dus hij kán het wel... Maar het zit nu hééééél diep weggestopt omdat hij beginnerslessen loopt 
Als het goed is staat in mn profiel ookw el waarom
Amethyst_ schreef:Nouja, ik rij in principe in een gevorderdenles... Of halfgevorderd hoe je het wil noemen... En op de manege in de lessen lukt het áltijd... Met slof gaan ze niet aan beginnen... Target heeft voor hij manegepony werd(láng geleden dus) M-dressuur gelopen... Dus hij kán het wel... Maar het zit nu hééééél diep weggestopt omdat hij beginnerslessen loopt
Ik rij Lady gina niet meerAls het goed is staat in mn profiel ookw el waarom

lisantjuhh schreef:gefeliciteerd met je wp en wat leuke foto's
voor een manege pony vind ik het knap en maakt niks uit dat hij niet aan de teugel loopt of wat dan ook.. Als de jury vind dat je in l2 mag rijden dan zal is het wel goed anders zouden ze jou niet op dat niveau laten beginnen![]()
![]()
veel plezier nog met de de manege pony en lessen
op de manege waar ik rijd lopen manege paarden én pony's op een hoog nivea. Een pard is Z startgerechtig, verder een aantal pony's die M1 lopen, en dan worden er nog een aantal in de L en M gestart, met succes én officieel nog maar liefst 

lisantjuhh schreef:manege's verschillen wel van elkaar dus ook manege paard. dat er op jou manege 1 paard rijd wil nog niet betekenen dat ze op elke manege z rijden
ik noemde een voorbeeld, dat als een paard in de manege lessen loopt het nog niet gelijk hoeft te beteken dat hij niet aan de teugel kan lopen omdat hij een manegepaard is casperrr schreef:dus...?
Je komt nogal 'oneerbiedig' over tegen manegepaarden/pony's van "het is een manege paard dus aan de teugel lopen lukt niet/gaat moelijk"
En je kent het hele paard niet, dus oordeel er dan ook niet over

casperrr schreef:lisantjuhh schreef:manege's verschillen wel van elkaar dus ook manege paard. dat er op jou manege 1 paard rijd wil nog niet betekenen dat ze op elke manege z rijden
dat heb ik ook nooit gezegdik noemde een voorbeeld, dat als een paard in de manege lessen loopt het nog niet gelijk hoeft te beteken dat hij niet aan de teugel kan lopen omdat hij een manegepaard is