Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amethyst_ schreef:dat is ook zo'n klein detailIk volg het advies ook heus wel op, zoals ik ook al gezegd heb... Dus dan hoop ik dat je kan begrijpen dat ik er na een tijdje een beetje kierewiet van wordt
Telkens hetzelfde 'commentaar', en telkens dat ik weer hetzelfde antwoord moet geven
Amethyst_ schreef:daarvoor moet je bij de manege zijnhaha
loesaardbei schreef:Hoihoi!
het is niet zo makkelijk om een paard helemaal in je eigen hand te stellen als meer mensen erop rijden.
Groetjes..
Amethyst_ schreef:Nouja, ik rij in principe in een gevorderdenles... Of halfgevorderd hoe je het wil noemen... En op de manege in de lessen lukt het áltijd... Met slof gaan ze niet aan beginnen... Target heeft voor hij manegepony werd(láng geleden dus) M-dressuur gelopen... Dus hij kán het wel... Maar het zit nu hééééél diep weggestopt omdat hij beginnerslessen loopt
Ik rij Lady gina niet meerAls het goed is staat in mn profiel ookw el waarom
lisantjuhh schreef:gefeliciteerd met je wp en wat leuke foto's
voor een manege pony vind ik het knap en maakt niks uit dat hij niet aan de teugel loopt of wat dan ook.. Als de jury vind dat je in l2 mag rijden dan zal is het wel goed anders zouden ze jou niet op dat niveau laten beginnen![]()
![]()
veel plezier nog met de de manege pony en lessen
lisantjuhh schreef:manege's verschillen wel van elkaar dus ook manege paard. dat er op jou manege 1 paard rijd wil nog niet betekenen dat ze op elke manege z rijden
casperrr schreef:dus...?
Je komt nogal 'oneerbiedig' over tegen manegepaarden/pony's van "het is een manege paard dus aan de teugel lopen lukt niet/gaat moelijk"
casperrr schreef:lisantjuhh schreef:manege's verschillen wel van elkaar dus ook manege paard. dat er op jou manege 1 paard rijd wil nog niet betekenen dat ze op elke manege z rijden
dat heb ik ook nooit gezegdik noemde een voorbeeld, dat als een paard in de manege lessen loopt het nog niet gelijk hoeft te beteken dat hij niet aan de teugel kan lopen omdat hij een manegepaard is